lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl
Beoordelingen:

5.297 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.398 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Voorraad, assortiment, bereikbaar, snelle levering is top. Wij hebben nu 2x problemen met de website bij het bestellen, error 500. We komen er maar niet achter wat dat is. De eerste keer was de reden een openstaande factuur; de tweede keer was daar geen sprake van. Gelukkig werd het door de medewerkers snel opgepakt en zelf ingevoerd.

Meest relevante negatieve beoordeling

14 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb portokosten betaald om ervoor te zorgen dat de producten de volgende dag (woensdagavond) geleverd zouden worden - dit was voor mij noodzakelijk omdat ik een vlucht moest halen en de producten mee zou nemen. Het gebeurde echter niet. Toen ik klantenservice belde om te vragen wat er aan de hand was, wanneer de producten bij de courierdienst geleverd waren, waar de courierbedrijf zijn vestiging had, kreeg ik geen informatie. De persoon bij de klantenservice zei 'ik ben maar van de klantenservice'!!??? Ik moest zelf op zoek gaan naar een manier om de courier te bereiken - dat kon niet per telefoon. Er bleek toen dat het bedrijf uitsluitend 's avonds leverde. Die informatie had ik niet gekregen. Ipv te ontspannen op mijn laatste dag voor de reis, heb ik telefoontjes geplegd, op internet gezocht naar een manier om de producten alsnog op tijd te ontvangen of zelfs op te halen, de levering gevolgd, en uiteindelijk 2 anderen moeten inschakelen om ervoor te zorgen dat de doos alsnog vrijdag vroeg op Schiphol afgeleverd werd. Ala in al waardeloos en heel erg stressvol. Ik heb ook geen excuses of wat dan ook ontvangen. Het is blijkbaar gewoon zoals het is.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
14 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling

portokosten betaald

Ik heb portokosten betaald om ervoor te zorgen dat de producten de volgende dag (woensdagavond) geleverd zouden worden - dit was voor mij noodzakelijk omdat ik een vlucht moest halen en de producten mee zou nemen. Het gebeurde echter niet. Toen ik klantenservice belde om te vragen wat er aan de hand was, wanneer de producten bij de courierdienst geleverd waren, waar de courierbedrijf zijn vestiging had, kreeg ik geen informatie. De persoon bij de klantenservice zei 'ik ben maar van de klantenservice'!!??? Ik moest zelf op zoek gaan naar een manier om de courier te bereiken - dat kon niet per telefoon. Er bleek toen dat het bedrijf uitsluitend 's avonds leverde. Die informatie had ik niet gekregen. Ipv te ontspannen op mijn laatste dag voor de reis, heb ik telefoontjes geplegd, op internet gezocht naar een manier om de producten alsnog op tijd te ontvangen of zelfs op te halen, de levering gevolgd, en uiteindelijk 2 anderen moeten inschakelen om ervoor te zorgen dat de doos alsnog vrijdag vroeg op Schiphol afgeleverd werd. Ala in al waardeloos en heel erg stressvol. Ik heb ook geen excuses of wat dan ook ontvangen. Het is blijkbaar gewoon zoals het is.
Beoordeling melden
14 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eerst sta je ruim 10 minuten in de wacht met een muziekbandje aan die hapert. Ik heb telefonisch contact gehad om te checken of het product idd leverbaar was. Aan de telefoon werd mij beloofd dat deze geleverd werd maar daarna kreeg ik een mail dat deze er toch niet was. Ik kreeg daarnaast ook geen inpakpapier bij m’n tweede bestelling.
Beoordeling melden
7 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Volgens informatie Lobbes, verzending dezelfde dag. Helaas pas de volgende middag ter verzending aangeboden. Product woensdagavond besteld en pas maandag op kunnen halen bij post agentschap. Ik koop nooit meet iets bij Lobbes. Cadeau was gekocht voor verjaardag feest kind zaterdagmiddag!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
11 okt 2024
Goedemiddag, vervelend om te horen dat uw bestelling niet op tijd was. Wij leveren bestellingen die voor 16:00 zijn geplaatst de volgende dag en bestellingen die na 16:00 worden geplaatst kunnen alsnog de volgende dag geleverd worden mits er gekozen is voor expres levering. Mijn excuses als dit niet duidelijk was tijdens het bestellen.
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Helaas geen levering ontvangen via Trunks. Via Lobbes helaas nog geen enkele terugkoppeling gekregen. Ik zou graag op z’n minst een status update willen horen en de producten alsnog ontvangen of het betaalde bedrag teruggestort.
Beoordeling melden
17 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Totaal verkeerde bestelling ontvangen en simpelweg mededeling gehad dat we het dan maar eerst moesten terugsturen… Kinderen zwaar teleurgesteld!
Beoordeling melden
14 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Deel van levering was beschadigd, doosjes verfrommeld. Heb dit direct met foto’s gemeld, niets meer van vernomen
Beoordeling melden
17 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Die Sendung ist bis heute nicht angekommen, weder bei Hermes noch bei mir
Beoordeling melden
14 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
PH
Petra H.
KOOTWIJKERBROEK
7 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
11 okt 2024
Goedemiddag, vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met ons. Ik zie dat uw bestelling vertraagd was en een mail had gestuurd hierover. U was geholpen zie ik, mocht er nog iets zijn wat we voor u kunnen betekenen horen we het graag.
1 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 okt 2024
Goedemiddag, vervelend om te horen dat u ontevreden bent. Ik zou graag willen weten wat ik voor u kan doen om u toch tevreden te stellen. Met vriendelijke groet, Dilara van Lobbes
2 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Traktaties voor onze zoon besteld. Ze zouden de volgende dag geleverd worden, hier heb ik extra voor betaald. Na 4 dagen kwam het binnen waardoor mijn zoon niet kon trakteren. Ik stuurde een bericht en het enige wat ik te horen kreeg is dat dat jammer is.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 sep 2024
Wat vervelend dat het niet goed is gegaan en jouw bestelling te laat is binnen gekomen. Ook jammer dat je niet positief bent over de service. Ik zie dat we inderdaad dat er is aangeven dat we het vervelend vonden en ook dat we de extra kosten voor verzending hebben gecrediteerd. Je mag ook altijd je bestelling retour sturen, dit kan gratis via onze website en dan krijg je het geld, inclusief alle verzendkosten terug gestort. Hopelijk hebben we het toch goed kunnen afronden.
16 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het speelgoed is van zeer slechte kwaliteit en anders/kleiner dan de foto’s doen vermoeden. De voetbal knapte direct bij het oppompen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
17 sep 2024
Wat ontzettend vervelend dat je een aantal problemen hebt met je bestelling, excuses daarvoor. Zou je een mail willen sturen naar info@lobbes.nl en aan kunnen geven welke artikelen er allemaal kapot zijn? Dan kunnen we je en gepaste oplossing aanbieden!
23 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen reactie gekregen

Ik heb een paar keer gemaild dat mijn bestelling niet ontvangen is. Maar geen reactie gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 okt 2024
Goedemiddag, vervelend om te horen dat uw bestelling niet is aangekomen. Ik zie dat uw geld automatisch is teruggestort op 23-09. Als er nog iets is waarmee ik u kan helpen hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Dilara van Lobbes
2 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 sep 2024
Wat vervelend dat je bestelling nog niet is geleverd. Ik zie dat deze zaak al door mijn collega is opgepakt en jullie hier contact over hebben. We gaan zorgen voor een passende oplossing!
13 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product defect
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
17 sep 2024
Wat vervelend om te horen dat je een defect artikel hebt. Je ontvangt een mailtje van ons met twee oplossingen.
9 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
18 sep 2024
Wat vervelend dat het toch niet helemaal goed was met de bestelling, excuses voor de slechte ervaring. Graag hoor ik wat er precies mis is, misschien kunnen we het nog voor je oplossen. Daarom heb je even een persoonlijk mailtje gestuurd.
2 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
18 sep 2024
Wat jammer dat je ervaring met ons niet zo positief is, excuses daarvoor! Ik zou graag horen wat er precies verkeerd gegaan is, daarom stuur ik je even een mailtje. Hopelijk kunnen we het toch nog een beetje goedmaken.
19 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

Het product leek op de foto veel groter…

Het prosuct leek op de foto veel groter en bleek bij ontvangst van het pakket vele male kleiner. Ik heb meer geld aan verzending betaald dan aan het product zelf dus ik voel me opgelicht.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
22 aug 2024
Wat vervelend dat het product heel anders was dan verwacht. Ik snap dat het teleurstellend is als je iets anders had verwacht. We zetten op de site altijd de afmetingen erbij zodat je weet wat je kan verwachten. Als het artikel niet bevalt, mag je altijd gebruik maken van onze retourtermijn van 30 dagen. Dit is gratis en als je jouw hele bestelling retour stuurt worden ook de verzendkosten terug gestort!
29 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
had specifiek gevraagd om 2 verschillende kleuren op te sturen en dit was niet het geval.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 aug 2024
Helaas kunnen wij niet 100% garanderen dat je de gewenste uitvoering ontvangt, dit is vooral afhankelijk van onze beschikbare voorraad. Je kunt het niet gewenste artikel altijd kosteloos retour sturen naar ons.
10 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Sneller leveren
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
12 aug 2024
Wat vervelend dat je pakketje vertraagd was, excuses daarvoor! We zullen de extra gemaakte kosten voor expresslevering compenseren. Hopelijk maken we het zo toch nog een beetje goed. Fijne dag verder!