Nieuwtextiel.nl- Logo - Beoordelingen

Nieuwtextiel.nl

160 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden239 beoordelingen in totaal

12 sep 2024
Super goede kwaliteit dekbedden! Ik had de Oostenrijkse omdat ik van dat dikke dons hou. En die kreeg ik ook. De prijs is vele malen lager als wat ik elders zou moeten betalen. Even goed luchten voordat je ze opmaakt. Want t zijn veren en dons en dan lekker wegkruipen onder je dekbed. Later de winter maar komen!

Het is prachtig dat het product verzegeld is. Maar vervolgens kun je niet voelen naar de stevigheid , het materiaal etc. Als je de zegel verbreekt kun je het niet meer terug sturen. Dit mag wel duidelijk vermeld worden bij het product.

Beoordelingen voor Nieuwtextiel.nl

25 jul 2024

Heerlijk dekbed

Het is een heerlijk dekbed voor weinig geld en snelle levering
13 aug 2024
30 jul 2024
22 jul 2024
3 jul 2024
Snelle levering en de beschrijving van het artikel klopt!
15 jul 2024
Fijn om te vernemen dat u tevreden bent
22 jun 2024
Prachtig spul voor een mooie prijs
15 jul 2024
Bedankt voor het compliment. Wij wensen u heel veel slaapplezier toe!
29 jun 2024
SNel geleverd en mooie prijs
5 jul 2024
Naar verwachting tot nu toe
17 jul 2024
Maken waar wat ze zeggen
29 jun 2024
27 jun 2024
EJ
Ester J.
Valkenswaard
17 mei 2024

Maar aan 1 kant seersucker helaas

Het beddengoed voelt idd zacht aan maar wel erg jammer dat de seersucker alleen maar aan 1 kant zit en dat zie je pas NADAT het pak geopend is en dus ook de info dat als de verpakking open was, het uit hygiėnische redenen niet tetuggestuurd mag worden. Ik vind dat wel misleidend. Jammer. Gr. Ester
17 apr 2024

Mooie prijzen en een fijne service!

Binnen gelokt door de mooie prijzen waarvoor die jullie kunnen bieden. Ik heb gelijk 2 sets beddengoed besteld. Na het openen bleek er één beschadigd te zijn…. Maar geen stress! Ik heb letterlijk de volgende dag gebeld en gelijk de dag er na heb ik het vervangende beddengoed ontvangen. Top service, daar houd ik van! 5 Reeten 🍑🍑🍑🍑🍑
17 apr 2024
Wij vinden het erg fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over de verleende service.
1 mei 2024

Kwaliteit en service

Heel makkelijk besteld een betaald en inderdaad de volgende dag had ik het meteen in huis. Ik had een Vier Seizoenen Sky Swedish dekbed besteld en de kwaliteit is echt uitmuntend. Ik had voorheen altijd donsen Oostenrijkse dekbedden maar ik ben volledig om. Niet meer zweten onder een dekbed.
2 mei 2024
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring.
Ik ben zeer tevreden over de spullen top 👍slaap heel de nacht door nu! echt geweldig lekker fijn stof lekker warm ook levering was ook top!👍 heb eigenlijk helemaal geen klachten !ik bestel mijn spullen voortaan bij jullie 👍
20 apr 2024
Over de bank heel de vrede buiten het jammer is dat je potjes kapot waren maar dat word goed opgeslost door het bedrijf het is een aan rader voor de prijs hoeft je het niet te laten heb hem nu twee weken in huis
25 apr 2024
Twee matrassen van 90x220 werden apart voor ons geproduceerd in verband met de afwijkende mat,voor de zelfde maat als van 90x200. De prijs was het zelfde. Heerlijk geslapen op de nieuwe matras.
29 apr 2024
Wat fijn om te horen dat u heerlijk geslapen heeft op uw nieuwe matrassen.
PS
7 jan 2024
Niet zo een fijne bezorg ervaring gehad, maar ,, lag niet aan nieuw textiel. Nieuw textiel pakte het probleem meteen op en loste het op! Ik zou zeggen, houden zo!
17 mrt 2024

Snelle service

2 dekbedden besteld en een paar dagen later al in huis. We hebben ze nog niet uitgepakt, omdat ik op nieuwe dekbedovertrekken wacht.
Ik vond het fijn dat er een goede instructie bij zat voor een optimaal comfort. Zag er mooi uit en bovendien snelle service. Dank.