Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
26 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Deze website geeft een duidelijk overzicht van de vele merken en soorten die er zijn. Ook hebben ze een handige module om snel tot wat opties te komen die geschikt zijn voor je reis.
Levering snel en prima, ik heb er ook eentje retour gezonden omdat deze toch wat te klein was voor mij...ook dit geen enkel probleem.
Ik was eigenlijk aan het kijken voor een Samsonite harde koffer...omdat dit toch wel een algemeen bekend kwalitatief goed merk is / was. Echter las ik diverse reviews online dat hun harde koffers tegenwoordig van gerecycled materiaal worden gemaakt...en soms na 1 reis al zwaar gekrast en zelfs ingedeukt zijn met blijvende schade !!! Om dit soort ellende met de klantenservice daarna, garantie...etc. etc. te vermijden heb ik gekozen voor de TITAN LITRON L. Echt super tevreden, mee op reis naar Zuid Amerika, diverse binnenlandse vluchten gepakt ook, en de koffer heeft het super doorstaan! Zeker een aanrader. De koffer voelt niet keihard aan.. je zou denken is een beetje slap...maar toch geeft het dus wel voldoende stevigheid en blijft en prima in vorm!!
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service.
My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home.
The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle.
Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl
Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!
Jullie kunnen beginnen met de juiste artikelen te leveren en bij een verkeerd gestuurde artikel meteen waardebon of geld zodat je als klant meteen weer een product kunt bestellen. Nu heb ik een tas besteld dat in de aanbieding was. Doordat ik zolang moet wachten op mijn waardebon is de tas volle prijs geworden dus geef ik toch meer uit dan gewild!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
9 okt 2024
Beste Simona,
Dank voor je review.
Wat vervelend dat dit is gebeurd!
Zou je ons je oude en nieuwe ordernummer willen toesturen?
Dan gaan we even kijken of we bijvoorbeeld het verschil kunnen terugboeken naar je.
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
4 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen en ga volgende week op vakantie moet ik toch wachten tot wanneer de vervoerder wat laat weten schandalig ga hier nooit meer een bestelling plaatsen nieuwe koffer al gekocht bij een ander volgende dag in huis ging perfect
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
7 okt 2024
Beste Nabil,
Bedankt voor het delen van je ervaring en de frustratie die je hebt ervaren met je bestelling. We begrijpen hoe belangrijk het is om je bestelling op tijd te ontvangen, vooral als je een vakantie gepland hebt.
We hebben reeds een onderzoek gestart bij de vervoerder om te achterhalen wat er met je pakket is gebeurd. We nemen deze situaties erg serieus en zijn actief bezig met het oplossen ervan. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
Hoewel we horen dat je al een alternatief hebt gevonden, hopen we dat we de situatie naar tevredenheid kunnen oplossen en je in de toekomst toch nog eens van dienst kunnen zijn.
Bedankt voor je geduld en begrip.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
7 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Gebruiken de internet om goederen te verkopen die jullie anders niet kwijt kunnen
De dienst is heel goed maar ik geloof dat jullie de internet gebruiken om goederen te verkopen die jullie niet kwijt kunnen als mensen die in de winkel hebben bekeken.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
9 okt 2024
Beste Alice,
Bedankt voor je review en compliment over onze service. We willen je verzekeren dat we dezelfde kwaliteitsproducten online aanbieden als in onze winkels. Het spijt ons als er een andere indruk is ontstaan. We streven ernaar om al onze klanten de beste producten en ervaringen te bieden, of ze nu online winkelen of onze winkels bezoeken.
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
17 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Dhl heeft 4 keer het zogenaamd niet kunnen vinden en de klantenservice bleef maar zeggen afwachten afwachten of reageerde niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
17 okt 2024
Beste Simone,
Bedankt voor je feedback.
Wat vervelend dat er een probleem is met de bezorging van je bestelling. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Onze excuses daarvoor.
Uiteraard willen we dit graag op een passende manier voor je oplossen. We raden je aan om een mail te sturen naar klantenservice@travelbags.nl zodat we het verder voor je kunnen oppakken.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
13 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Had ze nul sterren gegeven als het kon. Koffer een keer gebruikt en het slot was al direct kapot. Koop geen Samsonite
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
13 dagen geleden
Wat ontzettend vervelend om te horen dat het slot van je koffer direct kapot was na één keer gebruiken. Dit is natuurlijk niet de kwaliteit die we willen leveren. We bieden onze excuses aan voor het ongemak.
We zouden graag willen helpen om dit probleem op te lossen. Zou je via onze garantiepagina een formulier kunnen invullen? Hier is de link: https://www.travelbags.nl/klantenservice/garantie/ dan pakken we het verder vandaar voor je op. Vriendelijke groet Travelbags
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Levering van dit artikel heeft nog niet plaatsgevonden. Zeer slechte service.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
10 dagen geleden
Beste Jay,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Onze excuses voor dit ongemak.
We sturen je een mail om dit probleem verder met je op te pakken.
Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
18 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
De koffer komt niet overeen met het filmpje
De koffer voldoet niet aan hetgeen wat op het filmpje vertoont wordt. Ik heb nu extra offersloten moeten kopen.
Ik heb Travelbags voorgesteld dat zij de sloten met een leuke korting leveren. Zij erkennen dat het filmpje wat bij de koffer stond niet juist was, echter een tegemoetkoming is niet over te praten. Ik kan mijn 2 koffers terug sturen op hun kosten, wat naar mijn mening ook geld kost.
Ik heb echter geen keus want vanavond vlieg ik al, dus ik heb zelf bij een andere winkel slotjes gekocht, maar service van Travelbags is dus ronduit slecht te noemen.
Naar mijn mening waren ze een stuk slimmer om bijvoorbeeld 10 euro korting te geven op de 4 sloten welke ik nu gekocht heb. Ze hadden dan een tevreden klant en had ze een slechte beoordeling gescheeld.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
19 sep 2024
Beste Michel,
Bedankt voor je uitgebreide feedback. Onze excuses voor de verwarring en het ongemak veroorzaakt door de onjuiste informatie in het filmpje. We gaan het filmpje verwijderen om verdere misverstanden te voorkomen. Helaas kunnen we geen korting bieden op de slotjes, maar we zijn blij te horen dat je een oplossing hebt gevonden. We nemen je feedback serieus en zullen dit gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
Ontevreden hoe lang het het duurt voor ik de giftcard krijg bij retour. Wil nl een andere rugzak bestellen en moet nu al bijna een week wachten. Geen volgende keer meer en anders beter geld terug ipv giftcard
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
9 sep 2024
Beste Margot, Bedankt voor het delen van je ervaring met het retourproces voor de giftcard. Het spijt ons te horen dat dit niet naar verwachting is verlopen en dat je langer hebt moeten wachten dan gewenst. Dit is zeker niet de ervaring die we onze klanten willen bieden.
We begrijpen dat het frustrerend is om te wachten, vooral als je snel een andere aankoop wilt doen. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We nemen je feedback serieus en zullen kijken hoe we ons retourproces kunnen versnellen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Mocht je nog vragen hebben of als we je verder kunnen helpen, laat het ons gerust weten. We staan klaar om je te ondersteunen en hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.
Met vriendelijke groet, Travelbags
7 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
retour duurt veel te lang, eerst 7 dagen wachten op controle ? dan 7 dagen wachten op je geld, hopelijk dat het komt, retour moet net zo snel als levering zijn
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
9 sep 2024
Beste Ben,
Bedankt voor je feedback over ons retourproces. We begrijpen dat je graag wilt dat het retourneren net zo vlot verloopt als de levering. Het spijt ons dat het proces langer duurt dan verwacht.
We streven ernaar om retouren zo snel mogelijk te verwerken, maar soms kan het door drukte wat langer duren voordat een retour gecontroleerd is en de terugbetaling plaatsvindt. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
We nemen je feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze processen waar mogelijk te verbeteren. Mocht je nog vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, laat het ons weten. We helpen je graag verder.
Met vriendelijke groet, Travelbags
16 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Wacht nog steeds op levering.
Ik kan nog geen feedback geven, aangezien ik nog steeds wacht op bezorging van een artikel dat binnen 2 dagen geleverd zou worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
17 sep 2024
Beste Anita,
Dank voor je review.
Wat vervelend dat je het pakket nog niet hebt ontvangen.
Graag kijken we dat voor je na. Zou je ons het ordernummer willen mailen naar klantenservice@travelbags.nl.
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
14 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Tas teruggestuurd. Nog geen terugboeking of bevestiging van terugboeking gezien.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
16 sep 2024
Beste Cees,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat je nog niets hebt gehoord over je retourzending. Uiteraard kijken we dit graag voor je na.
We raden je aan om een mail te sturen naar: klantenservice@travelbags.nl
Dan pakken we dit zo snel mogelijk voor je op.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
4 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Maakt gebruik van DHL (De Hel Logistiek)
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
5 sep 2024
Beste B. Broek,
Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat niet iedere ervaring met DHL even positief is. We werken samen met DHL vanwege hun brede bereik en over het algemeen betrouwbare service, maar we nemen jouw ervaring serieus. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. We zullen jouw opmerkingen delen met DHL en hopen dat toekomstige ervaringen beter zullen zijn.
We zien dat je hiervoor ook al contact gehad hebt met onze klantenservice. We doen ons best om het zo snel mogelijk voor je op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
9 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Geen tas mogen ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
10 sep 2024
Beste Melissa,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je geen bestelling hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten.
We zien dat je inmiddels contact met ons hebt gehad. Er is door ons een onderzoek opgestart bij de vervoerder.
Zodra er nieuws is laten we dit aan je weten. We doen ons best om het zo snel mogelijk voor je op te lossen.
Onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
23 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Super slecht
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
27 sep 2024
Goedemorgen,
Dank voor je review.
Wat vervelend dat je niet tevreden bent.
Mochten we iets voor je kunnen oplossen of dergelijke horen we het graag.
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
10 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
10 sep 2024
Beste Karin,
Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. We zien dat je ons een ster hebt gegeven, maar er is geen verdere uitleg bijgevoegd. We zouden graag meer willen weten over je ervaring, zodat we kunnen begrijpen wat er mis is gegaan en hoe we dit kunnen verbeteren.
Kun je ons meer details geven over wat er is gebeurd? Je feedback is erg belangrijk voor ons en helpt ons om onze service te verbeteren. We horen graag van je!
Met vriendelijke groet,
Travelbags
24 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Travel bags beloofd de volgende dag te leveren.. niet dus..
We gingen op reis en hadden nu geen keurige tas. Al had travelbags eerlijk mede gedeeld dat ze niet direct konden verzenden, had ik de volgende ochtend een tas gekocht.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
30 aug 2024
Beste Karina,
Bedankt voor je bericht. Ik zie inderdaad dat je zending een dag is vertraagd bij DHL. Onze excuses hiervoor. Hopelijk ben je alsnog tevreden met de tas.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Travelbags
2 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Verzend met een betrouwbare partner, waar personeel geen analfabeten zijn die geen adresstickers kunnen lezen.
Die keuze voor GLS is ook door Travelbags gemaakt
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
5 aug 2024
Beste Henk,
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met de verzending via DHL. We streven ernaar om samen te werken met betrouwbare verzendpartners en nemen je opmerkingen serieus. Jouw ervaring is niet wat we willen bieden en we zullen dit intern bespreken om onze service te verbeteren. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren.
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
22 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Eigenlijk kan ik dit niet beoordelen. Het pakket is namelijk kwijt. Er is een onderzoek gestart. Wel erg zonde dit. De site zag er super uit. Voor de shop echt wel een dikke tegenvaller. Aangezien het een dure koffer is. Raad ze aan om andere vervoerder te gaan gebruiken. DHL dropt pakketten ergens af zonder dat de desbetreffende consument weet waar het is afgegeven en/of gebleven.
Daarbij hebben bezorgers extra uitdaging om te bewijzen dat ze aan de deur geweest zijn aangezien er steeds meer mensen video bellen hebben. En die al opnemen voordat er aangebeld word. Geen bezorger aan de deur of in de trant geweest.
Vind dit voor de webshop enorm zuur.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
23 jul 2024
Beste Judith,
Dank voor je review.
Wat ontzettend vervelend dat je pakket kwijt is geraakt!
We doen er uiteraard alles aan om dit zo spoedig mogelijk voor je op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
9 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Onjuiste/tegenstrijdige informatie op de website. Dus de juiste informatie op de website zetten. Kosten vergoeden die niet gemaakt zouden zijn als de juiste informatie op de website gestaan had.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
10 jul 2024
Beste Heleen, bedankt voor je review. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice? We horen graag wat er precies mis is (gegaan), zodat we dit voor je kunnen oplossen en in de toekomst kunnen voorkomen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Travelbags
7 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Andere product slecht klanten service
De omschrijving van de bestelde product klopt niet. Geen XL Toiletbag!!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
8 jul 2024
Beste Katerina,
Hartelijk dank voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de omschrijving van de toilettas niet overeenkomt met wat je ontvangen hebt. We nemen dit zeer serieus en zullen dit intern onderzoeken om herhaling te voorkomen.
Zou je ons kunnen mailen op [email klantenservice@travelbags.nl met je bestelgegevens? Dan kijken we graag samen naar een passende oplossing. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat alle productomschrijvingen accuraat en duidelijk zijn, en jouw input helpt ons hierbij.
Met vriendelijke groet, Travelbags