techniektotaal.com/nl/- Logo - Beoordelingen

techniektotaal.com/nl/

28 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden335 beoordelingen in totaal

2 aug 2024
Gewoon ouderwetse goede service. Goed product voor een prima prijs en netjes bezorgd. Bezorgtijd niet interessant, ik heb geen tijdsdruk en dus ook geen stress!

28 jul 2024
levering duurt langer da 2 3 dagen

Beoordelingen voor techniektotaal.com/nl/

28 jul 2024
levering duurt langer da 2 3 dagen
Antwoord van techniektotaal.com/nl/
29 jul 2024
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback! Helaas is er begin vorige week iets fout gegaan met een ophaling van DHL. Hierdoor was de levertijd voor sommige bestellingen een iets langer. In uw geval was de levertijd hierdoor 4 dagen. Dit hebben wij echter niet duidelijk gecommuniceerd naar de betreffende klanten, onze oprechte excuses hiervoor! Vriendelijke groet, Team Techniek Totaal
16 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

Weinig tot geen info omtrent levering

Er volgt na bestelling en betaling geen bericht omtrent levering3 keer gemaild en er is geen telnr.voorhanden.Toch werd er geleverd na 3 dagen.en de prijs was goed.