betoncireunique.nl

54 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor betoncireunique.nl

Vind het goed uitgelegd. Heel duidelijk. Leuke ervaring. En heb al een setje bij Julie bestelt en haal binnenkort me materiaal bij jullie. Nee was echt top
3 okt 2024
16 sep 2024
31 aug 2024
22 aug 2024
16 aug 2024
Goede service, altijd ruimte voor vragen en top product.
12 aug 2024
Snelle complete levering
12 jul 2024
Emmers zonder logo zou fijn zijn voor bedrijven omdat mensen prijzen gaan vergelijken
16 jul 2024
Klein beetje coating nodig, volgende dag meteen geleverd met DHL
25 jun 2024

Workshop

Leuke informatieve workshop.
19 jun 2024
Super kwaliteit en service!! We hebben al een aantal keer betoncire besteld bij betoncire unique en mochten het op dezelfde dag gelijk ophalen. Ook mochten we na een belletje extra resine ophalen omdat we iets te veel resine hadden gebruikt en hierdoor tekort kwamen.
18 feb 2024
Is perfect, snelle levering en goed advies. Product is al jaren getest en zelde rare dingen mee gehad. aAs er wat was kwam het door de ondergrond waar bijde partijen niks aan konden doen.

Blij met aankoop

Mooie showroom met alle kleuren beschikbaar, goede uitleg en zelfs workshops. Ook direct online kopen is mogelijk. Bij aankoop ook nogmaals de gebruiksaanwijzing per mail ontvangen
10 mrt 2024
Zeer fijn contact met de mensen van Betoncireunique gehad. Vlotte levering, goede producten en zeer vriendelijke en behulpzaak contact.