Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl

1.572 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.187 beoordelingen in totaal

1 jan 2024
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

7 mei 2024
De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

22 jun 2024
Producten besteld snel gekregen en super proffesioneel bedrijf. Zeker een aanrader. Heb meerdere bestellingen bij dit b edrijf gedaan. Bezorgadres werd zeer snel veranderd in m,n vakantie adres. Snel,zeer netjes, tot de volgende keer. Met vriendelijke groet Anja en Hans
AH
Anton H.
Houten
19 jun 2024
Producten zoals beschreven (Paradontax en Eucerin). Verpakking goed. Prijs redelijk. Korting als nieuwe klant ook fijn. Pakket is wat later aangekomen (gratis proef cadeautje wat werd toegevoegd, was niet direct leverbaar).
2 jun 2024
Heel correcte afwerking van bestelling. Ik had op een iets snellere levering gerekend. Wellicht is die dag extra toe te schrijven aan het bestelmoment (in het weekend). Ik probeer Pazzox de volgende keer weer.
MK
Marij K.
Velden
21 jun 2024
Snelle levering. Ondanks dat Post.nl de levering niet aan huis heeft gebracht. We waren hele dag thuis en via de ringcamara ook gezien dat hij niet aangebeld heeft.
PD
Patrick D.
Hoogland
20 jun 2024
Goede prijzen en snelle leveringen, deze keer dagje later dan initieel doorgegeven maar dat kan ook door PostNL veroorzaakt zijn.
21 jun 2024

Tevreden

Ik hou altijd van je site, producten van hoge kwaliteit tegen redelijke prijzen, goedkoper dan alle winkels en snelle levering
20 jun 2024
Alles liep zoals beloofd. Ik zou het zelf fijn vinden om bericht te krijgen op het moment dat de bestelling verzonden is.
14 jun 2024
Goede prijs voor een fijn product. Netjes verpakt. Wel een dagje langer op moeten wachten dan verwacht.
MH
Marco H.
Woerden
8 jun 2024

Top winkel!!!

Fijne winkel, makkelijk bestellen, snelle levering en zéér goede prijzen!!!👍🏻
10 jun 2024

Snel en ook nog goed

Bestelling en bezorging ging snel en goed georganiseerd . Zo ook de communicatie
30 mei 2024
goed verpakt-prima service-keurig op tijd afgeleverd- succes met uw werk. cm.
AV
4 jun 2024
Gemakkelijk te bestellen, voldoende keus en voorraad. Goede communicatie.
JG
31 mei 2024

Snelle verzending en een goede prijs

Snelle verzending, goede prijs en netjes op de hoogte gehouden per mail.
JL
Jolanda L.
Rotterdam
28 mei 2024
Fijne updates met betrekking tot mijn bestelling en der verzending. Top!
26 mei 2024
De bestelling werd zorgvuldig afgehandeld en bezorging snel en correct !
22 jun 2024
Goedkope apotheek , snelle levering , voor oogdruppels .( kunst tranen)
NV
nancy v.
ooigem
17 jun 2024
het assortiment, de juiste prijs en de uitleg die je erbij krijgt.
2 jun 2024
Prima! Goed prijzen en snelle levering. Kom graag terug :)
27 mei 2024
Snel en netjes verzonden, mooie aanbiedingen en producten.
22 jun 2024
Altijd goede ervaringen met dit bedrijf Vlotte bezorging