eurocoinhouse.com- Logo - Beoordelingen

eurocoinhouse.com

850 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.040 beoordelingen in totaal

Ik bestel al geruime tijd €2.00 EU munten bij EuroCoinhouse. Over de kwaliteit en verpakking ben ik zeer tevreden. Meestal wordt een bestelling snel geleverd en is de prijs ook aantrekkelijk. Minpuntje zijn de verzendkosten die berekend worden. De concurrentie rekent boven een bepaald bedrag geen verzendkosten en dat scheelt al gauw ruim €8.00 per bestelling. Ook de Koninklijke Belgische Munt verzendt gratis. Hierdoor mist EuroCoinhouse soms een bestelling. Dat zou mogelijk beter kunnen, zowel voor de klant, als voor henzelf.

15 jun 2024
Ik ben al jarenlang klant, tot 3 bestellingen terug nooit een probleem, maar nu, eerst 1 munt tekort, dan heb ik bij een volgende bestelling dit gemeld bij opmerkingen en heb hiervoor ergens in maart een creditnota ontvangen die tot op heden nog niet is terugbetaald. Bij de laatste bestelling heb ik nu ook maar de helft van het bestelde ontvangen. Getelefoneerd en gemaild hiervoor, geen reactie ontvangen, jammer, het vertrouwen is weg.
KD

Theo V.
Venlo Niederlande
16 nov 2023
Betrouwbaar
Ik heb goede ervaringen met Eurocoinhouse. Leveren alle producten netjes en zijn zorgvuldig verpakt. Als er een artikel is wat niet op voorraad is dan gaan ze het regelen dat je het artikel alsnog hebt. Vriendelijke service en je kan met een gerust hart je munten etc hier kopen want kwaliteit staat voorop!
Ik heb vorige week een pakje gekregen van jullie ter waarde van 529,29 en er ontbrak 1 munt . Ik heb onmiddellijk een mail gestuurd en vind het spijtig dat ik nog geen antwoord gekregen heb . Voor de rest Sneekermeer leveringen .
DV
Dirk V.
Heerenveen
Jullie hoeven zelf niets beter te doen. Goed en degelijk verpakt. Alleen gls is een drama! Check op de dag zelf meerdere keren uw track en tracé. Bezorgen tussen 12:50 en 13:15. Werd uiteindelijk na 20 keer refreshen 20:00!
19 mrt 2024

+ en - punten

Goed overzichtelijk op site . Na de aankoop blijf je een beetje in het ongewisse je weet niet wanneer of waar je bestelling is. Ik heb ook prijzen gevraagd hier heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen
heel snel verzonden in een verschrikkelijke opvallende verpakking, luid en duidelijk geadresseerd een SUPER Product, waar ik erg blij mee ben. DANK voor de nette verzorging hiervan. !
HH
H H.
Emmen
heel tevreden , alleen GLS mag wel aangeven dat het pakket bezorgd is . We waren thuis en track en trace gaf aan dat hij niet bezorgd was , komen we bij de brievenbus zit het pakket erin
19 jun 2024
Het pakketje is bezorgd door Bpost en dat is zeer goed. Voor het verzenden vragen jullie veel. De website Herdekingsmunten,be is de zending vanaf €100 gratis.
Correcte en over het algemeen snelle levering . Spijtig van de hoge leveringskosten . 1 van de redenen dat ik regelmatig een andere muntenleverancier aanspreek

Bestelling van 29/11/23

Vorige maal verliep alles prima, nu ben ik al van 30/11op mijn bestelling aan het wachten. Nog steeds geen mail ontvangen van de voorziene datum of uur.
de munten zijn snel toegekomen maar ik heb zelf moeten bellen om te weten wanneer ze zouden toekomen. Een mailtje was handig geweest.
3 jun 2024
De verpakking was heel goed, en werd vlug geleverd. Object was in perfecte staat, ben heel tevreden bedankt groetjes achiel
Prima webshop. Redelijke aankoopprijs. Snelle levering. Goede verpakking. Ik zie geen mogelijkheden meer tot verbetering.
Correcte afhandeling maar het zou interessant zijn indien de klant verwittigd wordt wanneer het pakketje vertrekt.
korrecte afhandeling van de bestelling . alleen de portkosten zijn te hoog en dus zoek ik naar alternatieven.