www.motea.com/nl

511 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden658 beoordelingen in totaal

Om maar te beginnen met het enige negatieve; de contact opties zijn ronduit waardeloos!!! Daar zou echt wat aan gedaan moeten worden, er wordt gezegd contact met ze op te nemen via het emailadres maar dit emailadres is nergens op de site te vinden, en de telefoon wordt niet opgenomen... En in het contactformulier zit een fout, 10 keer geprobeerd en na iedere keer opnieuw invullen weer een error, uiteindelijk de bijgevoegde foto's verkleint en toen ging het goed, maar de melding van te grote foto's wordt niet gegeven, je krijgt alleen een error melding met het verzoek het opnieuw te proberen. Hierdoor 4 sterren ipv 5. Want verder gewoon prima! goede kwaliteits artikelen, een zeer groot assortiment en zeer scherpe prijzen, regelmatig ook hele goede acties. Verzendtijd is redelijk. Bij de 1e bestelling een artikel met fabricagefout ontvangen, na melding hiervan werd er meteen een nieuwe opgestuurd. Dus wat dat betreft alleen maar lof. Tip voor Motea; neem een extra personeelslid aan die de telefoon en mail beantwoord (wel jullie emailadres vermelden op de site), dit kost je misschien 3K p/m maar je omzet stijgt zeer waarschijnlijk met 30 K p/m.

Had er een kofferset besteld maar dat paste niet en binnen 2 werkdagen weer teruggestuurd. Dus teruggestuurd geen probleem daar aangekomen en alles was in orde . Maar wat doen ze ? Ze betalen niet het volledige bedrag terug dat was 700,80 met de zogenaamde korting maar kreeg welgeteld 230,- de 25 euro verzendkosten waren voor mijn rekening dat vind ik ook niet meer dan normaal. Dit is makkelijk geld verdienen! Dan had ik nog een windscherm besteld nou ja dat past ook niet ,maar stuur het niet terug krijg er toch niks voor terug misschien wilt iemand anders die nog en anders slijp ik deze door de helft en pleur het op de stort. Bestel er nooit meer iets. Bedankt

Beoordelingen voor www.motea.com/nl

LK
25 sep 2023
Dat ik op mijn product 7 weken moet wachten, als het op voorraad is waarom dan 7 weken levertijd😡😡😡
Beter bereikbaar zijn en ook telefonisch..plus de leverdatum bij de artikelen duidelijk vermelden
LK
Veel te lang moeten wachten voor dat ik het gekochte heb gekregen 2 maanden wel erg lang.
10 nov 2023
Onbereikbaar via mail. Antwoord gehad van computer en niet op de vraag die ik gesteld had
19 mrt 2024
Administratie beter op orde brengen. Zodat een betaalde factuur meteen verzonden wordt
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet. Ben ik weer opgelicht voor de zoveelste keer?
14 nov 2023
Ik krijg mijn pakket niet het blijft zogezegd bij dpd gangen al van 11november
Geen idee ik heb geen antwoord op mijn mail ontvangen en nog niks binnen 🥺
Waardeloos, besteld pakket nooit ontvangen, communicatie zeer slecht.
JO
Johan O.
Almere
27 okt 2023
ik heb 14.5 cm handels bestelt en heb de kleine gekregen waardeloos.
26 nov 2023
never received item communication very slow, only reachable by mail
Nog steeds mijn binnentassen niet ontvangen via dpd. Schandalig
26 sep 2023

Duurt lang

Verwachtte verzendtijd veel te lang en lang wachten op reactie
JL
johan l.
Hoesekt
Levering veel te traag je moet lang wachten op je bestelling
Duurt te lang voor uitlevering en slechte communicatie
20 okt 2023
Beter bereikbaar zijn en een andere verzender nemen.
29 okt 2023
Bestelling is er nog niet maand geleden besteld
Tankpad plakt niet heb hem nu moeten kitten
Komen hun afspraken en goederen niet na
Pakje nog niet ontvangen duurt te lang