puchshop.de/nl- Logo - Beoordelingen

puchshop.de/nl

331 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.355 beoordelingen in totaal

31 mei 2024
Producten die gekocht heb zijn goed.alleen dpd post laat erg te wensen over .ik krijg woensdag krijg ik bericht van dpd post via email dat mijn pakketen waren geleverd .ik heb de hele dag gewacht maar geen dpd wagen hier in de straat gezien .donderdag krijg ik weer een email dat mijn pakketen geleverd zijn bij een tankstation in een ander gemeente .dit is gemak zucht van het bedrijf en bezorger om zo goed koop mogelijk te bezorgen om de kosten en drukte te verminderen .ik heb met de tank bediende gesproken hij liet mij weten dat er erg veel klachten over dpd post .ik laat nooit meer iets bezorgen via dpd post .

22 jul 2024
Verkeerde carburateur geleverd moet zijn kabel bediening choke. Maar handbediening geleverd. Kan gebeuren ombouw set zou worden nagestuurd Nu 5 dagen gewacht maar helaas nog steeds niets ontvangen. De schuld wordt bij de brievenbus post neer gelegd van post nl volgende keer maar als pakket versturen was hij hier al lang geweest verkeerde zuinigheid van Puchshop.de Nu dinsdag nog niets

Beoordelingen voor puchshop.de/nl

27 jan 2024