Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.363 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.962 beoordelingen in totaal

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

PV
Petra V.
Oisterwijk
13 apr 2024

Groen vestje

Het vestje is zoals op de foto, heel blij mee .
17 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je leuke review. Wat fijn dat we aan je verwachtingen kunnen voldoen. We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
Leuke betaalbare kleding die netjes verpakt zit
13 apr 2024
Hallo, Super fijn om te horen dat wij aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hartelijk dank voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
Fantastisch dat wij door jullie verzekerd zijn
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je beoordeling. We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
30 dec 2023
Altijd snelle levering en goede prijs kwaliteit
Overzichtelijke website, en een vlotte levering
Hey, Bedankt voor je mooie sterren! Deze maken ons erg blij 🙂 Team Sans-Online
18 nov 2023
goede kwaliteit, snelle service en afhandeling.
21 nov 2023
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie 5 sterren beoordeling! Wij waarderen dit enorm :) Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
11 nov 2023
Prima levering. Op dit moment geen opmerkingen.
20 mei 2024
Goede duidelijke site en ik vond wat ik zocht.
21 mei 2024
Hallo, Bedankt voor je positieve review. Dat waarderen wij enorm. We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
29 apr 2024

Makkelijke site. Snelle bezorging. Top bedrijf
1 mei 2024
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en levering. Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 We zien je heel graag nog een keer terug! Team Sans-Online
Mooie blazer leuke prijs Snelle levering top!
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve woorden. Dat waarderen wij enorm! We zien je graag bij de volgende! Team Sans-Online
AH
Adriaan H.
Waddinxveen
Afwerking van retourzending was snel geregeld
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
de omruiling van een jas waar vlekken inzaten
8 nov 2023
Snelle levering, mooie kleding en goede merken
9 nov 2023
Hallo, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering 😊 Wij zien je graag weer bij een volgende bestelling. Fijne dag! Team Sans-Online
7 okt 2023
Correcte levering/ korte termijn/goede service
10 okt 2023
1 okt 2023
Snel geleverd en retour snel en goed gewerkt.
2 okt 2023
28 sep 2023
Zeer vlotte levering en product zoals verwacht
28 sep 2023
De snelle levering en de informatie daarover.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve woorden. Daar worden wij heel blij van. We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
ik weet zijn maat, heb vaker gabbiano besteld
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je 5 sterren beoordeling. Dat waarderen we enorm! We zien je graag bij je volgende bestelling. Team Sans-Online
Eigenlijk alles,gewoon een hele fijne winkel.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je mooie 5 sterren beoordeling! Wij worden hier erg blij van 😁 Graag tot een volgende bestelling. Team Sans-Online
van een back-order ook een track&trace sturen
Antwoord van Sans-online.nl
Hi, Bedankt voor je feedback! Wij nemen dit mee voor de toekomst. Team Sans-Online