www.telstarsurf.nl- Logo - Beoordelingen

www.telstarsurf.nl

223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.140 beoordelingen in totaal

Levering ging goed. Het geleverde ook blij mee. Jammer/niet slim dat de maattabel van wetsuits bij de concurrentie moet worden geraadpleegd. En de samenwerking met trustedshops vind ik vreemd. Wordt gedaan of dat een voordeel is, terwijl je slechts een deel van je geld terugkrijgt als er iets misgaat. Als je voor het volledige bedrag verzekerd wilt zijn betaal je vet extra! Verder zoals gezegd alles prima, ook telefonisch contact was prettig🤙🏻

18 aug 2024
Ik had telefonisch gemeld dat het pakket niet aangkomen was bij service medewerker Joeri maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord. Daarna maar zelfs met UPS contact genomen en die koppelde later terug dat het bij mijn buren geleverd moest zijn.Even bij mijn directe buren wezen vragen maar er was geen pakket ontvangen. Nu zijn er in mijn woonplaats twee straatnamen die zeer veel op elkaar lijken en nu was het pakket dus twee straten verder op bij een ander huisnummer afgeleverd. Als ik zelf niet in die straat bij verschillende huisnummers had aangebeld om te vragen of het pakket daar was afgeleverd dan zat ik nu nog te wachten. Dat Joeri mij met een verveelde stem meld dat hij de klacht op de stapel zal leggen komt mij als nogal ongeintereseerd over

Beoordelingen voor www.telstarsurf.nl

Supersnel geleverd.