contorion.nl

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden86 beoordelingen in totaal

31 jul 2024
Perfect bedrijf! Ze hadden iets wat niemand anders in Nederland verkoopt: een gipsplaatfrees 8 mm D 32 mm 90° voor bovenfrezen. Betaling ging perfect en binnen enkele werkdagen had ik het netjes verpakt in huis! Zeker aan te raden!
TW
Ton W.
Afferden (L)

30 aug 2024
Ik wil graag een hogere beoordeling geven. Maar..de inschrijfactie gaat erg traag en bij het uitchecken is niet meteen duidelijk waar het veld is om de code in te voeren. Daarnaast gaan steevast álle mails naar de spambox, zelfs met ROOD label van Google! Het is onbegrijpelijk dat dit bedrijf er niets aan doet om deze ongewenste situatie te voorkomen. Voor mijn bestelling had ik al onderzoek gedaan. Dat was positief. Maar toen de bestelbevestiging wederom en nu mét rood label in de spambox verscheen, begon ik erg te twijfelen. CONTORION, DOE ER WAT AAN!!!!
FW
Faisal w.
Den Hoorn ZH

Beoordelingen voor contorion.nl

7 apr 2024
Antwoord van contorion.nl
Hallo, dank je voor je opmerking, je feedback is waardevol en we danken je dat je de tijd hebt genomen om deze met ons te delen. We hebben je feedback naar de desbetreffende afdeling gestuurd om de kwaliteit van onze service te verbeteren.