jumbogolf.com

800 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.809 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Na vele eerdere (naar volledige tevredenheid) wederom bij Jumbo Golf een bestelling geplaatst. De verzending van de door mij bestelde regenjas (online) werd zoals gebruikelijk online medegedeeld. Aanmelding was ook direct zichtbaar in mijn PostNL app, echter voor het eerst werd ik geconfronteerd met de mededeling dat bezorgtijd nog niet bekend was omdat het pakket nog niet door PostNL was ontvangen/verwerkt. Deze melding is een week onveranderd gebleven, hetgeen mij bewoog om contact op te nemen met Jumbo Golf. Dit contact heeft ertoe geleid dat mij de vraag is gesteld, geld retour of de regenjas nogmaals versturen. Gekozen voor het laatste en binnen afzienbare tijd heb ik mijn jas in ontvangst mogen nemen. Ik vind dan ook dat de klantvriendelijkheid maar ook de geboden service en oplossingsgerichtheid op een zeer hoog niveau staat. En ik kan dan ook niet anders mijn complimenten in deze (nogmaals) aanbieden en raad iedere golfer Jumbo Golf aan.

10 mrt 2024
Ben normaal gesproken tevreden met Jumbogolf. Maar ik heb 2 dagen geleden een bestelling geplaatst, maar kon het op de een of andere manier niet betalen. Heb via de chat kontakt opgenomen wat te doen. Zij kon mij ook niet helpen en ze zou het voorleggen aan een collega. Gewacht op antwoord, maar er kwam niemand. Dus de moed maar opgegeven. In de avond nog een keer gekeken om het weer opnieuw te bestellen, toen bleek opeens dat ze niet meer voorradig zijn. Hadden zij mij dat niet eerder kunnen vertellen! En nog steeds, bij Google staan ze er nog op,! Dus dan kan je ze nog steeds bestellen, alleen niet afrekenen. Heel jammer.
CS

Beoordelingen voor jumbogolf.com

28 mei 2024
Ik heb niets besteld, maar heb verschrikkelijk veel mails gehad. Verzoek van mij om mijn mailadres te verwijderen, heeft niets uitgehaald. Jammer dat ik ju ook weer dit totaal overbodige mailtje krijg.
24 mei 2024
Meerdere malen (3x) iets besteld maar bleek het achteraf toch niet op voorraad. Daardoor was het verjaardags cadeau van onze zoon uiteindelijk te laat.
5 jun 2024
Item was op voorraad in de webshop, maar niet in magazijn. Heel slecht!
6 jun 2024
Bij een retourzending eerder mijn geld overmaken. Nu moest ik tot 2x toe er achteraan mailen.
3 jun 2024
31 mei 2024
19 nov 2023

Service staat op een zeer hoog niveau

21 nov 2023
18 mei 2024
Levering kwam snel aan, jammer van de aangekochte producten die naar mijn mening niet dezelfde golfbroeken waren die voor een leuke aanbieding werden verkocht. Mijn vorige broeken heb ik er naast gelegd. Nu snap ik waarom deze stukken goedkoper werden aangeboden. Dat is dan wel weer jammer, want je gaat er vanuit dat je hetzelfde product koopt. Dus retour gestuurd. Ik heb het goed in de gaten gehouden vwb de terugbetaling dit omdat we in het verleden achter onze centjes aan moesten. Maar ik moet eerlijk zeggen binnen 2 dagen ontvangst retour, is alles weer netjes teruggebetaald en je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail.
CS
10 mrt 2024
18 jan 2024
De Jumbo-keuze uit mijn regio is st Nicolaasga en daarna die in Heerenveen. Vooral St Nicolaasga geeft een goed gevoel. De Jumbo-website is te complex (extra punten of geen extra punten; gratis artikelen of niet gratis; laat-maar-zitten dus). In de winkel gebeurt het voor mij. Daartegenover staat een licht groeiende afkeur tov het winkelbedrijf en hun omzet/winstontwikkeling, dat profiteert van onbalans in de wereld. Mogelijk krijg je daardoor alternatief aanbod meer kans.
19 mrt 2024
Ik kreeg een verkeerd artikel toegestuurd ipv van Pantalon en Jack Toen werd mij gevraagd om dr Pantalon nogmaals te bestellen en ook nig te betalen. Dit noem ik geen service. Ik maak geen fout maar Jumbo Golf. Ik betaal meteen terwijl niks heb. Maar opnieuw betalen dit heb ik nog nooit meegemaakt. Is echt wel erns gebeurd maar kreeg meteen het doir bestelde art toegestuurd zonder te betalen en zelf foutieve art direct retour gestuurd. Dat is service.
Ik bestel 2 paar Adidas schoenen omdat de maat soms nogal verschilt ik betaal en krijg volgende dag al bericht dat ik voor 1 paar al vergoed wordt en waar ik al bang voor was dat de schoenen waarvan ik al dacht dat die wat aan de krappe kant was maar juist die wordt afgestuurd dus die ook maar terugsturen en dan blijkt dat ik ook nog verzendkosten moet betalen beetje jammer niet zo blij mee en de aanbieding is nu afgelopen natuurlijk

Goede prijsstelling en status-updates

Gezien het factuurbedrag van mijn bestelling vind ik het belangrijk dat je actief op de hoogte wordt gehouden over de status van je bestelling. Ook nu kan ik ronduit beamen dat dit door Jumbo Golf op de zeer goede en transparante wijze is verzorgd. Daarnaast heb ik vast kunnen stellen dat Jumbo Golf wat prijsstelling goedkoper was dan de online shops waarbij ik ook bestellingen plaats om mijn golf uitrusting te onderhouden/uitbreiden.
Bedankt voor je feedback. Blij om te horen dat je het zo ervaart.
Als je belt naar de winkel dat zou een stuk vriendelijker kunnen. Als je in de winkel bent is het personeel vriendelijk en behulpzaam. Als we vragen aan de telefoon naar een artikel dan moet het besteld worden. Kom je in de winkel dezelfde dag staat er een hele grote voorraad?? Beetje vreemd.
26 dec 2023
Bestel 3 stuks juist 1 week voor jullie afprijzing van 30%.......echt niet leuk! Bestelde goederen zijn ook toekomen met doorstreepte prijs op het orginele prijskaartje..... Waarom? Misschien door jullie zogezegde aankoop van 2de stuk aan 50%?????Zit zelf in zaken en vind dit wel heel vreemd!
BB
Béa B.
Sint-Genesius-Rode
13 okt 2023

2 leveringen voor 1 enkele bestelling, spijtig

Spijtig dat de levering van mijn bestelling niet in 1 keer kon plaats vinden. Pakjes werden op 2 opeenvolgende dagen geleverd, niet echt milieu vriendelijk. Daarenboven werden de pakjes lichtjes beschadigd omdat ze over mijn hek werden gegooid omdat er niemand thuis was om ze te ontvangen.
19 mei 2024
Last two orders were problematic, first had issues with the communication with the shipment and needed several contacts with the service, second order did not arrive as it was not available in the end. However, contact was prompt and friendly answered.
PU
Pam U.
Bergen op Zoom
31 mrt 2024

Probleem met een kapotte stick uitstekend opgelost

Probleem met een kapotte stick die nog niet zo oud was is door de winkel in Breda zelf uitstekend opgelost. Dit in tegenstelling tot de klantenservice die alleen aangaf dat de garantie was verlopen en dat ze niets konden betekenen.
2 mei 2024
Bedankt voor je feedback. Blij om te horen dat je het zo ervaart.
Goed en deskundig advies. Zelfs zover betrokken zijn bij het belang van de klant, dat ze liever een golfclub niet verkochten, omdat het verstandiger was eerst meer te wennen aan de set waar ik nu mee speelde.
Bedankt voor je feedback. Blij om te horen dat je het zo ervaart.

Aflever probleem goed en snel opgelost

Er was iets misgegaan met de levering door PostNL. Het pakket was er na een week nog niet. Dat is soepel en snel opgelost door Jumbo. De volgende dag stond er al een nieuw pakket voor de deur. Top!