heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

1.297 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.813 beoordelingen in totaal

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 sep 2023
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten

Beoordelingen voor heydude.nl

12 okt 2023
Nog niks ontvangen. Slechte bezorging. Op de site staat mijn adres juist. Nog niet eens aangekomen. En een melding niet kunnen bezorgen. Wij zijn een zaak niet altijd open is.
12 okt 2023
Dank voor je review. Het pakket is inderdaad niet af leverbaar. Onze excuses voor het ongemak. Dit is iets wat bij ons niet vaak voorkomt. Wanneer het pakket retour komt zullen we het direct terugbetalen.
25 okt 2023
Op de track en trace werd de bestelling geleverd helaas niets ontvangen....Op de camera beelden zie je ook niemand die dag....Helaas geen feedback gekregen van Hey Dude
26 okt 2023
Dank voor je review. Inmiddels hebben we contact gehad om te werken aan een oplossing.
De levertijd en info ivm levertijd zou welkom zijn. Schoenen zijn een week geleden besteld maar voor de rest is het windstil als het op informatie aankomt.
7 nov 2023
Bedankt voor uw review. Volgens onze gegevens is uw zending gisteren bezorgd om 15.46. Veel plezier met uw Heydude schoenen !
24 sep 2023
Absolute deceptive false advertising. Actual product is way way inferior and incomparable to the advertised product pictures. Shameful misleading ripoff
19 apr 2024
Deze schoenen wegen evenveel als een doorsnee kleurpotlood. Dit gezegd zijnde hoef ik niet verder uit te wijden over de kwaliteit.
19 apr 2024
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van de schoenen. We streven ernaar om lichte, comfortabele schoenen te bieden, maar het is belangrijk dat ze ook aan je verwachtingen van duurzaamheid voldoen. Zoals ook aangeven op onze webshop zijn het lichtgewicht schoenen. "De gebruikte materialen houden het licht en luchtig, zodat je stijlvol en zonder gewicht aan je voeten de deur uitgaat". Als je verdere vragen hebt of als we iets kunnen doen om je ervaring te verbeteren, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We staan klaar om te helpen en willen graag dat je tevreden bent met je aankoop. Nogmaals excuses voor het ongemak.
10 mei 2024
Ik heb me beatelling tot op heden niet gehad mail contact even gehad en vervolgens niets meer gehoord weet gewoon niets
13 mei 2024
Dat klinkt zeker niet zoals we het graag zien, sorry voor het ongemak! Wij hebben al contact gehad via de mail en ik begrijp dat het nu helemaal duidelijk is. Ik wens u een fijne avond !
Dames schoen maat 41, lengte was goed. Maar de breedte was veel te wijd. Waardoor ze niet om je voet blijven zitten.
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de schoenen niet goed aansloten op de breedte van je voeten. We zullen dit doorgeven aan ons team voor verdere verbeteringen. Neem gerust contact met ons op voor eventuele oplossingen of een retourprocedure.

Terug sturen kost geld+slechte schoenen

Terug sturen kost geld, vind ik echt heel erg. De schoenen zijn van kwaliteit echt waardeloos. Zeker voor het geld!
Antwoord van heydude.nl
Dank voor je eerlijke review. Wil je een bestelling retoursturen dan is dit altijd tegen een eerlijke prijs. Het spijt ons te horen dat de schoenen niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We zullen je het geld spoedig terugstorten.
EV
E V.
Velsen
16 dec 2023
De kwaliteit van de schoenen is top vindt alleen de communicatie na de bestelling wat summier
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor je review, fijn dat u tevreden bent over onze schoenen. Dat onze communicatie na de bestelling wat summier zou ik graag wel iets meer over willen weten. Wat er ontbrak en wat we kunnen verbeteren. Graag hoor ik daar meer over in een mail zodat we daarmee aan de slag kunnen
17 okt 2023
Levering is ok, maar indien je iets retour wil sturen zijn de kosten wel heel hoog!!
17 okt 2023
Fijn dat alles goed is gegaan met de levering. Wist u dat als u via onze webshop binnen Nederland een retour aanmeld, de kosten €5.99,- bedragen.
Ik heb mijn bestelling nog stteeds niet ontvangen
Antwoord van heydude.nl
dank voor je review. Wat vervelend dat het nog steeds niet bezorgt is. Ik heb gelijk gekeken waar het aanligt en zie dat het pakketje bij de vervoerder niet verder komt. Ik heb gelijk een onderzoek gestart en hopelijk wordt het nu snel bezorgt.
17 sep 2023
Ik weet niet hoe terug te zenden zonder printer
Antwoord van heydude.nl
Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat ons retoursysteem niet aan je verwachtingen voldoet. We hebben via ons systeem de mogelijkheid om printerless een retourlabel te genereren.
Heb mn bestelling nog steeds niet ontvangen
Antwoord van heydude.nl
Afgelopen woensdag hebben we al even mail contact gehad en u geïnformeerd dat uw huisnummer voor de straat is ingevuld en dat dat problemen voor het uitleveren geeft. We hebben woensdag een onderzoek gestart bij de DHL waar het pakket is. Hierop is het wachten, dit kan 3-5 werk dagen duren. We hopen naar het weekend hier uitsluitsel over te krijgen. We nemen dinsdag even contact met u op. Mocht het pakket ondertussen geleverd worden horen we dit ook graag. Fijn paasweekend !
12 mei 2024
De kwaliteit van de schoenen verbeteren.
13 mei 2024
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de kwaliteit niet volledig aan je verwachtingen voldoet. We nemen je opmerkingen serieus en streven naar continue verbetering van onze producten. Neem gerust contact op met onze klantenservice als je verdere ondersteuning nodig hebt. We helpen je graag! 🌟
24 mrt 2024
Antwoord van heydude.nl
Dank voor je review. We horen graag wat er niet naar wens is of wat niet goed is gegaan. We komen graag in contact met je om te achterhalen wat we in de toekomst beter kunnen doen. We zijn op werkdagen van 09:00 tot 17:00 bereikbaar.
Antwoord van heydude.nl
Dank voor je review. Je bestelling is wat later bezorgd dan dat je van ons gewend bent. Hier hebben we je over geïnformeerd en hopen dit naar wens te hebben opgelost. Veel plezier met je HEYDUDE schoenen!