vulpesgoods.com- Logo - Beoordelingen

vulpesgoods.com

906 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.050 beoordelingen in totaal

Ik kocht dit tablet voor me zoontje! Hij was opslag verkocht en ging meteen aan de slag! Pluspunten bij dit tablet het heeft een ingebouwde beschermhoes! Kinderslot⭐ Leer apps voor kinderen ⭐ En youtube voor kids⭐ Dus je hoeft in principe niks te downloaden! Alles staat erop⭐ Het scheelt mij ook tijd en energie💪 Dus me zoontje kon al gelijk leren en spelletjes spelen,maar ook gelijk op youtube🥰 Scherm vindt ik persoonlijk ideaal voor me kleine. Precies goed. Niet te groot of te klein👍 En er zit ook tasje bij zodat je het overal mee kan nemen en een touch pen🤗 Super bedankt VulpesGoods voor jullie service👍👍👍👍👍 P.s kreeg me bestelling volgende dag al thuis! Dus ze zijn zeker betrouwbaar💯 Ik zal in de toekomst zeker weer bij jullie bestellen 🙌

11 jun 2024
Het design is mooi en het zit op zich comfortabel aan de borst. Maar ik mors met geen enkele borstkolf zoveel als met deze. Het uitkappen is super omslachtig en werkt echt niet zoals het moet. Mijn dochtertje ligt op de NICU (voor 11 weken) en het enige wat ik echt voor haar kan doen, is voldoende melk kolven. Ik maak nog maar net voldoende aan om haar volledig te kunnen voeden, dus je kan verstaan dat een tiental milliliter elke keer bij het uitkappen, per borst, morsen, zeer frusterend is. Met de hormonenrollercoaster die aan de gang is, heeft dit zelfs al meerdere keren tot tranen geleid. Het afwassen is ook echt veel meer werk als de niet-draadloze kolven die ik gebruik. Samen met het gesukkel met uitkappen zorgt dit ervoor dat het kolven met deze borstkolf nog tijdsintensiever wordt dan de andere kolven die ik gebruik. De app werkt ook niet naar behoren. Soms valt de connectie ineens weg, terwijl mijn gsm naast me ligt en stopt de borstkolf en dus ook de timer. Het invullen van de hoeveelheid aan het einde van de kolfsessie wordt soms niet gevraagd. Ik begrijp niet waarom. Kortom: mooie kolf en er wordt veel beloofd, maar qua functionaliteit kan het een pak beter!

Beoordelingen voor vulpesgoods.com

19 okt 2023
Afstands bediening werkt niet en de timer schakelt de verwarming wel uit maar de ventilator blijft draaien.
27 okt 2023
Beste Frans, Bedankt voor je review. Er wordt contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes

Doet het niet altijd goed..

Heb nu al een paar keer gehad dat ik doodleuk aan het kolven ben, haal ze eraf; zit er geen melk in. Terwijl borsten supervol zijn. Dan zit die dus blijkbaar “niet goed”? Maarja, dat voel of zie je niet zo goed vind ik. Dat is een minpuntje.. verder ging 1 van de 2 vandaag niet aan, terwijl batterij nog opgeladen is. Even later deed die het wel weer. Beetje gek! En vervelend natuurlijk..
Antwoord van vulpesgoods.com
Hi Romy, Een hele goedemorgen. Wat vervelend dat uw borstkolf nog niet optimaal werkt, we zullen contact met u opnemen om te kijken hoe we u kunnen ondersteunen en uw probleem kunnen oplossen! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
4 okt 2023
De kolf is super handig in gebruik en ideaal dat deze draadloos is. Nadeel vind ik het melk opvang bakje. Je moet goed opletten met uitschenken en er blijft vaak een beetje melk achter. Daarnaast vind ik ook het schoonmaken van het melk opvang bakje wat lastiger. Helemaal het droogmaken. Maar wellicht dat daar nog tips voor zijn. Die hoor ik dan graag.
27 okt 2023
Beste, Bedankt voor je feedback, dat is zeer waardevol voor ons! Wij zullen je even een instructievideo toesturen voor optimaal gebruik! Met vriendelijke groet, Team Vulpes

Lang wachten op bestelling

Mijn producten waren na twee weken nog niet geleverd na meerdere contact pogingen gedaan te hebben. Uit eindelijk moest ik de bestelling opnieuw plaatsen. Niet ideaal als je op een kolf apparaat moet wachten als nieuwe moeder (gelukkig had ik er nog een achter de hand). Tips: voor de klantenservice om hier wat proactiever mee om te gaan.
Antwoord van vulpesgoods.com
Beste Julie, Bedankt voor uw review! We vinden het erg jammer om te lezen dat de levering niet soepel verliep. We zullen vandaag contact met u opnemen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Vulpes

2 keer mijn bestelling opgestuurd, maar nooit ontvangen

2 keer mijn bestelling opgestuurd. Eerste keert was mijn bestelling niet aangeboden door DHL. twee dagen later gebeld en toen werd mij beloofd dat ik mijn bestelling morgen zou ontvangen. Daarna is die niet meer opgestuurd. Ik heb de bestelling geannulleerd en nu wacht ik op mijn geld.
Antwoord van vulpesgoods.com
Beste Hamza, Bedankt voor jouw bericht. Nogmaals onze excuses! We hebben elkaar net telefonisch gesproken en zijn gelukkig tot een oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Ik heb een anti schrok en anti lek bak in een gehaald. De anti schrok bak ben ik niet tevreden over. Er zit teveel ruimte tussen zodat het eten nogsteeds erg makkelijk en snel gebeurt. vind dat erg jammer want goedkoop was het niet.
19 mrt 2024
Beste, Bedankt voor jouw bericht. Er is contact met je opgenomen! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
1 jan 2024
Als er beloofd wordt, als het artikel in voorraad is, voor 16u besteld ,morgen in huis en het is 3 werkdagen later. Dat kan niet. Daar het product nog niet aanwezig is , kan ik daar geen beoordeling over geven.
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemorgen Luc, Allereerst onze oprechte excuses voor de vertraging in de levering van jouw bestelling. We begrijpen dat dit teleurstellend is, en we willen graag onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We zien dat je bestelling op 27-12 is geplaatst en dat we deze dezelfde dag hebben verzonden. Helaas hebben zich bij DHL op die dag complicaties voorgedaan, gecombineerd met de feestdagen, waardoor jouw bestelling pas op 02-01-2024 kon worden geleverd. We begrijpen volledig dat dit niet aan onze belofte heeft voldaan, en dat spijt ons zeer. Graag komen we in contact met jou om te bespreken of we iets kunnen doen om de situatie recht te zetten en je ervaring met Vulpes te verbeteren. Je tevredenheid is voor ons van het grootste belang. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Ik heb maanden geleden zo'n ozon ding gekocht voor de geur van de kattenbak. Maar het werkt niet echt. Plus het valt iedere van de kast af omdat de plak/lijm laag niet meer werkt
Alles via Bol.com is prima verlopen Vulpes Goods bestelling was heel snel in huis Alleen wat ik besteld had is een waardeloos product, en toch via een revieuw besteld
1 nov 2023

Goederen niet ontvangen.

De goederen werden niet geleverd na meer dan 2 weken en we hebben terugbetaling gevraagd. Probleem lag bij de koerierdienst. Keurig terugbetaald door Vulpes goods.
21 sep 2023
Vind dat er veel geluid vanaf komt Dacht dat dat veel minder zou zijn Hondje stopt de ene x met blaffen en de volgende x gaat ze door met blaffen
21 sep 2023
Hi! Bedankt voor je review en voor het delen van je ervaring. We waarderen je eerlijke feedback en zullen dit meenemen waar mogelijk. We raden aan om de instructies zorgvuldig te volgen en de anti-blafband geleidelijk te introduceren voor het beste resultaat. Zo adviseren wij om naast het gebruik van het anti blaf apparaat ook een correctie woord te gebruiken zoals "stop" of dergelijks. Als je hulp nodig hebt, staan we klaar om te assisteren. Bedankt voor je vertrouwen in ons product! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
10 okt 2023
Het systeem werkt niet. Wij hebben 5 honden en geen van de 5 geeft enige reactie bij gebruik van het toestel
10 okt 2023
Beste Pascale, Bedankt voor je review. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Er wordt contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
20 apr 2024

Blafband hond

Verzorgen en toesturen van de bestelling was goed maar nog niet het gewenste resultaat met de band
7 mei 2024
Goedemorgen Toine, Zoals telefonisch besproken gaan jullie de band nog even testen om te kijken of jullie het gewenste resultaat kunnen behalen. Over twee weken hebben we contact om te kijken of deze anti-blafband goed werkt voor jullie hond, of dat een andere wellicht beter is. We kijken graag mee voor het beste resultaat! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Moet de de site beoordelen terwijl ik me Bestelling naar 6 dgn nog niet binnen heb
Antwoord van vulpesgoods.com
Beste Wl Evers, Vervelend om te horen! Aan de hand van je review is er contact opgenomen via de mail. Helaas hebben wij nog geen reactie van je mogen ontvangen. Door complicaties bij DHL is er iets niet goed gegaan met het andere pakket. Wij hebben je bestelling dinsdag opnieuw op de post gedaan, als ik deze track en tracè bekijk, zie ik dat deze woensdag bezorgd is. Graag komen wij in contact of alles naar wens is opgelost! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
15 okt 2023
Apparaat werkt voor geen meter. Weggegooid geld.
26 okt 2023
Beste Kees, Bedankt voor je review. Er wordt contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
14 mei 2024
bij terugsturen teveel handelingen foto se.d
7 jun 2024
Goedemorgen Marcel, Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het jammer om te lezen dat het retourproces voor u niet fijn werkt. We hebben contact met u opgenomen om de situatie te bespreken maar kregen u helaas niet te pakken. We zullen het nog een keer proberen. We zijn net overgestapt naar een nieuw systeem en kunnen u feedback goed gebruiken. We horen het graag! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
7 apr 2024

Zonder handleiding, reeds geopend

Doos kwam geopend, geen handleiding. Wat nu?
Antwoord van vulpesgoods.com
Beste Josephina Dank voor je review. Allereerst onze excuses, het lijkt erop dat er iets mis is gegaan. Wij hebben contact met je opgenomen via de e-mail en hopen dit zo snel mogelijk samen naar tevredenheid te kunnen oplossen! Met vriendelijke groet Team Vulpes
Mijn honden blaffen er dwars door heen
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemorgen Helena, Bedankt voor je review en jouw feedback. Wat vervelend om te lezen om te horen dat het anti blaf apparaat niet werkt bij jouw honden. Zou je contact met ons kunnen opnemen, doormiddel van whatsapp, telefoon of een e-mail? Dan hopen we je passend advies te kunnen geven en naar tevredenheid te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Bladen van ventilatie scheef
Antwoord van vulpesgoods.com
Beste Frank, Hartelijk dank voor uw feedback, we vinden het erg vervelend om te lezen voor u dat uw kachelventilator niet optimaal werkt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We zullen dan ook uiteraard vandaag graag even contact met u opnemen om uw probleem te verhelpen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Product nooit ontvangen
19 mrt 2024
Beste Niels, Wij willen nogmaals onze oprechte excuses aanbieden. Wij doen er graag alles aan om u een positieve ervaring met ons te kunnen geven. Het is uiteraard niet de bedoeling geweest dat we het product niet konden leveren. En vinden het enorm vervelend dat we na het versturen van uw bestel/verzendbevestiging, helaas hebben moeten vaststellen dat het bestelde product niet op voorraad was. Wat resulteerde in de annulering van uw bestelling. U heeft hiervoor een email ontvangen en wij hebben het gehele aankoop bedrag direct terug over gemaakt. Om het goed te maken, zouden we graag een passende oplossing aanbieden en komen we graag met u in contact. Met vriendelijke groet, Team Vulpes