Meubelpootjes.nl- Logo - Beoordelingen

Meubelpootjes.nl

836 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.880 beoordelingen in totaal

22 jun 2024
Zeer snelle levering en uitstekend verpakt. Zwaar pakket voorzien van kunststof bandjes waardoor pakket makkelijk gedragen kon worden.

31 mei 2024
Tot op heden wacht ik nog steeds op correcte en complete uitlevering van mijn order; 14 dagen na plaatsing. dit terwijl de website aangaf 'op voorraad' en 'volgende (werk) bezorgd. Wat uiteindelijk eergisteren binnen kwam bleek bij uitpakken verkeerd (twee verschillende frames), beschadigd (krassen en oneffenheden) en incompleet (helft van bestelling ontbreekt). Bij nabellen werd aangegeven geen zicht te hebben wanneer de bestelde producten weer binnen zouden komen. Erg slecht.

Beoordelingen voor Meubelpootjes.nl

26 okt 2023
24 okt 2023
21 okt 2023
31 mei 2024

Nog steeds aan het wachten

Product is naar tevredenheid, service laat te wensen over.

Product is naar tevredenheid. De service laat te wensen over. De slogan: 'Vandaag besteld is morgen in huis' gaat niet op. Na 3 dagen maar eens gebeld omdat de status op 'in bewerking' bleef staan. Bleek dat het product niet op voorraad was maar berichtgeving daarover heb ik niet gehad. 2 dagen later zonder berichtgeving nog maar eens gebeld en toen was het product net binnen gekomen. De volgende dag had ik het in huis.

Eind goed, al goed.

Volgens de website zou m’n bestelling de volgende dag worden geleverd, maar het werden er 9. Doordat het bedrijf steeds weer telefonisch onbereikbaar bleek dacht ik dat de zaak misschien wel failliet was en ik mijn geld kwijt was. Maar gelukkig, na iets meer dan een week kwam er ineens bericht dat de pootjes onderweg waren. En zo kwam alles toch nog op z’n pootjes terecht.
1 jan 2024

Late levering, geen communicatie.

bestelling geplaatst, artikelen volgens website op voorraad, vandaag besteld morgen in huis. Na een week contact opgenomen, niets meer gehoord sinds bestelling. Bleek één artikel nog 3 weken levertijd. Toen in overleg het andere artikel verzonden, deze nog niet ontvangen...... Mooie website, veel keus, goeie prijzen, slechte (geen) comunicatie.
17 mrt 2024

Pootjes hebben meubel beschadigd

Onlangs heb ik 12 meubelpoten besteld met M8 standaard. De pootjes heb ik onder mijn TV meubel (met M8 aansluitmeganisme) gemonteerd. Deze heeft schade veroorzaakt en zijn door de onderkant van het meubel heen gegaan (zie foto). Hierover heb ik een mail gestuurd en een zeer teleurstellende reactie van Meubelpootjes ontvangen.
12 jun 2024
Ik heb 2 tafelpoten samen besteld en de ene kwam naar de winkel voor op te halen en de andere een dag later thuis Ik weet niet hoe er een misverstand kon ontstaan. ze zorgden voor stress bij mij, ik dacht dat ik opgelicht was en dat er deede poot zou niet geleverd worden. De taffelpotten zijn van goede kwaliteit .
We hebben in totaal driemaal pootjes besteld waarbij de eerste zending van een slechte kwaliteit was : slecht afgewerkt met scherpe rafels onder aan de pootjes. Wel tevreden over de snelle verwerking en de terugbetaling na de retourzending.
De wieltjes doen hun werk, jammer dat ze er uitvallen als je het meubel waaronder ze gemonteerd zijn optilt. Mijn verwachting was dat er een soort klembevesting het wieltje op zijn plaats zou houden.