e-verwarming.nl

18 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21 beoordelingen in totaal

snel geleverd. Echter onduidelijk wanneer precies werd verstuurd. Op de website staat wel volgende dag geleverd, maar dat is niet bij elke webshop juist. Ik mis dus een traking code en bericht van versturern.

5 okt 2023
Zit na ruim een week nog steeds op mijn bestelling te wachten, heb nog niets gehoord of het verzonden is en het product was op voorraad.

Beoordelingen voor e-verwarming.nl

16 jul 2024
13 jun 2024

snel geleverd; verzend moment was onduidelijk

Antwoord van e-verwarming.nl
Beste, Bedankt voor uw review. Alle bestellingen krijgen een track & trace nummer die wij in de ochtend naar klanten mailen. Soms komt onze mail in de spam terecht en soms komt de track & trace niet binnen bij ons. We vinden het ook vervelend dat u uw track & trace nummer niet heeft mogen ontvangen. Onze excuses hier voor. Met vriendelijke groet, Team E-verwarming.
Tijdige levering. Communicatie over levering kan beter.
20 jan 2024