Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl

1.569 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.187 beoordelingen in totaal

1 jan 2024
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

7 mei 2024
De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

28 mei 2024
LV
Laurens v.
Schipluiden
24 mei 2024

bestelling van 21 mei niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling van 21 mei nog steeds niet ontvangen! Word ook niet op de hoogte gehouden van verzending
27 mei 2024
Beste, Door de vele feestdagen in mei en een onverwachtse drukte zitten wij jammer genoeg wat achter met onze bestellingen. Onze excuses voor dit ongemak. Je bestelling werd vandaag door ons klaargezet en opgehaald door PostNL. Als alles goed gaat bij PostNL is de levering normaal morgen. Track en trace is verzonden naar je mail adres. Met vriendelijke groeten, Jessica
GL
gerrit l.
Winschoten
26 mei 2024
21/05/2024 een bestelling geplaatst. tot heden geen verzendbewijs, was voorheen top
27 mei 2024
Beste, Door de vele feestdagen in mei en een onverwachtse drukte zitten we helaas wat achter met onze bestellingen. Onze excuses voor het ongemak! Je bestelling is vandaag klaargezet. Als alles goed gaat bij PostNL is de levering normaal morgen. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
1 jun 2024
4 jun 2024
Beste, Jammer om te zien dat je niet tevreden bent over Pazzox. Alvast onze excuses voor het ongemak! Als we je ergens mee kunnen helpen mag je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
28 mei 2024
Beste, Jammer om te zien dat je niet tevreden bent over Pazzox. Als we je ergens mee kunnen helpen kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
AV
Adriana V.
Heerenberg
1 jan 2024
MS

Artikelen met flinke korting, vlotte levering

Bestellen van gezichtscrème op de website was oké, al moest ik wel wat pagina’s doorzoeken voor ik het juiste artikel had gevonden. Had iets duidelijker gekund in de zoekopties. Prijs was prima, korting is altijd prettig. Verder werd de betaling vlot verwerkt en het artikel snel geleverd. Vier sterren.
23 sep 2023
Lekker goedkoop alleen ik weet niet of mijn pakketje af geleverd is aan post NL of dat onderweg is wanneer krijg ik het morgen of maandag ik had al paar keer gekeken of ik email had dat al onderweg dus ik denk dat nog niks verstuurd is graag zal ik willen weten groetjes Geertje weering
Beste m graag was ik via een mail op de vertraging gewezen ( ik heb nl begrip voor vertraging in deze feestmaand) verder ben ik heel tevreden, over de prijs ( echt de goedkoopste) over de logistieke uitvoering! DANK! Een sfeervolle en succesvolle feestmaand toegewenst.

Geleverde producten komen tijdig en zijn geweldig

We bestellen met regelmaat (inmiddels voor de zesde keer) bij Pazzox Eucerin-producten. Deze worden binnen besproken tijd geleverd en we zijn ontzettend blij met de werking van de producten. Een hevige huiduitslag veroorzaakt door medicijnen is geminimaliseerd
ML
Marieke L.
Sintjohannesga
4 feb 2024

Top!

Bij geen enkele drogist kon ik hier in Nederland nog de glycerona werkhanden handcreme krijgen. Dit werk nl fantastisch voor droge hielen. Beter dan welke hielklovencreme dan ook. Bij Pazzox was het gewoon verkrijgbaar en in no- time in huis. Super blij