designinbox.nl- Logo - Beoordelingen

designinbox.nl

10 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor designinbox.nl

24 jul 2024
Leuke en duurzame ontwerpen. Ik was er meteen weg van. Het lounge stoeltje was precies wat ik hoopte. Een subtiel en mooi ontwerp. Ik ben er wg van en hij zit heerlijk! Ik ben er erg blij mee!! Ook niet onbelangrijk...het contact met het bedrijf is persoonlijk en betrouwbaar.
2 aug 2024
De service was prima. We hadden 2 krukken voor in de keuken besteld en aangegeven, dat we ze zouden komen ophalen. Ze zijn uiteindelijk gratis bezorgd omdat een plekje vrij was gekomen. Precies volgens afspraak
20 jul 2024
Prachtig design, super mooi afgewerkt en heel stevig.
29 jun 2024

Prachtige meubels

Prachtige meubels, de stoelen zitten erg fijn en heel belangrijk, ze zijn duurzaam geproduceerd. Ze staan in mijn osteopathie praktijk en van cliënten krijg ik regelmatig complimenten.
25 jun 2024
Heel erg tevreden over de bezorging, keurig op tijd, met sms-vermelding een half uur tevoren, en voorzichtig met de meubels, kortom erg tevreden.
CV
Carla v.
Culemborg

Verzending Italie

Mooi design . Gemakkelijk te monteren met duidelijke instructie. Goede verpakking en snelle levering in Italie.👍
24 jun 2024
De service omtrent de geleverde meubels was in een woord geweldig!
24 jun 2024
Persoonlijke benadering en bewust bezig zijn met ontwerp en milieu.
3 jul 2024
30 jun 2024