ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl

710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.758 beoordelingen in totaal

Een fijn softshell speelpak aangeschaft. De eerste keer dat ik er zelf een nieuw aanschaf, voorheen altijd tweedehands. Dat was zo goed bevallen dat toen de maat die ik nu zocht niet via Vinted beschikbaar was ik toch een nieuwe aangeschaft heb. Waterdicht, lekker warm, goede qualiteit, en gaan op de groei ook lang mee, je kan er zeker twee tot misschien drie kledingmaten mee doen omdat de stof daar goed geschikt voor is.

5 nov 2023
Het softshell regenpak is prachtig. Echter werkte de website niet goed ten tijde van bestelling. Eerst werd er wel geld afgeschreven maar was er geen bestelling. Later heb ik per abuis (door de vele bestelpogingen) 2 dezelfde pakken besteld. Ik wilde er direct 1 retourneren maar er zat geen retourformulier bij. Dat moet dan weer via de klantenservice geregeld worden, dat is in deze tijd nogal omslachtig lijkt me

Beoordelingen voor ielm.nl

AS
Ashley S.
Heerhugowaard
Snel besteld en zeer snel in huis. Hele mooie kwaliteit.
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons en wij verzekeren u dat het iELM-team u de beste artikelen voor de avonturen van de kleintjes zal blijven aanbieden! Hartelijke groeten! 😊❤
Goed product, voldoet aan verwachting. Snelle levering
23 nov 2023
Mooie producten van goede kwaliteit en snelle levering.
22 nov 2023
Keurig op de aangegeven datum en tijd binnen gekomen .
25 mei 2024
Ben er zeer tevreden.. en een snele verzending bedankt
28 mei 2024
24 mrt 2024

Prima

Gekregen wat ik heb besteld binnen de aangegeven tijd
Antwoord van ielm.nl
Eenvoudig bestellen, snelle levering. Goede kwaliteit
12 nov 2023
Fijne korting waardoor het voor mij betaalbaar werd.
11 okt 2023

Snelle verzending

Mooie pakjes tegen regen en wind, snelle verzending.
10 okt 2023
Het ziet er heel netjes uit, erg netjes genaaid, top!
9 mrt 2024
Prachtige pakken, gaan lang mee! En snel bezorgd :)
3 dec 2023
Bestelling arriveerde nog eerder dan gedacht, prima!
Antwoord van ielm.nl
Product zoals omschreven. Levertijd zoals verwacht.
Prijs kwaliteit is goed. Snelle levering. Veel keuze
17 apr 2024
Prima product voldoet volledig aan de verwachtingen
22 apr 2024
Heel mooi pakje, zeer tevreden. En snelle bezorging
19 mrt 2024
28 jan 2024
Product voldoet aan verwachtingen en vlot geleverd
Antwoord van ielm.nl
Geleverd zoals aangegeven, product perfect in orde.
JB
Goede website, goede uitgangspositie en veel keuze
11 nov 2023
Levering ging goed en de overalls zijn echt super!