e-verwarming.nl

18 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24 beoordelingen in totaal

snel geleverd. Echter onduidelijk wanneer precies werd verstuurd. Op de website staat wel volgende dag geleverd, maar dat is niet bij elke webshop juist. Ik mis dus een traking code en bericht van versturern.

26 dec 2023
Verwarming nog altijd niet geleverd. Blijkbaar niet voorradig en we werden hiervan niet op de hoogte gebracht. Enkel maar bij navraag, ons dit laten weten. En we weten nu nog altijd niet hoe het zit en wanneer die wordt geleverd.

Beoordelingen voor e-verwarming.nl

26 dec 2023
Antwoord van e-verwarming.nl
Goedemiddag, We vinden het heel vervelend dat de kachel die u heeft besteld niet voorradig is. Tot op heden is de kachel nog niet bij ons binnen en wachten wij op een bericht van de fabrikant met de levertijd. Ik las dat u uw order heeft geannuleerd en wij u het geld terug hebben gestort op uw rekening. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team E-verwarming