heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

1.297 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.813 beoordelingen in totaal

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 sep 2023
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten

Beoordelingen voor heydude.nl

Tot twee keer toe bleken bestelde paar schoenen toch niet leverbaar pas bij de derde bestelling en tevens ook op twee na leukste keuze kon geleverd worden wat dan ook prompt met spoed en extra korting gedaan werd , dus super service alleen jammer dat de site niet up to date was . Maar nogmaals het is allemaal goed gekomen 👍
Antwoord van heydude.nl
Dankjewel voor je begrip en het delen van je ervaring! Super om te horen dat we het uiteindelijk goed hebben kunnen oplossen met snelle levering en korting. We gaan zeker aan de slag met je feedback over de website, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Happy steps in je nieuwe schoenen! 😊👟👍
ze zijn zooo comfortabel. Licht om te dragen, lekker je voeten erin steken en voila. Je voelt je voeten meteen ontspannen. Ook goede kwaliteit. De kurkzool aan de binnenkant is top. Je kan deze heel gemakkelijk zonder sokken dragen. Misschien nog meer variatie in kleuren.
28 aug 2024

maat..?

qua maat zit ik tussen 36 en 37 in.. 37 uitverkocht, dus mt 36 besteld... is zelfs aan de grote kant! er zijn webshops die korting geven als je niet thuis laat bezorgen , maar bij een ophaalpunt... iets voor jullie?
21 aug 2024

Uitstekende service

Alle info overzichtelijk in de website. Snelle bezorging en afhandeling van ruil verzoek. De nieuwe zending was al verstuurd voordat de retourzending was ontvangen. Super.
1 sep 2024

Great shoe....Easy to order

Great shoe....Easy to order. I had to return a pair because they were too big; easy to return....Shoe feels very comfortable for a casual shoe.
20 aug 2024
Prima en gelukkig nu pakje door dhl aan de deur bezorgd en niet aan de straatkant in een brievenbus. Dus top 🔝
26 aug 2024
De verpakking goed recyclebaar. Tape en labels kon ik makkelijk afhalen, zodat alleen karton overbleef.
21 aug 2024
Supercomfortabele en fijne schoenen en snel bezorgd!! Al aan mijn derde paar toe (in drie jaar tijd)
26 aug 2024
Fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent en al bij je derde paar bent! Bedankt voor je vertrouwen en we zijn blij dat we je snel van nieuwe HEYDUDE's hebben kunnen voorzien. Veel draagplezier! 👟✨
Lopen heerlijk, leuk sportief Zelfde paar opnieuw besteld voor volgende zomer(wit)
Fijne luchtige lichte schoen. Je moet wel een maatje groter nemen dan normaal
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met de luchtige en lichte schoenen. Dat ze net wat kleiner vallen is goede info voor ons én voor andere Heydude-liefhebbers. Hopelijk ben je er lekker op aan het wandelen en geniet je volop! Heb je nog iets nodig, dan staan we voor je klaar. 👟
1 sep 2024
Gewoon goed en snel Meerdere schoenen besteld in het verleden en altijd goed
18 aug 2024

Heel fijne ervaring.

Snelle, vriendelijke en adequate service. Fijne producten. Snel geleverd.
20 aug 2024
Wat super om te horen dat je zo blij bent met onze service en producten! 😊 Bedankt voor je positieve review. We zijn altijd hier om je te helpen en zorgen graag voor een vlotte levering. Veel plezier met je nieuwe HeyDudes! 👟🎉
28 aug 2024
Goede service, helaas moeten retourneren. Het nieuwe model beviel niet
29 aug 2024
Bedankt voor je compliment over onze service! Jammer dat het nieuwe model niet beviel. Hopelijk vind je snel een ander paar dat wel helemaal bij je past. Als je hulp nodig hebt bij het kiezen, staan we voor je klaar! 👟😊
Goede kwaliteit/ prijs verhouding. Snelle levering, goede verpakking
Dit loopt zo lekker relaxed, je voelt je een echte dude.
Antwoord van heydude.nl
Yes, daar worden we blij van! 😎 Super dat je zo relaxed geniet van je HEYDUDES. Dat is precies ons doel: schoenen waarin je je altijd comfortabel en good-to-go voelt! Bedankt voor je toffe review! 👟🎉
29 aug 2024
Prijs was super interessant en de levering ook erg snel
29 aug 2024
Wat fijn dat je blij bent met de prijs en de snelle levering! Veel plezier met je aankoop en als je ooit nog iets nodig hebt, weet je ons te vinden. 😊🎉
Duidelijke website. Correcte levering Snelle levering
Antwoord van heydude.nl
Super om te horen dat alles zo goed is verlopen! 🎉 Bedankt voor je review en veel plezier met je nieuwe HEYDUDE's! 🙌👟
Keurig op tijd en het goede product geleverd
Antwoord van heydude.nl
Precies zoals het hoort! Super om te horen dat alles soepel is verlopen en dat je tevreden bent met je HEYDUDES. Bedankt voor je review en veel draagplezier! 👟🚀
26 aug 2024
Correcte afhandeling en een fijn product.
26 aug 2024
Bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met zowel de service als het product. We hopen dat je volop geniet van je HEYDUDE's! 👟😊
Snelle verzending en heerlijke schoenen