Indusigns- Logo - Beoordelingen

Indusigns

240 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden240 beoordelingen in totaal

In één woord: TOP Duidelijke website en goede communicatie vanuit de klantenservice. Persoonlijk maar tegelijkertijd ook zeer professioneel contact. En het belangrijkste is dat de producten van zeer goede kwaliteit zijn en een luxe uitstraling hebben. Ben je op zoek naar betaalbare maar tegelijkertijd bijzonder decoratie voor je huis dan ben je hier aan het juiste adres. De kwaliteit van de stalen spiegel en planken die wij hebben gekocht is heel goed. Voor de verandering dus een echte Nederlandse producent en geen dropship webshop uit china. Wij zijn zeer tevreden. Tot de volgende keer.

31 okt 2023
Ik had een wally magneetbord besteld. Mooi ding, echter ik had ook extra magneten besteld. 2 daarvan waren al defect kapot bij aankomt. Het magneetje was los gekomen van de letter. Klantenservice reageerde 0 keer op de mails hierover. Het gaat uiteraard maat om 7,50 euro, maar elke onderneming moet dat wel kunnen herstellen. Helaas pindakaas tot nu toe.

Beoordelingen voor Indusigns

Antwoord van Indusigns
Hé Marloes, heel erg bedankt voor de fijne review. Uiteraard doen we het daarvoor en worden we hier heel blij van. Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Hey Marleen, heel erg bedankt voor de 5-sterren. Goed om te zien dat alles goed bevallen is! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
17 feb 2024
Hey Tamara, heel erg bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier van jouw aankoop! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Heel erg bedankt voor de 5-sterren! Superfijn. Veel plezier van jouw aankoop. Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Hey Bart, ook jij bedankt voor de 5 sterren! Worden we erg blij van! Groet, team Indusigns
Hey Chris, bedankt voor de 5-sterren! Helemaal top! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Hey Rita, superbedankt voor de 5 sterren! Helemaal top! Veel plezier van jouw aankoop! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Hey Monique, 5 sterren! Super! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Hey Heidi! Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier van jouw aankoop! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Hey Lydie, heel erg bedankt voor de 5 sterren beoordeling. Worden we blij van! Veel plezier van jouw aankoop! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Hey Irene, heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Worden we blij van! Zie dat onze levering net iets minder heeft gescoord. Dat nemen we mee in ons toekomstige proces. Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Superbedankt voor de 5-sterren! Fijn dat jouw ervaring met Indusigns zo goed is geweest. Hopelijk tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
17 dec 2023
Antwoord van Indusigns
Hey Saar, wow 5 sterren! Superbedankt. Hier doen we het uiteindelijk voor! Veel plezier van jouw aankoop en hopelijk tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
16 dec 2023
Antwoord van Indusigns
Hey Riet, heel erg bedankt voor de 5-sterren! Worden we blij van. Wie weet tot de volgende keer. Veel plezier van je magneetbord! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Heel erg bedankt voor de 5 sterren! Daar doen we het uiteindelijk voor. Veel plezier van jouw aankoop en een fijne avond! Groet, team Indusigns
14 nov 2023
15 nov 2023
Hey Alex, wat fijn deze 5-sterren. Doet ons goed en dat is uiteindelijk waar we het voor doen. Veel plezier van jouw aankoop! Groet, team Indusigns
14 nov 2023
15 nov 2023
Thanks voor de 5-sterren! Superfijn! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! En veel plezier van jouw aankoop! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
Heel erg bedankt voor de 5-sterren beoordeling! Superfijn dat je zo tevreden bent met jouw aankoop en onze service! Geniet van jouw aankoop. Fijne avond! Groet, team Indusigns
31 okt 2023
5-sterren! Yes! Worden we blij van! Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns