maeshillscollection.com/nl

43 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden171 beoordelingen in totaal

Erg klant vriendelijk bedrijf.ik had per ongeluk een blauwe ipv van een zwarte. Ik had direct gemaild .Deze werd direct beantwoord en geregeld . En de tas was prachtig. Een min puntje ..zat in een mega grote doos. Maar verder top bedrijf.
RH
Rita H.
ROTTERDAM

14 nov 2023
Op de website stond dat het artikel op voorraad was en de volgende dag in huis zou zijn. Echter duurde het 7 dagen na plaatsing van de bestelling voordat het geleverd werd. Na mail contact bleek dat de tas nabesteld moest worden bij de leverancier. Buiten de lange levertijd om tevreden met de service.

Beoordelingen voor maeshillscollection.com/nl

2 okt 2024

Gewoon goed.

Product netjes verpakt en binnen de aangegeven tijd verzonden. Gelukkig nog geen contact gehad met de klantenservice dus daar kan ik geen uitspraak over doen.
7 okt 2024
Snelle verzending en mooi product
26 sep 2024
Snelle levering, prachtig product
12 okt 2024
12 okt 2024
8 okt 2024
17 sep 2024
mooi produkt, leuke aanbieding, goed verpakt en geleverd
16 sep 2024

Goede ervaring

Redelijk snel geleverd, goed verpakt!
1 aug 2024

Tas

Omdat de tas wat kleurverschil had ben ik gebeld met deze mededeling, in overleg en met reductie toegestuurd gekregen .Zeer tevreden over deze manier van zaken doen. Compliment!
27 jul 2024
6 aug 2024
Product op de site staan welke vervolgens niet leverbaar is. En na de mail hierover bleef het product op de site staan.
Antwoord van maeshillscollection.com/nl
7 aug 2024
Beste Sanne, dank je wel voor jouw feedback. Wij hadden idd een voorraadverschil, de gewenst kleur was helaas uitverkocht en konden wij ook niet meer nabestellen, zoals wij ook via de mail hadden aangegeven. Mijn excuses hiervoor. Wij zullen hier extra aandacht aan besteden. Met vriendelijke groet, Maes & Hills Collection
PV
Peter v.
Assendelft
13 jul 2024

Prima zaak

Goede aanbiedingen . Nemen de tijd voor persoonlijk contact. Snel geleverd
8 jul 2024
Nette en snelle levering .
3 jul 2024
RH
Rita H.
ROTTERDAM
5 nov 2023

Snelle en goede service

Een bedrijf waar meteen de telefoon opgenomen word en ook goed advies geeft. Na bank overschrijving meteen de volgende dag de tas in huis en dan ook nog eens goedkoper dan ergens anders. Heel fijn bedankt!
24 jun 2024
Heel mooi en zorgvuldig ingepakt, alleen de buitendoos is niet helemaal dicht blijven zitten.
JW
John W.
Heerlen
4 jun 2024
Heel blij met mijn nieuwe tas, super kwaliteit en snelle levering, toppie
15 jun 2024
Mooi handige tas met genoeg ruimte voor grote telefoon