Adezz- Logo - Beoordelingen

Adezz

251 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden282 beoordelingen in totaal

10 mrt 2024
De ultieme snelheid van jullie is speciaal. Je besteld als hovenier een product en dit wordt gewoon snel geregeld. Netjes de orderbevestiging en de factuur op de mail en binnen 1 of 2 dagen ontvang je het product. Mocht er iets zijn lossen jullie het snel en netjes op. Mijn klanten zijn ook zeer tevreden over de kwaliteit van jullie producten. Ik ga me komende zomer meer focussen hierop, zodat ik veel meer producten af kan gaan nemen. Door jullie producten geven we de tuinen net dat speciale lintje. Wat misschien wel iets is is vaker acties doorvoeren zodat je sneller geneigd bent wat extra producten af te nemen. Verder top bedrijf.

17 jun 2024
Slechte communicatie

Beoordelingen voor Adezz

9 mrt 2024
9 mrt 2024
Antwoord van Adezz
Goedemiddag meneer Dumalin, Dank voor uw mooie beoordeling van 5 sterren! We wensen u veel plezier met uw Carrez Connect. Met vriendelijke groet, Team Adezz
Antwoord van Adezz
Goedemorgen meneer van Eynde, Hartelijk dank voor de 5 sterren! We hopen dat u veel plezier zult hebben met de Carrez Connect en de nageleverde bevestigingshoeken. Mochten we u ergens nog mee kunnen helpen, dan staan we iedere dag voor u klaar van 08:00 tot 18:00. Met vriendelijke groet, Team Adezz
Antwoord van Adezz
Goedemiddag meneer van Dijk, Dank de vijf sterren beoordeling! We hopen dat u met uw Carrez Standaard weer net zo tevreden bent als met uw voorgaande Adezz plantenbakken :-). Met vriendelijke groet, Team Adezz
25 okt 2023
26 okt 2023
Goedemorgen Robbert, Dank je wel voor je complimenten! We wensen je veel plezier met de Cortenstalen plantenbakken en mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Adezz
17 jun 2024
Slechte communicatie
14 jun 2024
Ik kan er niet over oordelen heb nog niks binnen