tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.099 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.493 beoordelingen in totaal

13 sep 2024
Eerste bericht van levering komt 's avonds om 22.30 uur. Zou je dan nog iets moeten regelen dan is dat erg laat. Het transportbedrijf geeft niet kloppende informatie. Plant zou thuis afgeleverd zijn dinsdag 12.14 uur volgens mail. Thuis geen pakket. Track en trace geeft informatie dat levering woensdag is. Reactie van Tuinflora is: wacht maar af, het kan nog komen..... (Levende plant, temperaturen van 30 graden). Na telefoneren met transportbedrijf blijkt dat pakket dinsdag op afleverpunt is neergezet, dat er geen bericht is gestuurd en dat er geen barcode is geleverd. Dit kost je als klant, veel tijd en ergernis.

Ok ,gele lidcactussen...ik zoek al eeuwen, niet aan te komen in Nederland. Tot ik tuinflora ontdek.. met gele lidcactussen 😁. Op de mailing lijst gestaan voor als ze op voorraad komen, en ja hoor 2 besteld. Komen er wat stekken voor €4.50 per stuk . Niks geel, maar ik krijg mijn geld terug. Weer op de mailing lijst.2 besteld heb goede hoop en vraag of er wat bij kunnen in mijn bestelling. Nee. Ik krijg weer nette stekjes ,niet geel wel een lichte kleur ik ben weer hoopvol.bestel er 5 bij. Een zooitje .fotos spreken voor zich.dpd krijgt de schuld ik 30 % mijn aankopen terug gestort . Tuinflora neemt verantwoordelijkheid. Einde verhaal. Nooit meer Oja , wacht de 2 maand garantie termijn af 🤐

Beoordelingen voor tuinflora.com

1 okt 2024
De wijze van verpakken. Ze hadden de plantjes zodanig verpakt dat mogelijk beschadigen tijdens transport tot een minimum is beperkt. Duidelijk instructie hoe om te gaan met het planten. Nu is de natuur aan de beurt.
23 sep 2024

Goed verpakt

het was goed verpakt, maar dacht toch dat het plantje groter zou geweest zijn (cornus kausa). Voor de rest in orde.
Mooie planten voor een redelijke prijs. Emails werden vlot beantwoord. Planten wAren in stevige dozen verpakt.
De plantjes waren goed verpakt. En per mail een duidelijke beschrijving hoe de plantjes de grond in moesten.

Vlinderplant

Nou ik bestelde vlinderplanten 30 cm op de foto waren in bloei krijg ik dit hoop dat het wat word
26 sep 2024
Planten zagen er goed uit en werden goed beschermd vervoerd. Ook waren ze al mooi in de groei
de planten waren heel goed verpakt en goed vochtig. ze zagen er heel goed uit. prima service

Handige website, snelle levering

Handige website, ruim assortiment en snelle levering. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
23 sep 2024
Alles prima in orde. Netjes verpakt. 4 kleine plantjes met een zakje tuinaarde in 1 doos
Plant goed aangekomen.kan geen foto toegevoegd doen,de plant was voor een jarige.
2 okt 2024
op tijd geleverd en goed verpakt. plantjes waren wat verlept.
Planten waren zeer snel bezorgd en zeer beetjes verpakt
Netjes verpakt en na melding volgende dag geleverd
Planten zijn prima, ook goed ingepakt en bezorgd…
30 sep 2024
Geleverd als besproken - dat vind ik heel leuk.
25 sep 2024
Prima tuinplant. Goed verpakt en snel geleverd.
18 sep 2024
snel geleverd, prima plantjes, netjes verpakt.
AR
snel geleverd en de bollen zien er prima uit
24 sep 2024
Zag er goed uit en levering was prima
22 sep 2024
netjes verpakt met goede beschrijving