Travelbags.nl- Logo - Beoordelingen

Travelbags.nl
Beoordelingen:

4.374 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden109.282 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Meest relevante negatieve beoordeling

3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Travelbags.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
24 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Travel bags beloofd de volgende dag te leveren.. niet dus.. We gingen op reis en hadden nu geen keurige tas. Al had travelbags eerlijk mede gedeeld dat ze niet direct konden verzenden, had ik de volgende ochtend een tas gekocht.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
30 aug 2024
Beste Karina, Bedankt voor je bericht. Ik zie inderdaad dat je zending een dag is vertraagd bij DHL. Onze excuses hiervoor. Hopelijk ben je alsnog tevreden met de tas. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
MV
Margot V.
Doetinchem
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ontevreden hoe lang het het duurt voor ik de giftcard krijg bij retour. Wil nl een andere rugzak bestellen en moet nu al bijna een week wachten. Geen volgende keer meer en anders beter geld terug ipv giftcard
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
8 dagen geleden
Beste Margot, Bedankt voor het delen van je ervaring met het retourproces voor de giftcard. Het spijt ons te horen dat dit niet naar verwachting is verlopen en dat je langer hebt moeten wachten dan gewenst. Dit is zeker niet de ervaring die we onze klanten willen bieden. We begrijpen dat het frustrerend is om te wachten, vooral als je snel een andere aankoop wilt doen. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We nemen je feedback serieus en zullen kijken hoe we ons retourproces kunnen versnellen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Mocht je nog vragen hebben of als we je verder kunnen helpen, laat het ons gerust weten. We staan klaar om je te ondersteunen en hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Travelbags
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
retour duurt veel te lang, eerst 7 dagen wachten op controle ? dan 7 dagen wachten op je geld, hopelijk dat het komt, retour moet net zo snel als levering zijn
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
8 dagen geleden
Beste Ben, Bedankt voor je feedback over ons retourproces. We begrijpen dat je graag wilt dat het retourneren net zo vlot verloopt als de levering. Het spijt ons dat het proces langer duurt dan verwacht. We streven ernaar om retouren zo snel mogelijk te verwerken, maar soms kan het door drukte wat langer duren voordat een retour gecontroleerd is en de terugbetaling plaatsvindt. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We nemen je feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze processen waar mogelijk te verbeteren. Mocht je nog vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, laat het ons weten. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Travelbags
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Tas teruggestuurd. Nog geen terugboeking of bevestiging van terugboeking gezien.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
13 uur geleden
Beste Cees, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je nog niets hebt gehoord over je retourzending. Uiteraard kijken we dit graag voor je na. We raden je aan om een mail te sturen naar: klantenservice@travelbags.nl Dan pakken we dit zo snel mogelijk voor je op. Met vriendelijke groet, Travelbags
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Maakt gebruik van DHL (De Hel Logistiek)
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
12 dagen geleden
Beste B. Broek, Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat niet iedere ervaring met DHL even positief is. We werken samen met DHL vanwege hun brede bereik en over het algemeen betrouwbare service, maar we nemen jouw ervaring serieus. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. We zullen jouw opmerkingen delen met DHL en hopen dat toekomstige ervaringen beter zullen zijn. We zien dat je hiervoor ook al contact gehad hebt met onze klantenservice. We doen ons best om het zo snel mogelijk voor je op te lossen. Met vriendelijke groet, Travelbags
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Geen tas mogen ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
7 dagen geleden
Beste Melissa, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je geen bestelling hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten. We zien dat je inmiddels contact met ons hebt gehad. Er is door ons een onderzoek opgestart bij de vervoerder. Zodra er nieuws is laten we dit aan je weten. We doen ons best om het zo snel mogelijk voor je op te lossen. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
7 dagen geleden
Beste Karin, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. We zien dat je ons een ster hebt gegeven, maar er is geen verdere uitleg bijgevoegd. We zouden graag meer willen weten over je ervaring, zodat we kunnen begrijpen wat er mis is gegaan en hoe we dit kunnen verbeteren. Kun je ons meer details geven over wat er is gebeurd? Je feedback is erg belangrijk voor ons en helpt ons om onze service te verbeteren. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Travelbags
22 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eigenlijk kan ik dit niet beoordelen. Het pakket is namelijk kwijt. Er is een onderzoek gestart. Wel erg zonde dit. De site zag er super uit. Voor de shop echt wel een dikke tegenvaller. Aangezien het een dure koffer is. Raad ze aan om andere vervoerder te gaan gebruiken. DHL dropt pakketten ergens af zonder dat de desbetreffende consument weet waar het is afgegeven en/of gebleven. Daarbij hebben bezorgers extra uitdaging om te bewijzen dat ze aan de deur geweest zijn aangezien er steeds meer mensen video bellen hebben. En die al opnemen voordat er aangebeld word. Geen bezorger aan de deur of in de trant geweest. Vind dit voor de webshop enorm zuur.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
23 jul 2024
Beste Judith, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je pakket kwijt is geraakt! We doen er uiteraard alles aan om dit zo spoedig mogelijk voor je op te lossen. Met vriendelijke groet, Travelbags.
2 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verzend met een betrouwbare partner, waar personeel geen analfabeten zijn die geen adresstickers kunnen lezen. Die keuze voor GLS is ook door Travelbags gemaakt
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
5 aug 2024
Beste Henk, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met de verzending via DHL. We streven ernaar om samen te werken met betrouwbare verzendpartners en nemen je opmerkingen serieus. Jouw ervaring is niet wat we willen bieden en we zullen dit intern bespreken om onze service te verbeteren. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Travelbags.
30 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen goede beschrijving van het artikel
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
31 jul 2024
Beste Miranda, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de beschrijving van het artikel niet voldeed aan je verwachtingen. We streven ernaar om onze productinformatie zo nauwkeurig en duidelijk mogelijk te maken. Zou je ons kunnen laten weten om welk artikel het gaat? Dan kijken we direct hoe we de beschrijving kunnen verbeteren. We waarderen je input zeer! Met vriendelijke groet, Travelbags
19 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
23 jul 2024
Goedemorgen, Dank voor je review. We horen graag wat er aan de hand is. Je kan altijd mailen naar klantenservice@travelbags.nl. Met vriendelijke groet, Travelbags.
28 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
.ten eerste kunnen jullie als fatsoenlijke mensen terug bellen naar jullie klanten. ten tweede jullie zijn zeer slecht of onbreekbaar. ik heb een bericht achtergelaten op jullie voicemail maar geen respons na een aanschaf van een koffer van 520 euro. dus hoe zo zijn jullie klant gericht schande!!!!.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
1 jul 2024
Goedendag, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren en dat je je niet gehoord voelt. Dat is zeker niet de service die we willen bieden. We vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn en goed geholpen worden. We nemen je feedback zeer serieus en zullen intern bespreken hoe we onze communicatie en respons kunnen verbeteren. We willen je graag helpen met de problemen die je hebt ondervonden na je aankoop van de koffer. Zou je ons je ordernummer kunnen mailen? klantenservice@travelbags.nl Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op om dit naar tevredenheid op te lossen. Nogmaals excuses voor de situatie en bedankt voor je geduld. Vriendelijke groet Travelbags
24 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb meer dan een week moeten wachten terwijl ik een tijd heb aangegeven wanneer ik de koffer wilde ontvangen. Iedere keer werd de bezorging een dag uitgesteld. Uiteindelijk heb ik een koffer in een fysieke winkel moeten kopen.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
25 jun 2024
Hartelijk dank voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat de bezorging van je koffer vertraging heeft opgelopen en niet op tijd is aangekomen. We begrijpen hoe frustrerend dit moet zijn geweest, vooral omdat je uiteindelijk genoodzaakt was een koffer in een fysieke winkel te kopen. We nemen je feedback zeer serieus en zullen dit gebruiken om onze service te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Vriendelijke groet Travelbags
9 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Onjuiste/tegenstrijdige informatie op de website. Dus de juiste informatie op de website zetten. Kosten vergoeden die niet gemaakt zouden zijn als de juiste informatie op de website gestaan had.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
10 jul 2024
Beste Heleen, bedankt voor je review. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice? We horen graag wat er precies mis is (gegaan), zodat we dit voor je kunnen oplossen en in de toekomst kunnen voorkomen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Travelbags
1 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verkeerde zending

We hebben één koffer besteld, maar hebben er twee gekregen en betaald! Ze zijn als aparte zending gestuurd en afgerekend. Dat mag niet gebeuren!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
2 jul 2024
Beste Nelly, Dank voor je review. Wat vervelend dat dit is gebeurd! Graag lossen we dit voor je op. Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@travelbags.nl? Met vriendelijke groet, Travelbags.
7 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Andere product slecht klanten service

De omschrijving van de bestelde product klopt niet. Geen XL Toiletbag!!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
8 jul 2024
Beste Katerina, Hartelijk dank voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de omschrijving van de toilettas niet overeenkomt met wat je ontvangen hebt. We nemen dit zeer serieus en zullen dit intern onderzoeken om herhaling te voorkomen. Zou je ons kunnen mailen op [email klantenservice@travelbags.nl met je bestelgegevens? Dan kijken we graag samen naar een passende oplossing. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat alle productomschrijvingen accuraat en duidelijk zijn, en jouw input helpt ons hierbij. Met vriendelijke groet, Travelbags
13 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bah!

3 x keer over dezelfde verkeerde tas ontvangen ! Heel erg slecht…
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
15 jul 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring, alhoewel het spijtig is om te horen dat deze niet positief is geweest. Het is absoluut niet de bedoeling dat je meerdere keren de verkeerde tas ontvangt. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen dit graag voor je rechtzetten. Zou je ons kunnen voorzien van je bestelnummer of contactgegevens middels klantenservice@travelbags.nl zodat we dit specifieke probleem kunnen onderzoeken en een passende oplossing kunnen bieden? Vriendelijke groet Travelbags
25 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging van de bag is al 8 keer uitgesteld en aangepast.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
26 jun 2024
Beste Seb, bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen! Zou je even contact met onze klantenservice willen opnemen, zodat we het voor je kunnen oplossen. Alvast bedankt, Met vriendelijke groet, Travelbags
16 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas al stuk na 1 weekend in gebruik.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
17 jul 2024
Beste Peter, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je tas nu al stuk is. Dit is uiteraard niet de bedoeling. We helpen je graag om dit op te lossen. We raden je aan om een mail te sturen naar klantenservice@travelbags.nl . Onze collega's gaan je dan verder helpen zodat we dit netjes voor je kunnen oplossen. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
18 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
18 jun 2024
Beste Harriet, Bedankt voor je review. Wij zijn erg benieuwd waarom je niet tevreden bent over onze service. Zou je ons een e-mail willen sturen met hierin je motivatie voor de negatieve beoordeling? Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags