lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.349 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.178 beoordelingen in totaal

Voorraad, assortiment, bereikbaar, snelle levering is top. Wij hebben nu 2x problemen met de website bij het bestellen, error 500. We komen er maar niet achter wat dat is. De eerste keer was de reden een openstaande factuur; de tweede keer was daar geen sprake van. Gelukkig werd het door de medewerkers snel opgepakt en zelf ingevoerd.

Ik heb portokosten betaald om ervoor te zorgen dat de producten de volgende dag (woensdagavond) geleverd zouden worden - dit was voor mij noodzakelijk omdat ik een vlucht moest halen en de producten mee zou nemen. Het gebeurde echter niet. Toen ik klantenservice belde om te vragen wat er aan de hand was, wanneer de producten bij de courierdienst geleverd waren, waar de courierbedrijf zijn vestiging had, kreeg ik geen informatie. De persoon bij de klantenservice zei 'ik ben maar van de klantenservice'!!??? Ik moest zelf op zoek gaan naar een manier om de courier te bereiken - dat kon niet per telefoon. Er bleek toen dat het bedrijf uitsluitend 's avonds leverde. Die informatie had ik niet gekregen. Ipv te ontspannen op mijn laatste dag voor de reis, heb ik telefoontjes geplegd, op internet gezocht naar een manier om de producten alsnog op tijd te ontvangen of zelfs op te halen, de levering gevolgd, en uiteindelijk 2 anderen moeten inschakelen om ervoor te zorgen dat de doos alsnog vrijdag vroeg op Schiphol afgeleverd werd. Ala in al waardeloos en heel erg stressvol. Ik heb ook geen excuses of wat dan ook ontvangen. Het is blijkbaar gewoon zoals het is.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters