vanbeekart.nl- Logo - Beoordelingen

vanbeekart.nl

3.151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.219 beoordelingen in totaal

12 sep 2024
Levering in twee keer Op de website zag ik een mooie kistezel van Jullian. Zie foto. Deze heb ik direct besteld. Bij ontvangst bleek dat het alleen de kist was. Het aluminium statief zat er niet bij. Toen las ik dat ik deze apart moest bestellen. Ik was helemaal op de foto's op de website afgegaan. Ik voelde me te een beetje bekocht. Nu moest ik apart het statief bestellen. Wat betekende dat ik nogmaals de verzendkosten moest betalen. Gebeld met van Beek en het uitgelegd. Het statief werd na gezonden zonder de verzendkosten. Erg fijn. Maar het had handiger geweest als van Beek wat duidelijker in de tekst vermeld zou hebben dat de kistezel zonder het statief geleverd wordt.

Al jullie spullen en de service zijn 5 sterren waard, maar ik word wanhopig van de zoekfunctie. Je moet letterlijk de merknaam weten die vaak afwijkt van de functie: als ik op vernis + merknaam zoek krijg ik 'geen resultaten' te zien. Als ik dan na lang scrollen het product wel gevonden heb, heet het 'lak' ipv vernis. Best slordig van de SEO om dat niet te verhelpen, kwestie van extra zoektermen invoeren lijkt me? Spielatten bestellen is ook een arbeidsintensieve klus. De latten staan door elkaar af en toe, als je het jargon niet kent is het lastig voorstellen wat er bedoeld wordt, zou mooi zijn als je gewoon een compleet pakket kunt kopen per doekmaat. Telefonisch bestellen is ook niet foutloos, al twee keer iets andere maat gekregen dan besteld. Er werd niet doorgevraagd dus classic spielatten...oké. klaar. Maar er zijn twee soorten 44 mm en 65 mm en we vergaten allebei daarop te letten. Penselen zoeken op de site is helemaal een crime...je krijgt geen totaal overzicht. Zoekterm 'kattentong' Krijg je enkele exemplaren maar lang niet alle en ze zitten verstopt tussen series en series andere penselen... Hopelijk vinden jullie daar nog iets op ik sta echt op het punt niet meer te bestellen, maar de kwaliteit van de spullen en de hoeveelheid aan artikelen weerhouden me, dat heb je nergens zo uitgebreid. Maar hoe dan ook: Heel veel dank dat jullie er zijn. Helaas ben ik tegenwoordig van online bestellingen afhankelijk (verhuisd) in de winkel (Eindhoven) werd altijd heel goed geholpen en was er veel mogelijk.
KM

KM
Karin M.
EINDHOVEN
Antwoord van vanbeekart.nl
Hartelijk dank voor deze uitgebreide feedback. Dit wordt zeker meegenomen is komende up-dates van onze webshop. Tot die tijd zou u gebruik kunnen maken van de filters die al in de webshop verwerkt zijn, dat scheelt u tijd en frustratie bij het zoeken naar de producten.
13 jun 2024

Ik ben blij met de verf, maar niet de verzending

Ik ben blij met de verf, maar bij de verzending ging het niet helemaal goed. Ik liet het naar een vestiging bezorgen en kreeg al vrij snel van PostNL een bericht, dat het product is aangekomen. Ik heb nog maar 1x eerder wat laten bezorgen bij een winkel, maar volgens mij kreeg ik toen van Van Beek bericht. Bij de winkel aangekomen bleken ze van niks te weten. Na een week schreef ik een mail waar ik netjes snel een reactie op kreeg en de volgende dag werd ik gebeld door Van Beek, dat mijn pakketje kon worden opgehaald. Bij de winkel aangekomen, kreeg ik het kleinste doosje met daar de tube aquarelverf in, dat was alles. Het was niet de doos, die met de post kwam, maar het doosje van de verftubes. Ik kreeg ook verder niet de bestelbrief. Iets wat je meestal wel bij een bestelling krijgt. Als het mogelijk was, had ik de tube in de winkel gekocht, maar de medewerkers waren allemaal vriendelijk.
2 nov 2023

Nederlands aquarelpapier

Ik had uitgevonden dat van Beek eigen merk papier voor aquarel geproduceerd wordt door Schut. Ik zie op YouTube wel veel marketing van andere merken, maar nauwelijks van Nederlandse merken. Ik schreef hierover en iemand van van Beek gaf aan dat bij de omschrijving vermeldt zou worden dat het in Nederland geproduceerd wordt. Dat lijkt me een goed eerste idee. Maar het blijkt niet uitgevoerd. Van Schut kreeg ik een boekje met voorbeelden van hun papier. Toen bleek me dat ze meer soorten hebben, dan van Beek lijkt aan te bieden. Met het spannende papier Terschelling rough maakte ik deze aquarel. Ik zou een blogpost of cursus of ander marketinginitiatief voor fabricage van papier in Nederland interessant vinden om bij kunstenaars in Nederland de waardering voor de knowhow bij papierfabricage te vergroten.

Ervaring met van Beek art supplies

Te verbeteren: 1) verkorten termijn tussen daadwerkelijk plaatsen van de bestelling en de levering (click&collect). Aangegeven wordt dat dit tussen 1 en 4 werkdagen kan duren. In mijn ervaring is dit meestal 4 werkdagen ipv 1 werkdag; 2) bejegening in de winkel: de winkelmedewerker (ik meen dat het de nieuwe manager was van locatie Eindhoven) riep, tijdens haar loop naar het achterste deel van de winkel, dat ze z.s.m. terug zou komen om mij te helpen. Dat is niet gebeurd. Een manlijke collega heeft mij uiteindelijk geholpen en mijn pakketje overhandigd; 3) het gebruik van plastic tasjes uitfaseren. Goed: enthousiaste manlijke winkelmedewerker; leuke 'vent' bij wie je meteen de hele winkel zou leeg kopen. Pakketje was volledig en is mij netjes in beschermfolie en een tasje overhandigd.
16 mei 2024

Pakket bij voordeur portiek gezet.

Pakketje zou tussen 08.30 en 21.30 worden bezorgd. Ik ben hier speciaal de hele dag voor thuis gebleven. Kreeg later op de dag een melding dat het tussen 19.30 en 21.30 zou worden. Ik heb nog steeds niks ontvangen. Kom ik er de volgende dag achter (op hemelvaart) dat ze het pakket gewoon bij de ingang hebben gezet.. iedereen kon het meenemen, echt hele slechte service ik hoop dat jullie met een ander post bedrijf in samenwerking gaan. Ben wel erg blij met de spullen overigens maar in de buurt waar ik woon had het net zo goed weg kunnen zijn.
17 mrt 2024

Afhandeling bij de kassa

Aanvankelijk was mijn pakketje niet te vinden in het magazijn; later, bij 2de zoeking wel. Dat was prima natuurlijk. Ter verbetering: tijdens mijn bezoek aan de winkel werd een klant achter de balie eerst afgehandeld; deze persoon stond dus niet voor de balie, maar erachter waar de medewerkers altijd staan. Dit gaf een bijzonder beeld; alsof dit een speciale transactie of klant betrof. Alle andere klanten, waaronder ik, die gewoon in de rij stonden om af te rekenen, moesten wachten.

Bestellingen onvolledig geleverd.

Bestellingen worden gedeeltelijk en met verschillende leveringen verzonden. Er wordt hierover nooit gecommuniceerd dat een tweede deel van de bestelling wordt geleverd. Waarom de worden bestelde artikels niet in één levering bezorgd? Je krijgt wel een factuur voor de eerst geleverde goederen met de afrekening van die goederen. maar voor de rest van de bestelde goederen heb je wel betaald maar je weet niet of die zullen geleverd worden en wanneer.
Antwoord van vanbeekart.nl
Hallo beste klant, Jij besteld onze mooie schilderdoek op aluminiumframe. Deze worden door onze lijstenmaker gemaakt. In de webshop geven wij bij het product de productietijd aan. Die aangegeven tijd kan je aanhouden als levertijd. Op de pakbon geven wij aan dat je nog iets na-geleverd krijgt. En uiteraard ontvang je een track en trace code zodra het schilderdoek jouw kant op komt.
20 jun 2024

Teveel verpakking op de verkeerde plaatsen

Ik had spielatten besteld die in een pakket verstuurd hadden kunnen worden en in twee aankwam wat ik zonde vind van het verpakkingsmateriaal hiernaast was er een kleine beschadiging aan een van de latten wat waarscheinlijk tijdens het vervoer is gebeurt. Hoewel dize niet de latten onbruikbaar maakt is het toch jammer dat er onnodig veel verpakking voor de twee paketten wordt gebruikt en niet genoeg binnen deze verpakkingen zelf.
Ik heb gemerkt dat de prijs van mijn favoriete olieverf, W&N Artisan water mixable oil color heel fel gestegen is en dat is geen goede zaak. Daarnaast zijn de premium canvas doeken ook in prijs gestegen en vind ik de kwaliteit van de primer ondermaats, er zitten te veel stukjes in de verf en dat geeft een vervelend relief, ik schilder met dunne lagen en daardoor is het zichtbaar en voelbaar, kan dus veel beter.
TV
Tonnie v.
Grubbenvorst
19 mrt 2024
Aan de producten mankeert niets. Alleen de bezorging door postnl is in een woord, SCHANDALIG. De klacht doen ze niets mee, maar mijn koker om de kasten is wel stuk. Dit hoort niet bij het product, ze spreken de chauffeur er niet op aan, hij gooide het pakket over de poort, mag blijkbaar ondanks dat er een briefje bij de bij zat, afgeven bij de buren. Zoek een ander bezorg bedrijf, postnl is niets
20 mrt 2024
Hallo beste klant, Dank je wel voor je bericht over de verzending. Wat jammer dat er schade is ontstaan. Bij schade aan je producten kan je altijd contact opnemen met de klantenservice van Van Beek. Wij zullen je een nieuwe koker toesturen.

Levering bestelling duurt veel te lang

Anderhalve week geleden heb ik een bestelling geplaatst. Hierbij werd aangegeven dat het artikel op voorraad was. Echter heb ik het nog steeds niet ontvangen. Gezien het ook nog een cadeautje was voor iemand anders, baal ik hier enorm van. De bestelling ligt wel in het magazijn klaar (medewerker van de winkel heeft gebeld) maar is om onduidelijk reden niet bij de juiste winkel afgeleverd.
Antwoord van vanbeekart.nl
Hallo beste klant, Ons excuus dat de voorraad van de winkel, zoals aangegeven in de webshop, niet klopte met de daadwerkelijke voorraad. Het duurde inderdaad lang voordat het gewenste artikel aanwezig was in de gekozen winkel. Wij gaan bekijken wat wij kunnen doen om dit te verbeteren.
Ik had een canvas besteld zonder leverings problemen die vervolgens na 5 werkdagen nog niet binnen was, blijkt een fout in het nieuwe systeem en zou hij pas na het weekend binnen komen. Ik heb de order geannuleerd. Heb nooit eerder echt zoiets mee gemaakt bij van beek maar omdat er nog al spoed achter zat vind ik dit wel een beetje jammer.
9 jun 2024

Doeken met putjes door onvoldoende verpakking

ik had 3 doeken besteld van 30x40 en bij aankomst zaten er putten in het doek vanwege de spies die doordrukten. Dus het was niet goed verpakt. Nu heb ik het niet teruggestuurd omdat ik een collage heb gemaakt. Voor een schilderij had ik een doek met putten terug moeten sturen. Ik kan geen foto laten zien want de collages zijn al af.

wachten...wachten..wachten

erg snel met het sturen van een link om te beoordelen maar levering laat wel HEEL erg lang op zich wachten. Bellen heeft geen zin, halsstarrige reactie. zit inmiddels 18 dagen te wachten op een levering die er in 15 dagen zou zijn, let wel werkdagen dus wacht al ruim drie weken.
Netjes ingepakt en snelle bezorging, echter vond ik de bezorging iets minder omdat we alle schilderdoeken (3 grote stuks) zelf uit de auto moesten halen! Het zou fijn zijn als de bezorgdienst zou helpen met het uitladen van zware artikelen.
Antwoord van vanbeekart.nl
Dank je wel voor deze informatie. Dit gaan wij opnemen met het vervoersbedrijf. Het is namelijk niet de bedoeling dat jij zelf producten uit een vrachtwagen moet halen.
4 nov 2023

De service is snel en goed, kleuren niet zoals gedacht

De service is snel en goed. Ik had drukinkt besteld maar van beide kleuren had ik een ander beeld naar plaatjes op de site. Gamblin sepia leek veel roder en blijkt erg bruin. Maar goed, dat is het risico van online bestellen.
Online bestellen en afhalen in de winkel duurt 1,5 week. Producten waren gewoon op voorraad in de winkel, maar bestellingen komen van een centraal depot. Producten verder zoals altijd prima, en prima service in de winkel.