JUNGstore.nl- Logo - Beoordelingen

JUNGstore.nl

247 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.249 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor JUNGstore.nl

8 nov 2023
Lastig zoeken op de website. Zoek functie verbeteren en artikelen overzichtelijker aangeven
10 nov 2023
Beste heer Broek, We waarderen uw feedback en nemen uw suggesties ter harte. We zijn constant bezig met het verbeteren van onze website, en we zullen zeker kijken naar manieren om de zoekfunctie te optimaliseren en de weergave van artikelen nog overzichtelijker te maken. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen! Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
21 nov 2023
Jungstore vraagt veel meer geld voor producten als andere aanbieders..
23 nov 2023
Beste heer Albstmeijer, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij streven ernaar om al onze klanten de best mogelijke service te bieden. Dit doen wij onder andere door kopersgarantie aan te bieden, een retourrecht van 365 dagen te hanteren en klanten te voorzien van technisch advies en hulp. Wij hanteren geen prijsschieterbeleid. Wij hopen u in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Jungstore.nl
1 nov 2023

Snelle orderverwerking, dure bezorging

Snelle orderverwerking, maar torenhoge verzendkosten.
2 nov 2023
Geachte meneer Dijk, bedankt voor uw review. Voor elke order die wij verwerken zijn wij ongeveer €10,- kwijt, dit zijn deels verzendkosten, maar ook de opslag van artikelen en het verpakkingsmateriaal. Wij vragen dus een bijdrage van €8,95 maar de werkelijke kosten liggen hoger. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
Verzending duurt lang voor nederland
17 apr 2024
Beste heer/mevrouw Ploeg, bedankt voor uw review. Het artikel dat u besteld heeft, had een verwachte levertijd van 1-2 weken. Uw bestelling is binnen deze verwachting verstuurd en een dag later op een PostNL punt bezorgd. Wij hopen dat de wandcontactdoos naar wens is! Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
12 nov 2023
Producten goed late levering
Antwoord van JUNGstore.nl
Geachte heer Pouwer, bedankt voor uw review. U heeft een aantal artikelen besteld met een verwachte levertijd van 2-3 werkdagen. Uw order is binnen deze verwachte levertijd verstuurd. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
18 apr 2024
Nog geen artikelen obtvangen
18 apr 2024
Beste heer/mevrouw Knapen, bedankt voor uw review. Wij hebben uw pakket op 12 april verstuurd, volgens PostNL ligt het pakket op dit moment op een PostNL punt. U kunt het pakket hier tot 20 april ophalen, daarna zal het teruggestuurd worden naar ons. We zullen u de Track & Trace nogmaals doorsturen, hierin vindt u alle informatie over het pakket. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
Paste totaal niet.
Antwoord van JUNGstore.nl
Geachte heer Blauwendraat, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de wandcontactdoos die u gekocht heeft niet past. Wellicht heeft u een andere serie in huis dan de serie die u gekocht heeft. Daarnaast is het goed om te weten dat de wandcontactdozen compleet vervangen dienen te worden. Mocht u vragen hebben, dan staan we per mail of telefonisch voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Jungtore.nl