eurocoinhouse.com- Logo - Beoordelingen

eurocoinhouse.com

850 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.040 beoordelingen in totaal

Ik bestel al geruime tijd €2.00 EU munten bij EuroCoinhouse. Over de kwaliteit en verpakking ben ik zeer tevreden. Meestal wordt een bestelling snel geleverd en is de prijs ook aantrekkelijk. Minpuntje zijn de verzendkosten die berekend worden. De concurrentie rekent boven een bepaald bedrag geen verzendkosten en dat scheelt al gauw ruim €8.00 per bestelling. Ook de Koninklijke Belgische Munt verzendt gratis. Hierdoor mist EuroCoinhouse soms een bestelling. Dat zou mogelijk beter kunnen, zowel voor de klant, als voor henzelf.

15 jun 2024
Ik ben al jarenlang klant, tot 3 bestellingen terug nooit een probleem, maar nu, eerst 1 munt tekort, dan heb ik bij een volgende bestelling dit gemeld bij opmerkingen en heb hiervoor ergens in maart een creditnota ontvangen die tot op heden nog niet is terugbetaald. Bij de laatste bestelling heb ik nu ook maar de helft van het bestelde ontvangen. Getelefoneerd en gemaild hiervoor, geen reactie ontvangen, jammer, het vertrouwen is weg.
KD

RD
Robert D.
Dendermonde
3 jul 2024
Jammer dat er verzendkosten betaald moeten worden. Deze kosten waren ook erg hoog.(waarom niet bij besteding van... euro gratis verzenden. verder was het pakketje keurig binnen 3 werkdagen binnengekomen met de post.
27 jun 2024
Tot op heden nog steeds geen munten ontvangen.
29 jun 2024

Optimale kwaliteit voor iedere Euro-verzameling

DD
Durty d.
ROERMOND
21 apr 2024

verkeerde munt

men had mij een verkeerde munt toegezonden maar na een belletje heeft men de goede toegestuurd met een antwoord enveloppe erbij zo dat ik niets kwijt ben aan extra porto kosten. dit moeten meer bedrijven als men iets verkeerd stuurt!
15 nov 2023
Leveringen zijn verzorgd en op tijd geleverd . Minpuntje zijn de hoge verzendingskosten die het maakt dat Eurocoinhouse niet altijd de beste koop is
AM
andre m.
ARNHEM
levering was goed en adeqaat.muntenalbum ontvangen maar ontbreken wel landen als andorra,sanmarino wel jammer misschien kan dat beter.
GR
4 feb 2024
Al die jaren dat ik klant ben geen negatieve ervaring Snelle levering degelijke verpakking Niets gaan veranderen

Betrouwbare coin

Ondanks dat ik niet eerder van Eurocoinhouse heb gehoord en na 7 dagen nog niets heb ontvangen en daardoor mijn twijfel over de leverancier had, is vandaag gebleken dat mijn twijfel ongegrond is en dat Eurocoinhouse wél betrouwbaar is. Een eerdere bericht van verzending neemt, naar mijn mening, veel ongerustheid weg.
4 mei 2024

verzorgde verzending

verzorgde en degelijke verzending . Alleen zou het beter zijn om de bezorgtijd niet zo kort te zetten want het is wel een paar dagen later dan aangeduid + GLS beloofd de dag van aflevering maar dat is ook een dag later dan gemeld .
Ik had 3 speciale 2- euromunten besteld. Toen ik bestel ontving was er 1 van de 3 munten de foute. 1 telefoontje en dit werd opgelost door de correcte munt na te sturen en de verkeerde kon ik houden. TOPSERVICE
JE HEBT HELE MOOIE EUROMUNTEN EN ALS IK BINNENKORT SNEL MIJN 2 EUROMUNTEN VAN 2 EURO VAN MONACO ZAL KRIJGEN MET DE VOGELS ZAL IK ZEKER NOG ANDERE EUROMUNTEN KOPEN.
DA
Don A.
Oudkarspel NL
De munten waren prima. Alleen dit soort enquêtes vind ik maar niks. De volgende keer zal ik er dan ook niet meer op ingaan.
26 okt 2023
Bedrijf dat zijn zaken op orde heeft, ben zeer tevreden over de bestellingen en bezorging .
10 nov 2023
Betrouwbaar familiebedrijf .Zorgt voor perfecte bezorging . Keer op keer.
4 nov 2023
Duidelijke afspraken, zeer goed verzorgd en snel geleverd. Prima zaak!