toysenthingsvlaardingen.nl- Logo - Beoordelingen

toysenthingsvlaardingen.nl

9 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor toysenthingsvlaardingen.nl

Super lieve mensen die hier werken!! Mijn etui was niet aangekomen, heb meteen een nieuwe opgestuurd gekregen. Ik ga hier vaker bestellen;)
Antwoord van toysenthingsvlaardingen.nl
Hi Sjakila, dankjewel voor je mooie beoordeling. En uiteraard proberen we waar het kan een oplossing te vinden als het niet helemaal goed verloopt met de post. Daar gaan we later wel achteraan maar hoef jij niet de dupe van te zijn! En fijn om te horen dat we er een vaste klant bij hebben! We kijken ernaar uit om je volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
30 jun 2024

Scherpe prijzen en goeie service.

Leuke winkel met heel divers assortiment. En ook nog eens scherpe prijzen en vanaf 40 euro geen verzendkosten! Ook snel bezorgd. Dus voor mij 10/10!
18 jul 2024
Heel hartelijk bedankt voor deze prachtige review! Ga er haast van blozen...:)
15 jun 2024
zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon en geen verzendkosten gerekend en bij het pakketje zat lief handgeschreven brief bij top service
18 jul 2024
Blijkbaar was u ook heel vriendelijk aan de telefoon want onze medewerkster vroeg zelf of ze er een kaartje bij mocht doen! Dankuwel voor de mooie review!
25 jun 2024
Uiterst correct. Product snel geleverd. Was door een favrieksfout na 1 dag stuk. Nieuw vervangend product gekregen of optie geld retour 👍
18 jul 2024
Dankuwel voor de mooie review ondanks de teleurstelling toen uw artikel stuk bleek! Wij hopen dat de nieuwe het beter doet en we u in de toekomst ook van dienst mogen zijn.
27 jun 2024
18 jul 2024
Dankuwel voor de 5 sterren!
25 jun 2024
18 jul 2024
Dankuwel voor de vijf sterren!
5 jun 2024

Perfect!

Ik heb een aantal keren wat gehaald bij Toys & Things, en elke keer ging prima. Hele klantvriendelijke verkopers elke keer!
6 jun 2024
Dankjewel voor je mooie beoordeling! En natuurlijk graag weer tot ziens!
30 mei 2024

Top winkel!

Leuke artikelen, goede service en nu ook een Trusted Shops keurmerk mét verzendverzekering
👍🏼
6 jun 2024
snelle service
7 jun 2024
Dankjewel voor de review! En goed te horen dat de spullen er snel waren!