Rollers.nl- Logo - Beoordelingen

Rollers.nl

170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden395 beoordelingen in totaal

7 aug 2024
Ik heb ruzie met het ventiel omdat het de velg niet in wil, en heb dus een binnenband met een ventiel besteld dat er in zou passen.... de bocht van het ventiel moest 45/45 zijn, nu blijkt dat men niet het ventiel, maar de plaatsing in de band bedoeld..... 4 man sterk die 2 uur bezig is om het op te lossen, daarna naar Hartingbank op de Penningweg gereden en ze hebben deze band ook niet, HELP

4 feb 2024
Beste, tot mijn grote spijt heb ik nog steeds niets ontvangen, van mijn aankoop ,volgens DPD zou ik donderdag 1 februari mijn pakje ontvangen hebben en zelfs afgetekend hebben, ik heb niemand hier bij mij gezien of gehoord,verder lees ik dat mijn pakje uiterlijk de daar op volgende volgende werkdag zou kunnen ophalen in een DPD depot, waarvan ze mij een mail zouden sturen waar en wanneer ik mijn pakje daar zou kunnen zelf afhalen.niets meer van gehoord , waar is mijn besteling .naartoe ?????? Nooit geen DPD meer !!!!!!

Beoordelingen voor Rollers.nl

13 apr 2024