kabelbinders.nl- Logo - Beoordelingen

kabelbinders.nl

255 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden273 beoordelingen in totaal

Alles is helemaal goed. De kabelbinder met het schroefoog is in de installatie branche zeker een topper maar was voor mij onbekend. Aanrader: Zorg dat er wat demonstratie bevestigingen bij de balie van de groothandels liggen (impuls aankopen) en iedere monteur word er vrolijk van

14 aug 2024
De kabelbinder is kleiner dan verwacht en de stickers plakken niet op de oppervlakte(s) die ik heb geprobeerd, ook niet na reinigen met ontvettingsmiddel. Al met al een tegenvallend product. Dacht bij een speciaalzaak iets goeds te kopen maar dit soort kabelbinders moet je misschien niet online kopen...? Een standaard stroomsnoer van een verlengdoos rond PVC 3 aders elk 1,5 mm aansluitkabel past helaas niet.
GB

EG
E G.
Oostende
14 nov 2023

Bestelling vlot geplaatst, problemen koeriersdienst

Bestelling vlot geplaatst, koeriersdienst kan beter, product slechts na één week ontvangen, product voldoet aan beschrijving, nog niet gebruikt afwachten of het product stoot en slagvast is
duidelijker omschrijving van aantal
16 mei 2024
levering loopt helemaal mis
Antwoord van kabelbinders.nl
23 mei 2024
Beste Pascale Breugelmans, Naar aanleiding van uw review hebben wij direct contact met u opgenomen en met onze vervoerder, zo hebben wij er zorg voor kunnen dragen dat de zending werd afgeleverd. De vervoerder gaf aan dat zij de zending tot tweemaal toe hebben geprobeerd af te leveren maar dat dit niet mogelijk was op het opgegeven adres. Vandaar de vertraging van uw zending. Zoals telefonisch aangegeven kunt u in dergelijke situaties het beste contact met ons opnemen. Wij lossen het altijd en tevens direct voor u op. U gaf echter aan geen tijd te hebben om ons te contacteren, dan wordt het voor ons moeilijk om service te verlenen. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Kabelbinders.nl