Logistiekonline.nl- Logo - Beoordelingen

Logistiekonline.nl

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden421 beoordelingen in totaal

24 jul 2024
De magazijnkratten zijn voordelig en van prima, degelijke kwaliteit. De verzendkosten daarentegen zijn absurd en onrealistisch hoog. Er werd tijdens het bestelproces aangegeven dat de 6 kratjes op een pallet geleverd zouden worden; de kosten daarvoor waren rond de € 60-70! (de kratjes zelf waren nog geen € 50.) Gelukkig was het bedrijf dat de kratten leverde voor ons niet al te ver weg, dus maar besloten ze zelf op te halen. Toen bleek pas hoe absurd het was dat de kratjes op een pallet vervoerd hadden moeten worden. Ze waren zo klein verpakt en zo licht van gewicht dat ik de hele bestelling met gemak in één keer op kon pakken. Zie foto’s. Voor een bedrijf dat zich ‘logistiek online’ noemt, vind ik dit logistiek niet uit te leggen.

Slecht passende deksel bij de boxen geleverd waardoor deze voor ons niet geschikt waren. retour sturen kost on €96,-

Beoordelingen voor Logistiekonline.nl

Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor jouw beoordeling! We zien je graag terug op onze shop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
15 nov 2023
Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
4 nov 2023
7 nov 2023
Bedankt voor de 5 sterren beoordeling!
4 okt 2023
6 okt 2023
Bedankt voor de 5 sterren beoordeling!
Antwoord van Logistiekonline.nl
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het heel vervelend dat uw bestelling niet naar wens is. Een slecht passende deksel niet de bedoeling. We doen er alles aan om te voorkomen dat dit in de toekomst niet weer gebeurt. Wilt u contact opnemen met ons klantenservice team zodat zei uw bestelling kunnen bekijken en een passende oplossing te zoeken voor dit probleem. U kunt telefonisch of mail contact opnemen op werkdagen, tel 0499 491 034 of info@logistiekonline.nl. Met logistieke groet, Team Logistiekonline