www.babista.nl

688 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.131 beoordelingen in totaal

Wij konden de betaling niet rondkrijgen met onze app dus moesten de bestelling annuleren Dit was voor ons te ingewikkeld normaal betalen wij via Ideal maar het is goed afgewikkeld
IJ
Ita J.
Dordrecht

Voor mijn schoonvader op 11 november 6 polo shirts bij Babista besteld. Na ruim een week de order nog niet ontvangen. Na een telefoontje met de klantenservice werd aangegeven nog een aantal dagen te wachten. Twee dagen later via de mail meerdere berichten ontvangen. Voor de status van ieder shirt wordt een aparte mail gestuurd. Dat vind ik persoonlijk vrij opmerkzaam. Maar goed. Je wordt in ieder geval op de hoogte gehouden. In de mails stonden de volgende berichten: Uw bestelling is vertraagd en Artikel niet meer leverbaar. Mijn vraag is of Babista haar orderstatus wel op orde heeft. Dit zou toch tijdens het bestelproces al duidelijk moeten zijn en niet na 18 dagen per mail hiervan op de hoogte worden gesteld. Uiteindelijk op 2 december de eerste twee shirts ontvangen. Het moet gezegd worden. De kwaliteit is prima en de pasvorm ook. Schoonpapa was er blij mee. Vandaag een bericht ontvangen dat het derde shirt wederom vertraagd is. Deze zal rond 25 december geleverd worden. De andere drie shirts zijn niet meer leverbaar. Dit was 29 november per mail gecommuniceerd. Tot op heden is het bedrag hiervoor nog niet teruggestort. Jammer Babista, ondanks de kwalitatief goede shirts zal ik geen bestelling meer plaatsen. Misschien goed om eens aandacht te besteden aan het bestelproces. De kosten hieromtrent kunnen bij een goede afhandeling omlaag en ook zal de klantenservice minder belast worden. Daar wordt toch ieder bedrijf blij van. Succes!

Beoordelingen voor www.babista.nl

LA
LGM A.
Eindhoven
10 aug 2024
U vraagt mij om een beoordeling op een wel erg ongelukkig moment. Bij een op zich eenvoudige 2 voor 1 bestelling van polo's die fout was gegaan als gevolg van een voor misverstand vatbare routine, bleken diverse simpele herstelbeweging voorstellen van mijn kant NIET UITVOERBAAR. Toen ik daarna dan toch maar twee nieuwe 2 voor 1 polo's bestelde werkte de geen verzendkosten code niet (meer). Zending 1 waar het allemaal mee begon is per heden al 7 dagen onderweg en ook nog niet aangekondigd
6 aug 2024
na 2 maal bestellen en 1 keer bellen is de levering plaats gevonden . Dank zij de telefoniste . betaling met i-deal ?
26 jul 2024
Onze bestelling van 29 juli hebben we nog niet ontvangen. Het is nu vrijdagmiddag 15.25. Het is zeker jammer
31 jul 2024
Jaren klant geweest maar je kunt niet meer in termijnen betalen dom zootje
23 aug 2024
Lever tijdt een week??????? En geen bericht hoe en waarom
15 aug 2024
Niets ontvangen
24 jul 2024
Waarom in het Duits? Website onduidelijk had al besteld zonder de kans om te betalen ! Bleek automatisch "rechning"te zijn. Heb het beloofde sleutelhangertje niet ontvangen.Hoe was dit te bestellen het lukte me niet ! Levering en kwaliteit was o.k.
13 jul 2024
Voor eerst bij Babista besteld. Een pantalon en een shirt. We zijn erg tevreden over de vlotte levering! Het geheel kwam overeen met onze verwachtingen Wij zijn er erg tevreden over en zullen in de toekomst zeker weer bestellen bij Babista.
23 jul 2024
Kleding is goed van kwaliteit. Maar ik had twee weken een jas besteld voor mijn man in maat 62. En wat krijg ik dan thuis, maatje 50. Dus misschien eerst goed kijken voordat je iets inpakt. Kon ik het weer terug sturen.