alpac.nl- Logo - Beoordelingen

alpac.nl

151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden421 beoordelingen in totaal

8 okt 2024
Irriteerde mij mateloos aan de "standaard" 400 x 300 stapelkratten van de bouwmarkt, omdat hier NET geen 4 dozen schroeven in gingen in de breedte, en NET geen 3 dozen in de diepte. Op de website van Alpac vond ik stapelkratten van 400 X 300 waarvan de binnenwerkse maatvoering 15 mm breder en dieper is, waardoor ik nu gemakkelijk genoeg dozen schroeven kwijt kan. Voor een ander misschien niet zo belangrijk, voor mij scheelt het in ieder geval een hoop frustratie! Tot de volgende bestelling!

7 mei 2024
Op donderdag middag besteld, met de “belofte” morgen geleverd. Inmiddels is het dinsdag en heb ik geen verzendbevestiging gehad.

Beoordelingen voor alpac.nl

24 mrt 2024
23 mrt 2024
17 mrt 2024
7 mei 2024
2 mei 2024
Constant vragen om feedback... super irritant