Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.369 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.952 beoordelingen in totaal

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

23 jul 2024
Bevalt goed! Eerste x besteld. Snelle levering, product als verwacht
24 jul 2024
Hey, Wat fijn om te horen dat wij je een passend artikel hebben kunnen leveren! Wij hopen op veel plezier van dit artikel en graag tot een volgende bestelling 😊 Team Sans-Online
3 jul 2024
Alles verliep prima, bestelling retourneren ook makkelijk en snel.
9 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je lieve beoordeling😊 We hopen dat je nog veel plezier hebt van je aankoop. Fijne dag! Team Sans-Online
AR
Angelique R.
Berkel en Rodenrijs
6 jul 2024
Truitje werd snel geleverd. Informatievoorziening was ook goed.
9 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je 5 sterren. Wat fijn dat je tevreden bent over je aankoop en onze site. Dat vinden wij altijd leuk om te lezen😊 Tot ziens! Team Sans-Online
25 jun 2024
Prima service. Soms even gedoe om de retourdticker te printen.
26 jun 2024
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online

Top

Overzichtelijke, veel betaal mogelijkheden en snelle levering
16 jul 2024
Ik kom al heel lang bij jullie winkrl en dat bevalt heel goed
17 jul 2024
Hey, Wat fijn dat je vaak in onze winkel te vinden bent. Daar zijn wij ontzettend blij mee! We hopen je nog heel vaak te zien. Tot snel! Team Sans-Online
9 jul 2024
Hele fijne webshop en goede service en hele snelle levering!!
10 jul 2024
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en website. Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
3 jul 2024
Snelle verzending, en precies geleverd voor een prima prijs
9 jul 2024
Hallo, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering 😊 Wij zien je graag weer bij een volgende bestelling. Fijne dag! Team Sans-Online
HM
Hannie M.
Kerkrade
16 jul 2024
Prima afhandeling van klacht! Vriendelijke benadering!
17 jul 2024
1 jul 2024
Snelle levering! Bij retour snel geld terug gestort.
29 jun 2024

Pruduct zoals verwacht en snel onvangen

Pruduct zoals verwacht. En nettjes en snel verzonden
2 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat het is zoals je had verwacht en dat je het snel hebt ontvangen. Dat horen we ontzettend graag! Tot de volgende:) Team Sans-Online
21 jul 2024
Veel keuze, snelle levering en goede prijs/kwaliteit
24 jul 2024
Goedendag, Super goed om te horen dat je zeer tevreden bent 😊 Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot ziens. Team Sans-Online
2 jul 2024

Mooi product, goede en snelle service!

Snelle levering en prima kwaliteit/prijs verhouding.
9 jul 2024
Goedendag, Super goed om te horen dat je heel tevreden bent 😊 Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot ziens. Team Sans-Online
26 jun 2024
Snelle verzending, hele scherpe prijs voor PME jas.
1 jul 2024
Hey, Fijn om te lezen dat de bestelling snel geleverd is! Wij hopen je bij een volgende bestelling weer snel te kunnen helpen aan een leuke nieuwe items 😊 Fijne dag! Team Sans-Online
HJ
Henk J.
WELSUM
29 jun 2024
Zoals altijd netjes verpakt en super snel bezorgd
28 jun 2024

Prima webshop

Mooie collectie, prima prijzen, snelle verzending
2 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je heel erg tevreden bent! We hopen je snel weer terug te zien😊 Team Sans-Online
Snelle correcte levering Makkelijk retourneren
9 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je sterren! Wat fijn dat zo tevreden bent over onze service😊 We hopen je snel weer te zien! Team Sans-Online
22 jul 2024
Snelle en goede service EN aantrekkelijke prijs
3 jul 2024
Bestel hier al jaren nog nooit iets mis gegaan!
9 jul 2024
Hi, Wat fijn dat je zo tevreden bent over ons. Dat waarderen wij enorm. We hopen je nog lang van leuke outfits te kunnen voorzien. Team Sans-Online
2 jul 2024
fijne webshop, goede service en snelle levering
9 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Daar worden wij ontzettend blij van. We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online