lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.356 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.780 beoordelingen in totaal

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De kwaliteit van de artikelen is erg slecht. Ik had voor een feestje wat spullen besteld.. De bestelling kwam snel binnen. Maar daana begon het. De kartonnentjes in de labyrinten waren gebobbeld. Dit aangegeven. Heel snel nieuwe toegestuurd. Maar helaas, dit was dezelfde slechte kwaliteit. De labyrinten opengewrikt. Helaas breken dan van de meeste de pinnentjes. De kartonnen inlays zijn gewoon te groot. Dus na ze recht gemaakt te hebben er een stukje afknippen en weer dicht. De laatste niet meer open durven maken, anders had ik er tekort. Op de dag van het feestje wilde ik de ballonnen opblazen. De blauwe metallic zaten al aan elkaar gekleefd. Losgemaakt en blazen maar. Maar dan blijkt dat ze helemaal verteerd zijn. De tuitjes gaan eraf en er springen spontaan gaten in. Hiervan ga ik het geld nog terugkrijgen als het goed is. Maar ik had uiteraard liever ballonnen gehad die goed waren…. Voor mij geen Lobbes meer helaas!

Beoordelingen voor lobbes.nl

2 sep 2024
Traktaties voor onze zoon besteld. Ze zouden de volgende dag geleverd worden, hier heb ik extra voor betaald. Na 4 dagen kwam het binnen waardoor mijn zoon niet kon trakteren. Ik stuurde een bericht en het enige wat ik te horen kreeg is dat dat jammer is.
2 sep 2024
Wat vervelend dat het niet goed is gegaan en jouw bestelling te laat is binnen gekomen. Ook jammer dat je niet positief bent over de service. Ik zie dat we inderdaad dat er is aangeven dat we het vervelend vonden en ook dat we de extra kosten voor verzending hebben gecrediteerd. Je mag ook altijd je bestelling retour sturen, dit kan gratis via onze website en dan krijg je het geld, inclusief alle verzendkosten terug gestort. Hopelijk hebben we het toch goed kunnen afronden.
19 aug 2024

Het product leek op de foto veel groter…

Het prosuct leek op de foto veel groter en bleek bij ontvangst van het pakket vele male kleiner. Ik heb meer geld aan verzending betaald dan aan het product zelf dus ik voel me opgelicht.
22 aug 2024
Wat vervelend dat het product heel anders was dan verwacht. Ik snap dat het teleurstellend is als je iets anders had verwacht. We zetten op de site altijd de afmetingen erbij zodat je weet wat je kan verwachten. Als het artikel niet bevalt, mag je altijd gebruik maken van onze retourtermijn van 30 dagen. Dit is gratis en als je jouw hele bestelling retour stuurt worden ook de verzendkosten terug gestort!
29 aug 2024
had specifiek gevraagd om 2 verschillende kleuren op te sturen en dit was niet het geval.
29 aug 2024
Helaas kunnen wij niet 100% garanderen dat je de gewenste uitvoering ontvangt, dit is vooral afhankelijk van onze beschikbare voorraad. Je kunt het niet gewenste artikel altijd kosteloos retour sturen naar ons.
Bestelling is niet geleverd
2 sep 2024
Wat vervelend dat je bestelling nog niet is geleverd. Ik zie dat deze zaak al door mijn collega is opgepakt en jullie hier contact over hebben. We gaan zorgen voor een passende oplossing!
Product defect
29 jul 2024
Versturen items al naar je toe terwijl je de bestelling afbreekt. Ideal menu stond aangevinkt. Lijkt mij geen afterpay.
31 jul 2024
Dat is een vreemde zaak, ik heb je een persoonlijke mail gestuurd.
25 jul 2024
Slechte klantenservice waardoor wij de producten retour hebben moeten verzenden
25 jul 2024
Wat vervelend dat je onze service als slecht ervaart. Ik zie dat je twee keer problemen had met dezelfde step, hierdoor hadden we niet veel oplossingen meer die we je konden aanbieden. Vandaar dat we voorgesteld hadden om de producten retour te laten sturen. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen dan kan je ons altijd mailen!
18 jul 2024
Slechte communicatie toen spoed bestelling niet op tijd werd geleverd
25 jul 2024
Wat vervelend dat de bestelling niet op tijd is bezorgd, excuses hiervoor. Ik zie dat de extra verzendkosten zijn teruggestort, mochten we je nog ergens anders mee kunnen helpen dan hoor ik het graag!
19 jul 2024
Anderr artikel gekommen
25 jul 2024
Wat vervelend dat je een ander artikel hebt ontvangen van ons, excuses daarvoor. Kan je een mail sturen naar info@lobbes.nl? Daar kunnen we een passende oplossing voor je regelen!
10 aug 2024
Sneller leveren
12 aug 2024
Wat vervelend dat je pakketje vertraagd was, excuses daarvoor! We zullen de extra gemaakte kosten voor expresslevering compenseren. Hopelijk maken we het zo toch nog een beetje goed. Fijne dag verder!
16 aug 2024
1 aug 2024
5 jul 2024
Ruim 3 dagen te laat om cadeau voor mijn kleinzoon verjaardag op te halen. Verteld werd door fout in het systeem, zonder enig medeleven!!! Dus afhaalbalie in Ede dramatisch slecht. Zo zielig voor de verjaardag van mijn kleinzoon🥲
19 jul 2024
Wat ontzettend vervelend dat je pakketje vertraging heeft opgelopen in het magazijn waardoor deze niet op tijd opgehaald kon worden, excuses hiervoor. Helaas komen we soms pas te laat achter een probleem met een levering, we zullen kijken hoe we dit in het vervolg kunnen voorkomen.
21 jun 2024
Je n’ai pas reçu mon colis et le service client refuse de me rembourser ou de m’envoyer de nouveau le colis. Je déconseille en tant que professionel.
3 jul 2024
Good afternoon, I checked and you picked up the parcel at a Relais. If there are problems with your order you can contact us at serviceclients@lobbesjouet.fr. Kind regards
13 jul 2024
11 jul 2024