wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

820 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.719 beoordelingen in totaal

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

JB
Joop B.
Eygelshoven
Zeer degelijk materiaal, en perfect verstuurd in een goede en degelijke verpakking om schade te voorkomen.
AB
A B.
Maarssen
Producten netjes verpakt, goed aangekomen. Alleen niet goed te traceren als je het pakket wilt volgen
EW
De communicatie was zeer matig, de bestelling werd niet gevestigd en kwam zeer onverwact binnen.
23 mei 2024
Mooi behang. Prijs kwaliteit goed
JD
Joke D.
Bilthoven
Snelle levering. Behang beter verpakken, doos was kapot bij levering, gelukkig behang onbeschadigd.
27 apr 2024
De bestelling en levering ging soepel en makkelijk. Het is een heel mooi en goede kwaliteit behang
Bestelling binnen 1 week ontvangen en daar zaten nog feestdagen tussen! Mooi behang erg tevreden.
Super blij met het behang ziet er precies uit als op de foto netjes verstuurd in mooie dikke doos
19 nov 2023

nagekomen belofte

Duidelijke beschrijving hoe te verwerken en een mooi product. Geleverd binnen de afgesproken tijd.
28 jan 2024
Uitstekende kwaliteit behang, kleuren vaak nog iets mooier dan de afbeelding en vlotte levering.
FK
Ik vind het zeer goed spul je ontlasting is ook mooi sinds ik dit gebruik en spijsvertering ook
CB
Carla B.
Heerhugowaard
Goede prijs. Lager dan die van de concurrenten. Wél iets langere levertijd, maar dat geeft niet.

Fotobehang

De kwaliteit van de foto, de verzending, de eind ver / afwerking zijn prima. Wij zijn tevreden!
Prima service, snelle levering, de (canvas)lijst die we besteld hadden ziet er echt leuk uit!
10 nov 2023
Ondanks een fout van mijn kant. Kreeg ik telkens een correct antwoord en een snelle reactie.
10 mei 2024
Het is erg mooi behang maar dat je voor retour zenden €10 moet betalen is wel heel erg duur.
Beschadigde artikelen geleverd. Meteen mail gestuurd en duurt een week voor je antw ontvangt
20 mrt 2024

Mooi kwalitatief spatscherm.

Heel mooi spatscherm perfect gemaakt, verpakt en bezorgd binnen korte tijd. Heel blij mee.
Bestelling snel ontvangen , keurig verpakt en het ziet er precies zo uit als op de website.
PV
Paula v.
Zoelen
Prachtig behang en veel goedkoper dan bij een andere leverancier die hetzelfde behang had.