Item besteld dat binnen 1 dag geleverd zou worden. Na 1 week nog niets ontvangen of gehoord van leverancier.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
3 dagen geleden
Beste meneer Dielemans, dank voor uw feedback. Wij vinden het vervelend te horen dat uw pakket niet de eerst volgende werkdag bij u geleverd is. Ik zie dat u de bestelling geplaatst heeft op zondag 20 oktober. Wij hebben het maandag 21 oktober voor u verstuurd en u een mail gestuurd met de verzendbevestiging, pakbon en tracking. Hierin zie ik dat PostNL aangeeft dat ze hebben geprobeerd dit te bezorgen op dinsdag 22 oktober om 15:44. Ik zie de melding dat dit helaas niet gelukt is en dat het op een postpunt bij u in de buurt bezorgd is. U heeft ons ook een mail gestuurd waar wij op gereageerd hebben. Hier vindt u alle informatie over uw pakket dan kunt u deze vandaag of morgen afhalen. Met vriendelijke groet, team Klusspullen.
8 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling gedaan op woensdag 2 oktober.
Vandaag dinsdag 8 oktober nog altijd niet ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
10 okt 2024
Beste meneer Vanherck, Dank voor uw review. Wij hebben uw bestelling op 2 oktober verwerkt maar helaas is er iets niet helemaal goed gegaan en is uw pakket niet geleverd. Na een onderzoek bij post is uw pakket opnieuw aangeboden en is het inmiddels naar u onderweg. Wij vinden het vervelend dat de zending langer op zich heeft laten wachten dan de bedoeling is. Wij hopen desondanks dat u met een positief gevoel terug kunt kijken naar uw ervaring bij ons, en dat het naar uw mening "goed" opgelost is. Mocht dit niet het geval zijn zou u ons dit dan willen laten weten? Uiteraard staan wij voor u klaar. Met vriendelijke groet, team klusspullen.
14 uur geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
10 dagen geleden
Beste heer Vranken, bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Ik zie dat uw bestelling binnen de verwachte levertijd verstuurd is. Zou u het ons willen laten weten als er iets niet goed is met uw bestelling of product? Wij willen het uiteraard graag voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
9 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Levertijd zou 1 tot 2 weken zijn. Voor een redelijke bestelling. Na 3 weken maar gebeld omdat ik niets kreeg, maar ook niets hoorde. Bleek er 1 ding niet voorradig te zijn. Hebben ze de rest verzonden = positief. Verder is dat nu ook al weer 3 weken geleden en het resterende artikel nog niet ontvangen en ook niets over gehoord! Laat aub iets horen als het niet binnen de beloofde tijd verzonden wordt! Ik heb het niet over een paar dagen langer, wel over veel langer. Wij konden zodoende niet verder klussen. Als we het geweten hadden, was de bestelling bij een ander gedaan.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
10 sep 2024
Beste heer / mevrouw Dieleman, dank voor uw feedback. Wij vinden het erg te horen dat de levering van uw bestelling niet naar verwachting is verlopen en dat u hierdoor hinder hebt ondervonden. Wij streven ernaar om onze levertijden zo nauwkeurig mogelijk te communiceren, helaas is dat in uw geval niet gebeurd. Wij hebben per mail contact met u opgenomen en zullen dit met u oplossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, team Klusspullen.
20 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Onderdelen worden niet geleverd
De bestelde onderdelen zijn nog steeds niet geleverd, op mijn mails naar vraag om info wordt niet gereageerd door klusspullen.nl
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
20 sep 2024
Beste meneer Chabot, Dank voor uw mail. Wat vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. U heeft deze geplaatst op 10-09 en wij hebben uw bestelling op 11-09 verstuurd. Wij zullen per mail contact met u opnemen. In onze inbox vindt ik geen enkele mail van u. Niet op het bestelnummer, niet op uw naam en ook niet op uw e-mail adres. Ik ben bang dat deze niet doorkomen. Wij zien graag uw reactie op onze mail, u mag uiteraard ook telefonisch contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, team Klusspullen
20 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
De bestelling van de klant zorgvuldig versturen zodat deze in goede staat aankomt!
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
22 aug 2024
Beste heer Cartigny, Bedankt voor uw feedback. We hebben per mail contact gehad, en onze excuses dat er tot twee keer toe een beschadigd artikel is geleverd. We hebben dit intern opgepakt en begrijpen dat dit een vervelende ervaring voor u is geweest. Uiteindelijk heeft u besloten om het aankoopbedrag terug te laten storten, wat inmiddels is gebeurd. We hopen dat we in de toekomst de gelegenheid krijgen om u beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, team Klusspullen.nl
9 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Koop hier nooit iets!!
Verschrikkelijke winkel! Nooit hier iets kopen!
Een behoorlijke bestelling geplaatst en nooit gekregen. Meervoudig contact gehad met deze partij en zij zeggen ja als wij het verzonden hebben stopt daar onze verantwoordelijkheid. Bespaar jezelf de ellende en bestel elders!!
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
10 nov 2023
Beste heer Steenwijk, Wij hebben de door u bestelde producten verzonden en PostNL bevestigt middels de Track & Trace codes én handtekening bij aflevering dat het pakket op het door u opgegeven afleveradres is afgeleverd.
Ook het ingestelde onderzoek bij PostNL (navraag bij de bezorger) wijst uit dat het pakket daadwerkelijk geleverd is, maar dat er op het afleveradres meerdere bewoners zijn.
Wat er precies mis is gegaan, dat is op dit moment helaas niet duidelijk. Feit is echter, dat volgens PostNL het pakket wel verzonden én afgeleverd is.
De huidige stand van zaken is dat u een niet-ontvangen verklaring heeft ingevuld, welke wij doorsturen naar PostNL.
Dit is de juiste procedure om deze kwestie verder te onderzoeken, in de hoop deze welles-nietes discussie te kunnen beslechten en dit toch op te kunnen lossen. Wij houden u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
20 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Beloften van levertijd niet nagekomen, gebeld, kwam er op neer jammer er kwam helemaal niet van hun kant, kreeg de indruk dat ze het wel best vonden jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
21 nov 2023
Geachte heer Smits, bedankt voor uw review. Helaas is uw bestelling een dag later dan verwacht verstuurd, wij vinden dit erg vervelend. De levertijden die wij opgeven zijn verwachtingen, het komt helaas voor dat deze verwachting door onvoorziene omstandigheden niet gehaald kan worden. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
31 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Pakje “geleverd” maar nergens te bespeuren.
Ik wacht nog steeds op feedback om te weten waar het geleverd werd.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
2 apr 2024
Beste heer Fourir, wij zijn met u in contact betreft de levering van uw bestelling. We zijn een onderzoek gestart bij PostNL, dit hebben we ook per mail aan u gecommuniceerd. Mocht blijken dat het pakket niet geleverd is (ook niet bij de buren) dan zullen we dit uiteraard met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
28 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Hoe voelt u het dat ik bij klusspullen dingen heb besteld?
En ik doe normaal aan deze onzin niet mee
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
29 feb 2024
Geachte heer Kooij, Dank u wel voor uw feedback. We begrijpen niet helemaal waarom we een 1-sterrenbeoordeling hebben ontvangen, vooral omdat uw bestelling dezelfde dag is verzonden en de volgende dag door PostNL is afgeleverd. Als er iets niet klopt met uw bestelling of als u enige problemen ondervindt, horen we dat graag van u. Neem dan alstublieft contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken hoe we dit kunnen oplossen.
Het zou ook mogelijk zijn dat er een vergissing is gemaakt bij het toekennen van de sterren en dat u eigenlijk wel tevreden bent. Zou u overwegen om de review aan te passen als dat het geval is?
Met vriendelijke groet, team Klusspullen.nl
7 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Levertijden op de website respecteren en als dat niet lukt de klant hierover informeren.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
9 feb 2024
Geachte heer Kempenaers, helaas is uw bestelling veel later verstuurd dan de verwachting was. De levertijden die wij communiceren zijn verwachtingen, door onvoorziene omstandigheden bij de fabrikant of leverancier kan er een vertraging ontstaan. Wij vinden dit erg vervelend en hebben u per mail op de hoogte gehouden van deze vertraging. Wij hopen dat het product naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
23 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Geen snelle levering. Ik wacht al een week. En het zou in 1 dag klaar moeten zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
27 feb 2024
Beste heer Koper, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. We willen graag verduidelijken dat we uw bestelling hebben verzonden op zondagavond, slechts één dag nadat u de bestelling heeft geplaatst. Het is teleurstellend om te horen dat uw bestelling enkele dagen onderweg is geweest, maar we hebben hier helaas geen invloed op gehad.
Bovendien hebben we opgemerkt dat de bezorgdienst er niet in geslaagd is om het op uw adres af te leveren en dat het naar een afhaalpunt is gebracht. We begrijpen dat dit ongemak met zich meebracht, en we hopen dat u begrip heeft voor deze situatie.
Met vriendelijke groet, team Klusspullen.nl
1 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Het product komt niet overeen met de bijpassende dimmer van koop
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
2 mei 2024
Beste meneer/mevrouw van Maarseveen, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de dimmerknop niet overeen komt. Mochten wij een verkeerd artikel geleverd hebben, dan horen we dit graag. Uiteraard zullen we dan het juiste artikel opsturen. Mocht u zelf een verkeerd artikel besteld hebben, dan is het altijd mogelijk om het artikel te retourneren. Mochten wij u ergens bij kunnen helpen, vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
8 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn spullen na 3 weken nog steeds niet binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
9 nov 2023
Geachte heer/mevrouw Vermuyten, wat vervelend dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Volgens de Track & Trace van PostNL is uw pakket op 4 november bezorgd. We hebben u zojuist een mail gestuurd, mocht u het pakket nog niet ontvangen hebben zou u hier dan op willen reageren? We willen dit namelijk graag met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
10 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Retourneren makkelijker en inzichtelijker maken
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
11 jan 2024
Geachte heer van Welsem, bedankt voor uw review. We doen ons uiterste best om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, vervelend om te horen dat u dit niet zo heeft ervaren. Wij zullen u feedback meenemen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
22 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Te laat
ik heb mijn spulletjes nog steeds niet!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
23 mei 2024
Beste mevrouw Oldenburg-Levenbach, wat vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie in de tracking dat uw bestelling dezelfde dag verstuurd is. Helaas heeft deze vertraging opgelopen tijdens het transport. PostNL verwacht het vandaag bij u te leveren. Onze excuses voor het ongemak, helaas hebben wij geen invloed op de levering van PostNL. Met vriendelijke groet, team klusspullen
21 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Verkeerde toestellen geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
22 jan 2024
Geachte heer/mevrouw Verstrepen, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een verkeerd artikel ontvangen heeft. Zojuist hebben we u een mail gestuurd. Als u ons zou willen toelichten wat u verkeerd ontvangen heeft, dan kunnen we dit voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
2 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
3 jun 2024
Beste heer Thienpondt, wat vervelend dat u niet tevreden bent. Helaas is het ons niet duidelijk waar wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Mocht de bestelling niet naar wens zijn of wij het voor u op kunnen lossen, vernemen wij uw klacht graag. Met vriendelijke groet, team Klusspullen