annavantoor.nl- Logo - Beoordelingen

annavantoor.nl

2.551 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.662 beoordelingen in totaal

4 feb 2024
Zooo en wat bent u dan nog van plan, was de vraag van de verkoopster in Zeist. Ik had geen idee, wilde gewoon paar dingen passen. Maar ja winkel ging sluiten over 5 minuten. 17.30 uur. Ik dacht huh. En vervolgens dacht ik ja … daarom ga ik nog zelden naar een winkel!!! De toonzetting… alleen al … klantvriendelijk? Ze zei we staan morgen om 10 uur weer voor u klaar. Ik zei dat is fijn voor u maar dan ben ik er niet. Een week later was ik toevallig in Utrecht. Dat was beter. Een broek gekocht. En daarna van hetzelfde merk nog 2 online, daar was meer op voorraad…. Doe mij maar gewoon online!

4 nov 2023
Bestelling geplaatst en aangegeven dat deze afgeleverd moet worden in een Anna van Toor winkel. Na een week niets meer vernomen te hebben maar eens gebeld. In de eerste instantie blijkt de order onvindbaar, maar na veel gedoe blijkt hij toch bekend te zijn maar omdat de order naar een nieuw filiaal gestuurd moet worden kan hij niet verzonden worden. Lang verhaal kort, na veel telefoontjes van mijn kant is de order dat eindelijk verzonden. Helaas naar de verkeerde winkel. Weer bellen, en zo waar, voor de eerste keer houdt een medewerker zich aan haar belofte, nl dat ze dezelfde dag contact met mij zou opnemen over hoe nu verder. De order zou dezelfde dag verzonden worden naar de juiste winkel, helaas is dat nu nog steeds niet gebeurd. Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Ik zou Anna van Toor vooral adviseren om klanten te informeren als er iets niet goed gaat, en als je een belofte doet je daar aan te houden. Dat maakt het begrip voor dingen die mis gaan groter. Nu heb ik in totaal meer dan een uur besteed aan telefoontje, dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Beoordelingen voor annavantoor.nl

29 jul 2024
29 jul 2024
CV
Corry v.
Papendrecht
14 jul 2024
Keurig ingepakt. Maar bij bezorging DHL automaat is ‘t niet mogelijk om je pakje uit ‘t bovenste vakje te halen. Behalve als je 2 meter lang bent.
4 jul 2024

merk Moscow

Van het merk Moscow alle leren labels verwijderen. Zit soms ook op stoffen waar je hetzelf niet af kunt halen. Zo stom die labels!
3 jul 2024
Mooie jurk. 1 kleur jurk stond op internet roze, maar was overduidelijk rood. Jammer! Anders had ik die jurk ook gehouden!
12 jul 2024
Mooie kleding, helaas niet alle merken die in de winkel hangen, zijn ook op de webshop te koop.
14 jul 2024

Tevreden!

Nette en snelle levering, artikel is wat ik ervan verwacht had.
8 jul 2024
Snelle levering ,netjes verpakt en content met mijn aankoop
3 jul 2024
Heldere duidelijke site. Vlotte levering. Dus houden zo !
19 jul 2024
Van sommige kleding vind ik de kwaliteit niet zo goed…😬
18 jul 2024
Snelle levering en mooie producten
10 jul 2024
Goede site en snelle levering.
22 jul 2024
Netjes en snel
8 jul 2024
Goede service
4 jul 2024

Goede service en fijn dat er een retour formulier bij zit

28 jul 2024