Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.367 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.955 beoordelingen in totaal

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

26 jun 2024
Hey, Bedankt voor je mooie sterren! Deze maken ons erg blij 🙂 Team Sans-Online
15 jul 2024
Retour beleid ingewikkeld met downloaden en kostbaar weer 3,95 dit houd mij volgende wrs tegen om te bestellen
16 jul 2024
Goedemiddag, Wat vervelend dat je het retourneren zo hebt ervaren! Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Alle informatie over het retourneren is te vinden op de site: https://www.sans-online.nl/retour/ Team Sans-Online.
1 jul 2024
De jurk op de foto zag er veel beter van kwaliteit uit als in het echt . Ik koop niet meer bij jullie. Jammer !
9 jul 2024
Hallo, Wat vervelend dat de bestelling niet als verwacht is! Je kan altijd gebruik maken van onze 21 dagen bedenktijd. Onze excuses voor het ongemak! Team Sans-Online
12 jul 2024
Als je iets retour wil.doen vind ik wel.lastig met dat DHL. En ook omdat je iets moet uitprinten ..
15 jul 2024
Hi, Bedankt voor je feedback! Wij nemen dit mee voor de toekomst. Team Sans-Online
13 jul 2024
Drie t shirts goed goed vierde veel te groot moet je betalen voor retourtje sturen.
15 jul 2024
Goedemiddag, Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.
6 jul 2024
Ik heb 28 juni wat besteld en nu ruim een week later nog niks ontvangen
9 jul 2024
Hallo, Wat vervelend dat je nog niks hebt mogen ontvangen. Ik zie inderdaad dat het gaat om een artikel met een langere levertijd. Echter heeft dit externe magazijn heel wat vertraging opgelopen en hebben we daar nu ook een vraag naar uitstaan. Zodra we hier een sluitend antwoord op hebben gekregen zullen we je dit laten weten via de mail. Mocht je hier nu niet op willen wachten neem dan vooral even contact op met onze klantenservice. Ze kijken graag even met je mee! Team Sans-Online
4 jul 2024
€3,95 retourkosten om een item terug te sturen.
9 jul 2024
Goedemorgen, Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.
27 jun 2024
Klantenservice niet vriendelijk en meedenkend
1 jul 2024
Hallo, Wat ontzettend vervelend dat je onze klantenservice zo hebt ervaren. Dit kan ook zeker niet de bedoeling zijn, onze excuses! We willen het hier graag met je over hebben, is het mogelijk om ons te mailen via info@sans-online.nl. Dan lossen we dit graag samen met je op. Team Sans-Online
8 jul 2024
Sneller leveren
9 jul 2024
Hallo, Bij deze bestelling is er gekozen voor de leveroptie ‘Geen stress’. Deze optie is gratis boven de 95,-, en het pakket wordt binnen 1 – 3 werkdagen verzonden. Mocht je een iets snellere levering willen, dan kun je in het vervolg het beste voor een andere leveroptie kiezen. Een snellere bezorgoptie is vaak wel iets duurder. Team Sans-Online
3 jul 2024
8 jul 2024
10 jul 2024
Hey, Wat vervelend dat je ervaring niet goed is bij ons! Neem anders even contact op met onze klantenservice. Ze helpen je heel graag verder. Team Sans-Online
6 jul 2024
9 jul 2024
Hi, is er iets misgegaan? Kunnen we je ergens bij helpen? Je mag altijd een mail sturen of even bellen naar onze klantenservice. Ze kijken graag even met je mee! Team Sans-Online
30 jun 2024
2 jul 2024
Hallo, Bedankt voor ⭐⭐⭐ mooie sterren. Dat waarderen wij enorm! We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
IW
Ingrid W.
Werkendam
28 mei 2024

Fijne online shop

Verzending verloopt soepel. Had een t-shirt besteld maar kreeg een verkeerde kleur. Artikel terug gestuurd en binnen 3 dagen stond het geld op mijn rekening. Gebeld met de klantenservice en kreeg de verzendkosten terug. Trouwens, de klantenservice medewerker is heel duidelijk en denkt met je mee.
29 mei 2024
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
28 mei 2024

Shirts

Een shirt was pas na een paar dagen op voorraad en ander shirt wel direct leverbaar. Helaas kon ik niet kiezen voor ophalen in de winkel daardoor, en moest ik wel verzendkosten betalen. En het werd ook nog apart verzonden.
29 mei 2024
Hey, Wat vervelend om te horen, ik zie dat het inderdaad artikelen waren met een langere levertijd. Onze excuses indien de levertijd niet duidelijk vermeld was. Wij nemen dit zeker mee voor in de toekomst. Team Sans-Online
24 jun 2024
Service is heel goed. Ik had een broek met een klacht. Deze is terug gestuurd, nieuwe besteld en binnen now time waren de verzendkosten terug gestort op mijn rekening.
24 jun 2024
Snel verzonden, de volgende werkdag ontvangen, goed verpakt en niet te vergeten, de prrijs van mijn PME vest was erg goed. Niets op aan te merken!
25 jun 2024
Goedendag, Super goed om te horen dat je heel tevreden bent 😊 Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot ziens. Team Sans-Online
15 jun 2024

Zeer tevreden.

Al jaren klant bij Sans-Online. Erg tevreden over hun aanbod, prijzen en service. Wanneer je iets retourneert word ook alles netjes afgehandeld.
18 jun 2024
Hey, Wat een super fijne beoordeling, dit maakt ons erg blij! Wij hopen je vaker te kunnen helpen aan mooie, passende items! Graag tot ziens :) Team Sans-Online
3 jun 2024

Prima bedrijf

Koop al jaren diverse kleding bij Sans-online.nl. Goede kwaliteit, tegen redelijke prijzen en snelle leveringen.
5 jun 2024
24 jun 2024
Zorgeloos kopen Gekochte artikelen in perfecte staat ontvangen. Binnen 24 uur geleverd. Zoals het moet!
25 jun 2024
Hallo, Wat fijn te horen dat je tevreden bent over je bestelling! 😆 Wens je een fijne dag! Team Sans-Online