Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl

1.569 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.187 beoordelingen in totaal

1 jan 2024
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

7 mei 2024
De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

Verkeerd ingevulde bestelling toch goed gekomen

Als gecertificeerd digibeet ging de bestelling uiteraard verkeerd. Via chatkanaal breide mevrouw Jessica het probleem recht en de volgende dag waren de goede spullen in huis. We zijn tevreden, ook over de gehanteerde prijzen. We blijven klant
14 apr 2024
Goede website. Voldoende producten. Ik heb alleen van de opzetstukjes voor mijn oorthermometer besteld 40 stuks, en maar 20 stuks ontvangen. Daarvoor heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Hoop dat het juist word opgelosd.
EK
Ellen K.
Vlaardingen
Wat ik bestelde is altijd goed gegaan Alleen bij deze laatste bestelling zou ik bij een besteding van €75 een doos met inhoud van waarde €10 krijgen maar ik kreeg een klein zeep bolletje En dat is niet echt wat er beloofd is 😤
Duidelijke site. Aanbieding (black friday) niet helemaal reëel omdat deze prijs bij andere aanbieders net iets hoger was onder normale voorwaardes. Maar toch de goedkoopste. Snel geleverd. Niet teveel mails over 1 bestelling.
27 jan 2024
De bestelling werd op tijd bezorgd , maar er was heel veel verpakkings materiaal lucht kussentjes ? zonder dat had het makkelijk door de brieven bus gekund. Beter voor de bezorger en makkelijker voor mij . Verder tevreden
13 jan 2024

Ging perfect en gratis olie 🙏🏽

Ging perfect. Alleen PostNL minder. Gaf duidelijk ophaal adres door en kwamen toch thuis voor natuurlijk de gesloten deur. Moest ik het alsnog ergens anders ophalen dan hun automatisch ophaalpunt bij mij om de hoek!!
3 dec 2023
Ik heb al een paar keer besteld bij Pazzox, altijd netjes verpakt en op tijd. Je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling en je wordt op de hoogte gehouden van aanbiedingen en korting codes. Ik hou ervan 😊
10 nov 2023
Bevestigingsmail. Ik ontving wel een berichtje na het bestellen, maar geen inschatting wanneer ik pakketje kon verwachten. Omdat dit eerste keer was maakte ik mij zorgen of het wel een bonafide webshop was.
Alles wat ik had besteld was heel goed verzorgd en kwam op tijd.Wat ik heel mooi vond dat ik zomaar een tandpasta er gratis bij kreeg voor droge mond. Zal dit zeker proberen.Hartelijk dank hier voor.
3 dec 2023
Online besteld. Bij ontvangst bleek er iets niet goed te zijn. Contact opgenomen en dezelfde dag werd het juiste verstuurd zelfs met een sorry-cadeautje erbij. Wat lief, dank jullie wel!!
KV
Kate v.
Oldenzaal
11 feb 2024
Prima product voor nette prijs. Snelle verzending in een veel te grote doos. Had met gemak in een brievenbuspakket gepast. Scheelt weer wachten op de bezorging. Vandaar 1 punt minder.
AJ
Anne J.
Beilen
4 feb 2024
Zeer snelle levering en goede prijzen ! Hier mijn eerste bestelling geplaatst en ik ben er zeer tevreden over. Goed ingepakt en snel verzonden. Kortom niets op aan te merken ! !

Goed bedrijf.

Zoals je van een goed bedrijf mag verwachten. Bestellen, wat op voorraad wordt aangegeven is ook op voorraad. Prijs/kwaliteit is goed. Snelle en nette levering. Dik tevreden.
Duidelijkheid bij bestelling. De juiste dag en de tijd die aangegeven word ook klopt. . Maar liever niet meerdere keren vragen dit in te vullen. Gisteren ook ingevuld. Succes
22 sep 2023
Snelle levering. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Niet altijd overal verkrijgbaar maar hier tot nu toe wel. 1 vd goedkoopste webshops voor deze bruistabletten.
28 jan 2024

Bestelling snel verzonden

Bestelling werd snel verzonden, alleen jammer dat postnl weer eens een ander idee had met bezorgen.. Het werd dus afgegeven op een afhaalpunt en een dag later!
BB
berg b.
apeldoorn
28 apr 2024

Prima

Alles prima afgehandeld. Producten goed verpakt > snel bezorgd plus nog een extra mailtje met hoe ik een bepaald product moest gaan gebruiken. Klasse !
29 okt 2023

De snelle afhandeling van de bestelling, de stevige verpakking, de verzekerde verzending en de lage prijs. Jammer, dat de verzendkosten zo hoog zijn.
25 sep 2023
Een stuk goedkoper dan de apotheek. Niet alle producten overigens, dus goed op letten. De verzending is altijd snel en de artikelen origineel. Top!

Goede service, grote keus

Veel keus, goede prijs, snelle levering. Van de week had ik een online vraag gesteld en kreeg de zelfde dag antwoord. Ik ben blij met Pazzox.