CLIC by Suzanne- Logo - Beoordelingen

CLIC by Suzanne

90 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden90 beoordelingen in totaal

23 jul 2024
Snelle en verzorgde verzending. Altijd een feestje om een brievenbus pakketje van Suzanne te mogen ontvangen. Ik heb er een Clic mee :-) .

10 jun 2024
De sluiting gaat erg zwaar, ik ben bang dat ik de draden eruit trek. 2x gemaild, nooit antwoord gekregen.
AK

27 aug 2024
Dank
22 jul 2024

Mooie armband

Mooi artikel, snelle verzending, leuke mail. De website vond ik niet zo goed , lastig om het goede artikel te vinden .
15 aug 2024
Beste Ank, We werken samen aan het verbeteren van onze website. Soms missen we het inzicht en zien we niet waar het ongemakkelijk werkt. Je mag dit met ons delen zodat we aan verbeteringen kunnen blijven werken. Bedankt voor je feedback!
29 jul 2024

Stijlvol design sieraad.Indien je het magneetsysteem van clic gewend bent is dit halssieraad moeilijker omdoen en zakt slotje soms naar voren

Stijlvol design sieraad
27 jun 2024
Dat weet ik nog niet,ik moet het nog gaan dragen,en ook nog een ring bestellen,de ketting en armband zien er top uit👍👍
1 jul 2024
Fijn en dank voor het delen!
1 jul 2024
Mooi sieraad.Ik krijg de sluiting alleen niet gemakkelijk los.
3 jul 2024
Bedankt - we nemen even contact met je op voor uitleg.
12 jul 2024
27 jun 2024
1 jul 2024
Bedankt voor je reactie wordt zeer op prijs gesteld!
17 jun 2024
18 jun 2024
Dankjewel! Mag ik vragen waarom 4 ipv 5 sterren? Wat kunnen we voor je verbeteren?
11 jun 2024
22 mei 2024
23 mei 2024
Dank!
18 mei 2024
Mooi sierraad en zeer goede service! Toen de bestelling niet aan kwam (foutje bij de post?), werd snel en goed gereageerd door de leverancier. De bestelling werd nogmaals verzonden en ditmaal met een luxe geschenkverpakking erbij als 'compensatie' voor de wat langere levertijd. Echt top!
21 mei 2024
Beste Ernst-Jan, Superfijn dat je dit wilde delen!