Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.939 beoordelingen in totaal

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

C. B.
Poortugaal
26 apr 2024

FLOPdrinks

Topdrinks heeft een nieuwe naam van mij gekregen: Flopdrinks. Op de website valt te lezen "voor 21.30 uur besteld, de volgende dag in huis" Dat gold dus voor 2 van de 8 flssen die ik besteld heb, de rest zit ik al 9 dagen op te wachten. Na veel heen en weer gemail bleek mijn tweede pakket niet voor de tweede keer gescand te zijn. Kan gebeuren natuurlijk en men beloofde mij met een passende oplossing te komen. Die kwam in de vorm van een formulier die ik in moest vullen met Word en toen ik aangaf geen Word te hebben kwam er een mail met "dan kunnen wij u verder niet helpen." En dan denken ze zeker ook nog dat ik ze de waarde van de bestelling 116 euro laat houden? Ze zijn nog niet klaar met mij en ik raadt een ieder aan om niet met dit malafide bedrijf in zee te gaan!
Antwoord van Topdrinks
24 jul 2024
Bedankt voor uw feedback en onze excuses voor de teleurstellende ervaring die u met ons heeft gehad. Het spijt ons te horen dat de levering van uw bestelling niet is verlopen zoals beloofd en dat onze klantenservice u niet naar tevredenheid heeft kunnen helpen. Het formulier dat wij u vragen in te vullen is een document dat wij nodig hebben om claim bij de transporteur in te dienen. Echter als u geen beschikking tot word heeft kan dit natuurlijk erg lastig zijn. Mocht u ook niet in de mogelijkheid zijn dit ergens anders te doen zou u dan ons willen met mailen met die uitleg dan zullen met een gepaste oplossing komen.

Geannuleerd artikel toch ontvangen - weigering terugbetaling

Artikel besteld en dezelfde dag geannuleerd wegen dubbel kado. Dat was geen probleem volgens hen. Toch kreeg ik alsnog een pakje met het artikel. Na herhaaldelijk (>10 mails) contact opnemen geraakt dit probleem niet opgelost. Het duurde een week voor ik een retourlabel kreeg (de knop op de website werkt niet - valse reclame dat retour zogezegd gemakkelijk en gratis is). Dit retourlabel is nu fout met mijn weer als bestemmeling. Alweer gemaild en nog steeds na een week geen antwoord. Valse reclame, nul klantenservice. Nooit meer topdrinks!
Antwoord van Topdrinks
Beste Ellen, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat niet tevreden bent over onze klantenservice. Dit was natuurlijk nooit onze bedoeling! Excuses voor het ongemak. Wij zien dat contact en het te ontvangen retourlabel inmiddels hebben plaatsgevonden. Een gelukkig nieuwjaar gewenst! Met vriendelijke groet, Renate