Aniculis- Logo - Beoordelingen

Aniculis

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden847 beoordelingen in totaal

22 apr 2024
Hallo H Ik ga ni zeggen dat het werkt zoals ik wil,maar als ik het niet geef,is er helemaal niks mee aan te vangen
RH
Reinhilde H.
Zuiddprpe

19 jul 2024
Gebruik het nog te kort,de hond heeft wel enorme irritatie,had dat al en ga vanmiddag weer naar de dierenarts daarvoor.Hij eet alleen zo goed als niet en of het door de groenlipmossels komt??Weet het niet.maar wacht vanmiddag af.

Beoordelingen voor Aniculis

MH
Alles
Niets
Antwoord van Aniculis
Beste Ronald, Hartelijk dank voor je 5-sterren review! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met je aankoop van Anti-Stress voor Honden (120 stuks). Bij Aniculis streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit aan te bieden die het welzijn van huisdieren bevorderen, en het is geweldig om te weten dat Anti-Stress aan je verwachtingen heeft voldaan. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat je huisdier de best mogelijke zorg krijgt. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en je steun aan Aniculis! Met vriendelijke groet, Janet Team Aniculis.nl
5 jun 2024
Snel
16 nov 2023
🤩
Antwoord van Aniculis
Beste Caren, Wat een geweldige 🤩 5-sterren review! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen over je recente aankoop van ReaVET Bio Spirulina Poeder voor Honden & Katten (250g). Het vrolijke emoji spreekt boekdelen, en we zijn blij om te zien dat je enthousiast bent over je aankoop. ReaVET Bio Spirulina Poeder is inderdaad een krachtige aanvulling, en het is geweldig dat het aan je verwachtingen voldoet. Als je in de toekomst meer producten nodig hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We blijven ons inzetten voor uitstekende producten en service om het welzijn van je huisdieren te bevorderen. Nogmaals bedankt voor je sprankelende feedback en je steun aan Aniculis! Met vriendelijke groet, Janet Team Aniculis.nl
18 jun 2024
16 jun 2024