Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
3 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren.
Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel .
Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
Soms gaat de site veranderd is echt enorm achteruit gegaan...
Pakketten duren maanden voor ze geleverd worden of ze worden zelfs niet geleverd
.. erg slecht als ik volgende keer er keuze heb zeker geen agradi meer...
Hoewel die eest alrijd mn voorkeur had
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
16 aug 2024
Beste klant,
Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden.
Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
2 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Blijft samenwerken met DPD ondanks alle slechte feedback van klanten over hun service, pakketen verloren, verkeerd geleverd, te laat geleverd etc... Vaak ook items plots niet in voorraad. Klantenservice laat je aan je lot over.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
6 aug 2024
Beste klant,
Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
13 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Voor 21 uur besteld vandaag verzonden gebeurt niet
Ik had producten besteld waarbij stond "voor 21.00uur besteld vandaag verzonden" ik had om 15.30uur besteld en het werd pas 2.5 dag later verzonden.... niet fijn als je rekening houd met producten die je nodig hebt.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
16 aug 2024
Beste klant,
Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden.
Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
3 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik wacht al een week op mijn bestelling dat de volgende dag afgestuurd zou worden maar het is er nog steeds niet en ik krijg daar ook geen bericht over.
Dit ben ik niet gewend van jullie
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
6 aug 2024
Beste klant,
Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden.
Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
14 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Telefonisch niet bereikbaar terwijl ze dat wel behoren te zijn.
Klacht melding wordt niet beantwoord binnen 24 uur.
Op retour melding wordt ook niet op gereageerd.
Niets kopen dus!!!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
16 aug 2024
Beste klant,
Door de drukte kan de reactietijd helaas langer zijn dan dat u van ons gewend bent, wij doen ons uiterste best om onze mails binnen 14 dagen te beantwoorden. Telefonisch zijn wij te bereiken op werkdagen tussen 09:30 en 12:00 en tussen 14:00 en 16:00 uur. Dit zijn aangepaste tijden omdat de hoeveelheid bellers te groot is om klanten per mail te kunnen beantwoorden.
Voor actuele informatie verwijzen wij u graag naar onze website: https://www.agradi.nl/informatie/
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
13 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Producten nog niet geleverd, geen reactie op de mail, producten staan op voorraad. Echt slecht op het moment bij Agradi
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
16 aug 2024
Beste klant,
Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden.
Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
9 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb een probleem met mijn bestelling en krijg geen reactie. De paardrijbroek heeft mijn knie open geschuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
13 aug 2024
Beste klant,
Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Wij ontvangen graag een foto en het ordernummer van deze bestelling naar klantenservice@agradi.nl om met u mee te kunnen kijken.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Bestelling niet ontvangen en geen reactie op mijn mails !!!
SCHANDALIG
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 aug 2024
Beste klant,
Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden.
Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
14 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik hoor gewoon helemaal niets
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
16 aug 2024
Beste klant,
Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden.
Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
23 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
27 aug 2024
Beste klant,
Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst!
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Ik heb een bestelling gedaan en nog steeds niets ontvangen van DBP.
Op de site gekeken waar en wanneer de bestelling geleverd zou worden .
Toen kreeg ik een mail op dinsdag 09-07-2024 om 07.18 dat het pakket bezorgt was.
Ik weer gekeken op de site en toen stond er dat ik zelf mijn pakket moest komen ophalen.
Ik weet niet wat de voorwaarden zijn jullie ten opzichten van DBD.
Jullie kunnen er niets aan doen dat DBD zijn werk niet goed doen .
Ze blijven mailen dat ik het pakket moet komen op halen , wat ik dus niet van plan ben .
Ik heb DBD ook een mail gestuurd wacht maar wat ze verder onder nemen.
Met vriendelijke groet.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
18 jul 2024
Beste klant,
Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
24 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Hele slechte service na verkoop
Ik ben tot nu toe altijd heel tevreden geweest over de service van Agradi. Tot nu. We hebben rijlaarzen besteld en na 3 x rijden zagen we dat het leer rondom de rits loskwam. Dit bleek gelijmd en niet stevig doorgestikt. Ik heb dit gemeld met foto's en ik kreeg als antwoord dat het niet om een productiefout kan gaan maar dat de kuit van de laars te wijd is voor de benen van mijn dochter en dat dit
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
30 jul 2024
Beste klant,
Helaas vallen ritsen niet onder garantie, wanneer de rits bij ontvangst goed was en na gebruik ook naar behoren heeft gewerkt, kunnen wij het artikel helaas niet onder garantie laten vallen. Wanneer er een fabrieksfout is de rits gezeten zal hebben zal dit direct opgemerkt moeten zijn, wij hebben vernomen dat dit niet het geval is en dat dit probleem zich heeft ontwikkeld in de periode van gebruik.
Ritsen zijn een gebruiksvoorwerp en kan onjuist worden gebruikt waardoor er schade ontstaat.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Gebruikte vieze artikelen ontvangen voor de nieuwprijs. Wegens niet binnen 48 uur goed nakijken van pakket geen vergoeding. Hebben bij het nakijken enkel gekeken of alles aanwezig was, omdat dit dus ook al een keer fout is gegaan. Toen €180,- en dit keer gelukkig alleen een halster met touw.
Maar goed verdienmodel.. dat wel
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
23 jul 2024
Beste klant,
Bij ontvangst van uw bestelling willen we u verzoeken te controleren of alle bestelde artikelen in goede orde ontvangen zijn. Mocht u opmerkingen hebben, meld dit dan binnen 48 uur na ontvangst van het pakket. Graag ontvangen we een mail met illustrerende foto's van het geconstateerde probleem. U kunt uw mail verzenden naar klantenservice@agradi.nl.
Meer informatie hierover kunt u vinden in onze retourvoorwaarden: https://www.agradi.nl/retourzendingen/.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
9 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Fles lekte, was verpakt met heel veel plastic dus was denk ik al lek toen het werd verstuurd. Niet netjes, daarom denk ik waren ze goedkoper. Fles half leeg, doos nat. Dus was dit voor mij gelijk de laatste keer bij jullie.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
10 jul 2024
Beste klant,
Zo te zien hebben wij op uw mail gereageerd die is gestuurd naar de klantenservice, maar er niet is gereageerd door u. Dat vinden wij erg jammer, want wij kijken graag met u mee naar een oplossing. Wij horen als nog graag van u om u verder te kunnen helpen!
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Producten 2 weken te laat en beschadigd
Nadat ik zelf heb moeten vragen waar mijn pakket bleef is het uiteindelijk geleverd maar de doos was kapot en de inhoud voor een gedeelte ook
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
19 jul 2024
Beste klant,
Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
5 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Verkeerde maat toegestuurd
Ik heb twee keer achter elkaar van hetzelfde product een pony size ipv paard size ontvangen. Nu moet ik weer moeite doen om het terug te sturen en heb nogbgeen product.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 jul 2024
Beste klant,
Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Zo te zien is er contact met de klantenservice om u zo snel en goed mogelijk hiermee te helpen. Wij nemen deze feedback om te kunnen verbeteren in de toekomst!
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
31 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
zakjes met hondensnacks kwamen kapot aan. er zat een mestvork bij de bestelling de punten waren niet ingepakt. mail over gestuurd en helaas niets terug gehoord.......
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
2 aug 2024
Beste klant,
Op dit moment is het extreem druk en kunnen de wachttijden van de mails helaas oplopen, wij doen ons best om zo snel mogelijk bij u te komen met een antwoord.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Deken was na 1 dag al gescheurd. Pasmaat klopte ook niet. Lengte oké, omtrek schoft te groot en buikflap veel te klein. Nochtans een pony met gewoon formaat.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
12 jul 2024
Beste klant,
Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Wij ontvangen graag een foto en het ordernummer van deze bestelling naar klantenservice@agradi.nl om met u mee te kunnen kijken.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
24 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Slecht product, geen oplossing van het probleem.
Het product voldoet niet aan de kwaliteit (een kraan gaat roesten binnen een week door contact met water). Agradi geeft een verklaring, maar lost niets op.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
25 jul 2024
Beste klant,
Er is contact geweest met de leverancier omtrent deze melding. De leverancier geeft aan dat de kraan is gemaakt van messing, de schroef is gemaakt van staal. Dit is geen roestvrij staal en kan gaan roesten in regenbuien.
Hierdoor valt de kraan niet onder garantie.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
23 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Nog altijd geen produkt ontvangen , en jullie weten dat er schade was bij DPD . Waarom moet de klant dan zolang wachten
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
25 jul 2024
Beste klant,
Zo te lezen heeft de klantenservice al een nieuwe zending opgestuurd, wij willen u bedanken voor uw geduld!
Met vriendelijke groet,
Team Agradi