Schroef.nl- Logo - Beoordelingen

Schroef.nl

204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden704 beoordelingen in totaal

16 aug 2024
Veel producten voor een goede prijs. Niet verplicht om dozen of vaste aantallen af te nemen maar zelf de hoeveelheid bepalen. Uitgebreid assortiment en niet duur. Zending snel geleverd en netjes verpakt.

22 jun 2024
Spullen besteld, er zou 1 tot 2 werkdagen levertijd op zitten. Na 4 werkdagen verzoek gestuurd om te leveren, daarop reactie ontvangen dat er iets niet op voorraad was. Ik ben benieuwd of er wat komt en wanneer.

Beoordelingen voor Schroef.nl

3 mrt 2024
De sleutel hoord afgesteld kunnen worden dit is een vaste sleutel . Dat hadden ze op de website er wel bij kunnen. Zetten !!!
Antwoord van Schroef.nl
Goedemiddag, Ik heb je order even opgezocht zodat ik kon checken dat we geen verkeerde informatie op de site hebben staan. Ik zie dat je een bouwsleutel besteld hebt. Een bouwsleutel wordt gebruikt om een deur te openen waar geen klink of cilinder in zit. Onze bouwsleutels hebben een universele maat, waardoor ze op de meeste deuren gebruikt kunnen worden zonder ze te verstellen. Kan het zijn dat je op zoek was naar een ander soort sleutel? (bijvoorbeeld een verstelbare moersleutel/bahco) Mocht je verdere vragen hebben dan wil ik je vragen contact met ons op te nemen door te bellen naar +31(0)85 273 65 52 of te mailen naar verkoop@vandijk.com. We helpen je graag met het zoeken naar het juiste gereedschap! Met vriendelijke groet, Sarah Lakke Team Schroef.nl
1 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling

Nog niks ontvangen

Zou binnen twee dagen geleverd worden. Zijn nu een week verder en het postbedrijf heeft het pakket nog niet eens ontvangen
Antwoord van Schroef.nl
Goedemorgen Rob, Onze excuses dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Helaas is er vanwege de feestdagen iets fout gegaan met onze verzendmaatschappij. Hierdoor zijn de pakketten niet bij ons opgehaald. Wij zijn hier vanochtend direct achter aan gegaan en het zou nu opgelost moeten zijn. Als het goed is wordt je pakket dus vandaag verzonden! Als er nog iets anders is waar wij je mee kunnen helpen doen wij dat uiteraard graag. Je kunt ons bereiken op tel. nr. 0522 - 252847 of per email: verkoop@vandijk.com. Met vriendelijke groet, Sarah Lakke Team Schroef.nl
Geïmporteerde beoordeling

Levering duurde lang

Omdat wij in het buitengebied wonen heb ik 5 dagen moeten wachten , dat was vervelend omdat ik er haast bij had.
24 mrt 2024
18-3 besteld veel mailtjes maar tot op heden geen houtdraadbouten
Antwoord van Schroef.nl
Goedemiddag, Onze excuses dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik ben een onderzoek gestart en het lijkt erop dat je pakket kwijtgeraakt is bij de post. We hebben je bestelling vandaag opnieuw verzonden, dus het zou nu snel moeten komen! Mocht je verdere vragen hebben dan wil ik je vragen contact met ons op te nemen door te bellen naar +31(0)85 273 65 52 of te mailen naar verkoop@vandijk.com. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Sarah Lakke Team Schroef.nl
11 jun 2024
Na bijna 2 weken, de bestelling nog niet ontvangen
14 jun 2024
Goedemorgen, Onze excuses dat het zo lang duurt. Ik heb je order even opgezocht en het lijkt erop dat je pakket helaas kwijt is geraakt bij de post. Ik hoor van mijn collega Nico dat hij contact met je heeft gehad en dat je bestelling opnieuw verzonden is. Hopelijk is hij er dit keer snel! Als je verdere vragen hebt kun je ons bereiken door te bellen naar +31(0)85 273 65 52 of te mailen naar verkoop@vandijk.com. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Sarah Lakke Team Schroef.nl
8 jun 2024