Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.948 beoordelingen in totaal

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

12 jun 2024
De bestelde whiskey voldeed aan mijn verwachtingen maar de verpakking van de fles zou beter kunnen. Het pakket werd door DPD over de houten schutting gegooid(1m80) omdat er niemand thuis was, gelukkig zonder brokken.
7 jun 2024
Product is goed maar het transport naar de klant is zeer slecht. Mijn bestelling kwam niet zonder schade aan. Mijn laatste bestelling werd niet geleverd door transportschade. Ik denk een gesprek met de vervoerder.
Antwoord van Topdrinks
5 jul 2024
Dank voor het nemen van de moeite om een review te schrijven. Het is inderdaad goed dat wij deze terug koppeling krijgen zodat we hiermee het gesprek met de vervoerder kunnen blijven houden om ze te pushen naar een hoger service niveau
19 jun 2024
Nou misschien aals mensen een bepaald drankje kiezen zoals ik met gin misschien eens een klein proeflesje van een ander merk gin er gratis bij in doen zodat je die ook eens kunt proberen
30 mei 2024

Foutje bij transport.

Hoewel het bij het transport fout is gegaan, een deel van de bestelling is verdwenen, heb ik er vertrouwen in dat de schade door TopDrinks netjes wordt afgewikkeld.
11 jun 2024
goede keus goed verpakt aardige koerier snelle levering en veel aanbod ...bestel al heel lang bij topdrinks ...dus dat hoeven jullie niet elke keer te vragen ;-)
17 jun 2024
gewoon alles goed gegaan; had het wel leuk gevonden als ik een mail had ontvangen wanneer het pakket precies werd bezorgd.
HB
Hein B.
Vleuten
30 mei 2024

Scherpe prijzen en supersnelle levering

Goede producten, hele scherpe prijzen en supersnelle levering. Vandaag besteld is inderdaad morgen geleverd. Top!
14 jun 2024
Als een zending niet is goed gegaan ze gelijk met en oplossing komen. Daar niet moeilijk over doen.
EB
Elly B.
shellyboll@live.nl
5 jun 2024
Top bedrijf met een supersnelle levering. Keurig verpakt. Is Andacht aan ĵe bestelling besteed
8 jun 2024
Top al ben ik niet te spreken over de bezorg service DPD deze is waardeloos en schandalig…….
27 mei 2024
Prachtige fles, goede kwaliteit en veilig ingepakt verstuurd. Ook een snelle afhandeling
8 jun 2024
Everything was ok, the product was protected very well. I can recommend this shop
3 jun 2024
Netjes verpakt , en communicatie omtrent levering is zeer netjes te noemen
12 jun 2024
Snelle keuze, behoorlijke keuze, al is het genre waar ik in zoek beperkt
9 jun 2024
Goede T&T, functioneert goed in tegenstelling tot vele andere websites.
22 mei 2024
Deze keer verliep ook de bezorging zo als het hoort. Helemaal correct
20 jun 2024
Levering was lekker vlot. Ik zal hier zeker nog een keer bestellen.
5 jun 2024
Ruim assortiment op toegankelijke site en snelle levering
25 mei 2024
Snelle en correcte levering, zat mooi en netjes verpakt.
ID
5 jun 2024
Vlotte en snelle levering, alles was heel goed verpakt